Stránka 14 z 17

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: stř 13. bře 2024 8:36:05
od Knelt09
Knelt09 píše: pát 08. bře 2024 18:37:13 Také se podělím se svou zkušeností. Pobočka T-Mobile v Ostravě v nákupním centru Futurum.
.
.
Zprovoznění prý bude hotovo během 1-2 pracovních dní. Toť vše.
Včera mi začal CLIP fungovat. Slibovaný termín tedy dodrželi. Potvrzení dorazilo mailem z podpory Kaktusu.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: stř 13. bře 2024 13:08:52
od t152
Nedalo mi to a skoro po týdnu jsem zavolal na zák. linku tmobilu s dotazem ,kdy bude vyjmuto z ochranného FW. Řekli mi,že tam nemají požadavek. Odpověděl jsem,že jsem podával 3 žádosti zaráz na pobočku v Kroměříži a manželce to bylo vyjmuto za 1 a půl hodiny,ale mě a dceři zatím nic. Řekli,že to ještě prověří,ale že ty požadavky vyřizují hned. Zavolali asi za hodinu se zák. linky,že to dohledaly a povolili mě to,ale dcera má kaktus,tak to musím řešit přes linku kaktusu,že oni se do jejich systémů nedostanou. Kaktus nemá žádnou zák. linku jen facebook a ten já nemám,tak nevím,jak to budu dál řešit? Zakládat facebook kvůli tomu nebudu.Děcka komunikují přes instagram,tak FB taky nemají.Jestli zase zajít na pobočku TM?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: stř 13. bře 2024 13:17:36
od xsouku04
t152 píše: stř 13. bře 2024 13:08:52 Nedalo mi to a skoro po týdnu jsem zavolal na zák. linku tmobilu s dotazem ,kdy bude vyjmuto z ochranného FW. Řekli mi,že tam nemají požadavek. Odpověděl jsem,že jsem podával 3 žádosti zaráz na pobočku v Kroměříži a manželce to bylo vyjmuto za 1 a půl hodiny,ale mě a dceři zatím nic. Řekli,že to ještě prověří,ale že ty požadavky vyřizují hned. Zavolali asi za hodinu se zák. linky,že to dohledaly a povolili mě to,ale dcera má kaktus,tak to musím řešit přes linku kaktusu,že oni se do jejich systémů nedostanou. Kaktus nemá žádnou zák. linku jen facebook a ten já nemám,tak nevím,jak to budu dál řešit? Zakládat facebook kvůli tomu nebudu.Děcka komunikují přes instagram,tak FB taky nemají.Jestli zase zajít na pobočku TM?
Ten firewall je centrální pro celý T-mobile včetně všech jeho virtuálů. Tedy kaktus nic nepovoluje, to bude chybná informace. To se dělá centrálně pro celý T-mobile. Ale popohnat to přes podporu Kaktusu můžete, mohlo by to pomoci.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: stř 13. bře 2024 14:43:39
od Radouch
t152 píše: stř 13. bře 2024 13:08:52 Kaktus nemá žádnou zák. linku jen facebook a ten já nemám,tak nevím,jak to budu dál řešit?
S Kaktusem se dá komunikovat přes e-mail mail@mujkaktus.cz - sice ho nikde nezveřejňují, ale odpoví vám z něj. Tohle je ale stejně věc T-Mobilu, jak už tu psal pan Soukup, nicméně jim můžete zkusit napsat, že vás T-Mobile odkázal na ně, ač je to dle vašeho názoru nesmysl.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: stř 13. bře 2024 18:20:09
od t152
Díky .Vyzkouším.Na infolince TM mě jen řekly,že nevidí na čísla kaktusu,že jsou to 2 oddělené databáze a tudíž mě nemůže ověřit jestli byl zadán ten požadavek na vyjmutí z FW.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 14. bře 2024 16:35:01
od preclix
Zdravím. Právě jsem se vrátil z pobočky a dopadlo to přesně dle očekávání = vůbec neví, co s tím mají dělat nebo kam to vůbec poslat. Řekli mi, že to mám poslat doporučeně na adresu T-mobilu.

Takže zkusím ještě formulář a případně datovku.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 14. bře 2024 18:19:19
od xsouku04
preclix píše: čtv 14. bře 2024 16:35:01 Zdravím. Právě jsem se vrátil z pobočky a dopadlo to přesně dle očekávání = vůbec neví, co s tím mají dělat nebo kam to vůbec poslat. Řekli mi, že to mám poslat doporučeně na adresu T-mobilu.

Takže zkusím ještě formulář a případně datovku.
Oni přece mají nějakou interní znalostní databázi, kde je možné hledat např. "hlasový firewall", případně nějakou interní podporu, kde je možné se zeptat. Na pobočku se chodí proto, že oni mají zkontrolovat číslo té simkarty a možná i občanku. Proto to nejde dělat na dálku. Interní návod na to předpokládám mají, stačí trochu hledat.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: čtv 14. bře 2024 18:21:24
od xsouku04
t152 píše: stř 13. bře 2024 18:20:09 Díky .Vyzkouším.Na infolince TM mě jen řekly,že nevidí na čísla kaktusu,že jsou to 2 oddělené databáze a tudíž mě nemůže ověřit jestli byl zadán ten požadavek na vyjmutí z FW.
Jednou do měsíce nám T-mobile posílá seznam ověřených čísel. Tedy mohl bych např. obeslat emailem všechny, kteří jsou úspěšně ověření. Kdo na seznamu nebude, ověřený k tomu datu není.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: pon 18. bře 2024 14:06:12
od Radouch
Knelt09 píše: pát 08. bře 2024 18:37:13 Zprovoznění prý bude hotovo během 1-2 pracovních dní. Toť vše.
Občas jim to trvá neuvěřitelně dlouho - známý byl na prodejně 7.3. a potvrzovací e-mail došel dnes, takže celkem 7 pracovních, 11 kalendářních dní. U mých 2 zároveň podaných žádostí to byla jednou půlhodina, podruhé 2 dny.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Napsal: úte 19. bře 2024 9:45:23
od zajicek.marek
No k dnešku to u mě dělá 15 dní. A stálé nic, už mě to nebaví.