Jsme implementátor Dynamics 365 a přemýšlíme nad propojením Odoryk s touto platformou. Rádi bychom byli schopni při příchozím hovoru uživateli zobrazit jednoduchý formulář (celé to máme jako web aplikaci), který by např. na základě telefonního čísla klienta zobrazil uživateli základní informace ze systému.
Otázkou je jak se typicky řeší identifikace příchozích hovorů. Lze k tomu využít vaší API? Je potřeba na klientské stanice instalovat nějaký program, který provede identifikaci a na základě toho uživateli otevře naše webové rozhraní?
Děkuji za základní nasměrování
Petr Hampejs
Identifikace příchozích hovorů
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 27. lis 2023 10:50:39
Re: Identifikace příchozích hovorů
Přesně k tomuto slouží https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web .
Na Odoriku je možné nastavit webhook na příchozí hovory a nechat si zasílat notifikace včetně tel. čísla volajícího někam na svůj server/API, kde s tím dále pracovat.
Věty ohledně "identifikace" jsem nepochopil.
Na Odoriku je možné nastavit webhook na příchozí hovory a nechat si zasílat notifikace včetně tel. čísla volajícího někam na svůj server/API, kde s tím dále pracovat.
Věty ohledně "identifikace" jsem nepochopil.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon 27. lis 2023 10:50:39
Re: Identifikace příchozích hovorů
Dobře, děkuji za informace.
Prozatím nám to takto postačuje. Musíme probrat s klientem a rozhodnout, zda půjdeme touto cestou.
Petr Hampejs
Prozatím nám to takto postačuje. Musíme probrat s klientem a rozhodnout, zda půjdeme touto cestou.
Petr Hampejs
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8167
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Identifikace příchozích hovorů
Jiná možnost je si zjistit, kdo volá, přes API - seznam probíhajících hovorů. Nevýhoda ale je že volaní si aktivně musí kliknout, aby se mu zobrazilo, kdo volá.