Identifikace příchozích hovorů

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
petrhampejs
Příspěvky: 2
Registrován: pon 27. lis 2023 10:50:39

Identifikace příchozích hovorů

Příspěvek od petrhampejs »

Jsme implementátor Dynamics 365 a přemýšlíme nad propojením Odoryk s touto platformou. Rádi bychom byli schopni při příchozím hovoru uživateli zobrazit jednoduchý formulář (celé to máme jako web aplikaci), který by např. na základě telefonního čísla klienta zobrazil uživateli základní informace ze systému.
Otázkou je jak se typicky řeší identifikace příchozích hovorů. Lze k tomu využít vaší API? Je potřeba na klientské stanice instalovat nějaký program, který provede identifikaci a na základě toho uživateli otevře naše webové rozhraní?

Děkuji za základní nasměrování
Petr Hampejs
pe.havel
Příspěvky: 228
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Identifikace příchozích hovorů

Příspěvek od pe.havel »

Přesně k tomuto slouží https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web .
Na Odoriku je možné nastavit webhook na příchozí hovory a nechat si zasílat notifikace včetně tel. čísla volajícího někam na svůj server/API, kde s tím dále pracovat.
Věty ohledně "identifikace" jsem nepochopil.
petrhampejs
Příspěvky: 2
Registrován: pon 27. lis 2023 10:50:39

Re: Identifikace příchozích hovorů

Příspěvek od petrhampejs »

Dobře, děkuji za informace.
Prozatím nám to takto postačuje. Musíme probrat s klientem a rozhodnout, zda půjdeme touto cestou.
Petr Hampejs
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace příchozích hovorů

Příspěvek od xsouku04 »

Jiná možnost je si zjistit, kdo volá, přes API - seznam probíhajících hovorů. Nevýhoda ale je že volaní si aktivně musí kliknout, aby se mu zobrazilo, kdo volá.
Odpovědět