Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od vlazy »

Před několika léty jsem se registroval na VOLEJ LEVNĚ a občas jsem tento účet používal pro telefonování přes VoIP. V červenci 2011 došlo k přesunu zákazníků z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK. Po delší době bych chtěl tento můj účet zase trochu využívat, ale nemohu se do tohoto účtu nijak přihlásit. Zkoušel jsem to z http://www.volejlevne.cz a http://www.odorik.cz, ale nejde to. Znamená to snad to, že původním zákazníkům VOLEJ LEVNĚ byly zrušeny účty i se zbylým kreditem a pokud chtějí tuto službu dále využívat tak se musí znova registrovat na http://www.odorik.cz? Na VOLEJ LEVNĚ by mi měl zůstat ještě nějaký malý neprotelefonovaný kredit asi +/- 15 Kč.
Naposledy upravil(a) vlazy dne pon 19. bře 2012 23:07:02, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pžechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od xsouku04 »

Volejlvně nyní běží též na nové proxy, kam jsme přemístili jen využívané účty nebo účty s kreditem. Mimochodem přeesně k tomuto slouží ta expirace kreditu dva roky po posledním dobití. Tedy abychom nemuseli udržovat všechny účty do nekonečna. Stále ale myslím, platí, že jsme ještě nikdy nikomu žádný kredit kvůli expiraci nesmazali.

Plán do budoucna je ale takový, že Volejlevně úplně zrušíme (nevyplatí se nám udržovat další službu s cca deseti aktivními zákazníky), takže každému doporučujeme přejít na Odorik.
Odorik je po všech stránkách lepší, takže není důvod se toho zdráhat.

Napište mi číslo účtu a já se podívám jestli účet uvidím, pak mohu zbytek kreditu převést.
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od vlazy »

xsouku04 píše:Volejlvně nyní běží též na nové proxy, kam jsme přemístili jen využívané účty nebo účty s kreditem.
Na mým účtu pokud si dobře pamatuji by nějaký malý zůstatek kreditu měl být. Tento můj účet sice nebyl příliš hodně využívaný a proto je možné, že jste ho kvůli tomu zrušili. Pokud jste ale nerušili účty s kreditem, tak bych měl mít k mému účtu přístup, ale dostat se tam nemohu.
xsouku04 píše:Mimochodem přeesně k tomuto slouží ta expirace kreditu dva roky po posledním dobití. Tedy abychom nemuseli udržovat všechny účty do nekonečna.
Chápu, že nechcete udržovat nevyužívané účty do nekonečna, ale proč chcete posuzovat využívání účtu podle dobíjení kreditu? Nebylo by snad lepší to posuzovat podle počtu uskutečněných hovorů za určité stanovené obdobi? Někdo kdo účet odorik využívá jen občas tak za ty 2 roky ani ten kredit celý nemusí protelefonovat a nemá tak důvod proč by si ho měl dobíjet. Dobíjet kredit pouze proto aby nebyl zrušený účet mi nepřipadá příliš dobré.
xsouku04 píše:Stále ale myslím, platí, že jsme ještě nikdy nikomu žádný kredit kvůli expiraci nesmazali.
Co se tedy stalo s mým kreditem na VOLEJ LEVNĚ? Nejde mi o těch několik málo Kč, ale jen tak mne to zajímá.
xsouku04 píše:Plán do budoucna je ale takový, že Volejlevně úplně zrušíme (nevyplatí se nám udržovat další službu s cca deseti aktivními zákazníky), takže každému doporučujeme přejít na Odorik.
Odorik je po všech stránkách lepší, takže není důvod se toho zdráhat.
Chápu, že se vám nevyplatí udržovat starou službu VOLEJ LEVNĚ s několika málo účty které tam ještě zůstaly. Pokud ale budu chtít využívat vaše služby tak se mám na VOLEJ LEVNĚ jen tak vykašlat a založit si nový účet u ODORIK a nebo účty z VOLEJ LEVNĚ sami převedete na ODORIK?
xsouku04 píše:Napište mi číslo účtu a já se podívám jestli účet uvidím, pak mohu zbytek kreditu převést.
Číslo mého účtu jsem vám zaslal včera večer e-mailem.
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od vlazy »

xsouku04 píše:Stále ale myslím, platí, že jsme ještě nikdy nikomu žádný kredit kvůli expiraci nesmazali.
Podle toho co jste mi napsal v e-mailu, že účet s mým číslem jste nenašel vypadá, že to asi není pravda. Pokud jste můj účet nenašel a ani já se do něho nemohu dostat tak to vypadá, že jste ho asi smazali i s kreditem který tam byl a to i přes to, že zde ve fóru tvrdíte, že prozatím kvůli expiraci nikomu kredit nemažete. Napsal jste, že si to myslíte což znamená, že to asi určitě nevíte. Nejde mi ani tak o těch několik málo Kč které na tom mým účtu zůstalo, ale spíše chci upozornit na to, že zde píšete něco co možná nemáte ověřené a zbytečně tím matete jiné uživatelé vašich služeb.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od xsouku04 »

Váš účet jsem našel ve starší záloze, není tedy již aktivní. Máte tam kredit 9.4753 Kč. Poslední hovor přesně před rokem. Vzhledem k tomu, že Váš kredit byl nižší než darovaná částka, zjevně jste nebyl považován za aktivního zákazníka, protože účtů s podobnou částkou jsme měli tisíce. (kvůli tomu, že jsme každému dávali na začátek 10 Kč)

V kolonce poslední platba nic není, ale je to možná jen nějaká chyba. To je asi další důvod proč byl účet považován za neaktivní. Možná jste platitil tak dávno (2006 ?) že to tehdy ještě neevidovalo.

Ještě připomínám, že cca 2 roky jsme doporučovali přejít na Odorik.cz a možnost převodu kreditu byla tehdy automatická.

Zaregistrujte se na Odorik a kredit vám převedu.
Johann

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od Johann »

Dobrý den.Nerad se míchám do diskuzí,ale tentokrát to udělat,pro dobro musím.Neznám operátora,který by tak seriozně a nejlevněji poskytoval služby.Pokud se obrátí zákazník s jakoukoli žádostí o radu,vždy je mu vyhověno.Docela zajímavé,vychytávky,návody a rady na zavedení a provoz pro klienty téměř dokonalé.Dokonalý přehled o stavu kreditu a volání nemá u jiných srovnání.A věřte,že jsem zkoušel mnohé.Pokud a to jen vyjímečně dojde k nějaké nesrovnatelnosti ohledně kreditu,vždy seriozně a spravedlivě vyřízeno.A nyní zkušenost: sám jsem doporučil spoustě mých známých tuto službu.Protože bylo zavedení účtu velmi jednoduché a dostali kredit na odzkoušení,mnoho jich jej zavedlo.Později,když jsem se ptal jak se jim používání líbí,spousta jich odvětila,že mají mobil a účet mají pro strýčka příhodu a po celou dobu ,někdy i více než dva roky tento účet nepoužívali.Možná jen anonymě.Neznám operátora,který by byl ještě ochoten nevyužitý dar takto znovu věnovat ,po tak dlouhé nečinnosti. A to Vám,jak zde čtu přesto operátor nabízí.To by snad mělo být dostačující na důkaz serioznosti.Možná,že nejste ten případ a že jste někdy nějaký kredit zaslal.pak se hluboce omlouvám a doporučil bych Vám využít nabídku a zaregistrovat se u sítě ODORIK.Vězte,že pokud budete službu chtít používat,budete velmi spokojen.HW.
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od vlazy »

xsouku04:
Děkují za odpověď s vysvětlením. Účet VOLEJ LEVĚ jsem používal málo protože kvalita hovorů v mým případě byla většinou dost mizerná a stěžovali se na to i lidí kterým jsem telefonoval a také i částečně proto, že většinou nemám příliš velkou potřebu někam telefonovat. Nyní mám jiný počítač a mám také mobil s internetem a na vaší straně se asi také něco poměnilo. Chtěl bych proto znovu vyzkoušet telefonování přes vámi nabízený VoIP a pokud to půjde dobře tak bych to asi využíval i trochu více. Bez aktivního účtu který jste mi zrušili si to ale znovu nemohu vyzkoušet. Zítra pokud budu mít na to čas se zaregistruji na Odorik tak jak mi to navrhujete.

Vím, že jste doporučovali přejít na Odorik.cz, ale neregistroval jsem se tam, protože příliš nemám rád jakékoliv registrace a pokud to není nutné nebo nějak potřebné tak se snažím registracím vyhýbat. Služba VOLEJ LEVNĚ byla stále funkční a předpokládal jsem, že až ji budete úplně rušit tak registrované zákazníky automaticky převedete na Odorik.

Ohledně toho kreditu mám v počítači ještě e-mail z 15.12.2006 s potvrzením připsání kreditu na můj telefonní účet. Nepamatují si už přesně a 100% to nemohu potvrdit, ale předpokládám, že jsem asi 1 nebo 2x od té doby si nějaký malý kredit platil.

Chtěl bych se zeptat jestli je stanovená nějaká minimální částka kreditu kterou je možné si u vás předplatit a nebo je možné předplácet kredit v jakékoliv výši. Na stránkách Odorik.cz jsem tuto informaci nikde nenašel. Příliš by mi nevyhovovalo kdyby bylo možné předplácet kredit pouze ve stanovených vyšších částkách které bych ve stanovené dvouleté lhůtě asi neprotelefonoval.

Dále by mne také zajímalo zda u Odoriku je možnost levnějšího spojení hovoru přes zahraniční VoIP operátory přidáním za volané číslo *1, *2, *3 tak jak to bylo možné u služby VOLEJ LEVNĚ. Na stránkách Odorik.cz jsem tuto informaci také nikde nenašel.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od xsouku04 »

vlazy píše:xsouku04:
Děkují za odpověď s vysvětlením. Účet VOLEJ LEVĚ jsem používal málo protože kvalita hovorů v mým případě byla většinou dost mizerná a stěžovali se na to i lidí kterým jsem telefonoval a také i částečně proto, že většinou nemám příliš velkou potřebu někam telefonovat. Nyní mám jiný počítač a mám také mobil s internetem a na vaší straně se asi také něco poměnilo. Chtěl bych proto znovu vyzkoušet telefonování přes vámi nabízený VoIP a pokud to půjde dobře tak bych to asi využíval i trochu více. Bez aktivního účtu který jste mi zrušili si to ale znovu nemohu vyzkoušet. Zítra pokud budu mít na to čas se zaregistruji na Odorik tak jak mi to navrhujete.
Původně jsme počítali s tím, že uživatele automaticky převedeme. Některé věci jsou však na Odorik jinak, takže by to zbytečně komplikovalo situaci. Lepší se tedy ukázala nová registrace a převod kreditu.
vlazy píše: Chtěl bych se zeptat jestli je stanovená nějaká minimální částka kreditu kterou je možné si u vás předplatit a nebo je možné předplácet kredit v jakékoliv výši. Na stránkách Odorik.cz jsem tuto informaci nikde nenašel. Příliš by mi nevyhovovalo kdyby bylo možné předplácet kredit pouze ve stanovených vyšších částkách které bych ve stanovené dvouleté lhůtě asi neprotelefonoval.
Minimální částka se liší podle způsobu platby. Např. na fio účet můžete poslat jako minimum 100 Kč. V hotovosti na naší pobočce je to 50 Kč.
vlazy píše: Dále by mne také zajímalo zda u Odoriku je možnost levnějšího spojení hovoru přes zahraniční VoIP operátory přidáním za volané číslo *1, *2, *3 tak jak to bylo možné u služby VOLEJ LEVNĚ. Na stránkách Odorik.cz jsem tuto informaci také nikde nenašel.
Tohle jsme zrušili většina lidí to stejně nechápala. Cílem je, a daří se to už poměrně dobře, nabízet jen dobrou kvalitu a spolehlivost, takže není třeba zkoušet různé operátory.
Jen některé destinace pokud se vytočí se třemi nulami (místo dvou) mají možnost volání za nižší cenu s nižší kvalitou. (Např. Ukrajina - kievstar nebo Ukrajina - MTS)

Co se týče kvality, tak snad vždycky platilo, že nekvalita nejvíce vzniká na počítači zákazníka. Pokud to stále není ono doporučuji zkaoupit usb zvukovou kartu nebo zkusit volat s využitím skypu, který má lepší zvukové filtry, takže dovede lépe vyrovnat nekvality vznikající ve zvukové kartě. Ideálně je to tak, že nikdo nepozná, že voláte z počítače. Pokud to tak není, je možné najít kde je problém a provést nápravu.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od ViR »

Pane Soukupe, fakt i na tu dálku mezi Prahou a Brnem vidím okolo Vaší hlavy svatozář :-)
Já sice také sám sebe považuji za vstřícného člověka, ale když víc jak čtyři roky službu VolejLevně uspáváte, tři roky tam visí výzva, aby uživatelé přešli na Odorik, kredit tam, stejně jako u Odoriku platí dva roky od dobití, a pan kolega "vlazy" tu začne řešit umrtvení účtu, který nechal dlouhodobě svému osudu, a možnou ztrátu zbytku kreditu, dobitého patrně někdy před šesti lety (pokud vůbec), tak by to asi fakt chtělo více asertivity. Já vím, pamatuji si, heslo " ... zákazník má vždycky pravdu....", ale přeci jen, všeho moc škodí...

Pane kolego "vlazy", nechte VolejLevně spát a neřešte dávnou minulost. Podle podmínek služby VolejLevně už nemáte nárok v podstatě na nic. A udržování toho systému v chodu právě přišlo miniTEL na několik tisíc korun jen tím, že se bývalému zákazníkovi věnuje špičkový technik proto, že je prostě slušný. Je to mrhání lidskými zdroji!

Zaregistrujte si Odorika, dostanete deset korun, a můžete zkoušet. Když se Vám to bude líbit, dobijte si. Detaily jsou v uživatelské části, což je ve veřejně přístupné části jasně napsáno. Dobíjená částka je většinou 100 nebo 200 Kč. Kdybyste měl problém se rozhodnout a potřeboval víc než darovaný kredit a méně než minimálně dobíjenou stovku (ta částka je stejně jen "pořádková", aby vůbec stálo za to to účetně zpracovávat), tak mi zde nebo na http://www.telefonujeme.cz dejte vědět. A já Vám ze svého odoričího účtu přidám padesátikorunu... A jednejte prosím věcně, ať podpora Odoriku řeší skutečné problémy. Tohle je mlácení prázdné slámy...
Uživatelský avatar
vlazy
Příspěvky: 9
Registrován: pon 19. bře 2012 21:39:28

Re: Přechod z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK

Příspěvek od vlazy »

xsouku04 píše:Původně jsme počítali s tím, že uživatele automaticky převedeme.
S tím jsem počítal i já a proto to byl jeden z důvodů proč jsem sám nepřešel k Odoriku.
xsouku04 píše:Některé věci jsou však na Odorik jinak, takže by to zbytečně komplikovalo situaci. Lepší se tedy ukázala nová registrace a převod kreditu.
To plně chápu a nemám nic proti tomu. Mohli jste ale na stránkách VOLEJ LEVNĚ uvést, že kdo sám nepřejde k Odoriku tak mu bez jakéhokoliv upozornění zrušíte účet i s kreditem který tam bude mít a nebo před rušením účtu na to uživatelé upozornit e-mailem. Mohlo se tak předejít zbytečnému nedorozumění okolo toho. Někteří uživatele vaši služby VOLEJ LEVNĚ se možná diví, že jim byl účet zrušený, ale asi ne každý se ohledně toho ozve tak jako já. Mne nejde o to kritizovat vás za to i když to tak možná vypadá, ale pouze o ujasnění některých záležitostí ohledně toho.
xsouku04 píše:Minimální částka se liší podle způsobu platby. Např. na fio účet můžete poslat jako minimum 100 Kč. V hotovosti na naší pobočce je to 50 Kč.
Mne by spíše vyhovovalo kdybych si mohl předplácet kredit v jakékoliv výši tak jak to bylo u VOLEJ LEVNĚ kde přes Moneybookers šlo zaslat třeba i pouze 20 Kč. Těch minimálně 100 Kč mi připadá být trochu moc na to abych to do dvou let při vašich cenách za telefonování celé protelefonoval. Nemám příliš velkou potřebu telefonování a tak mi to připadá trochu nesmyslné abych si předplácel více než ve skutečností asi spotřebují a pak po dvou létech si to navyšoval o dalších 100 Kč čímž se mi předplacený kredit bude takto stále zvyšovat. Chápu, že vám asi jde o to aby vaši zákazníci co nejvíce protelefonovali, protože to je asi pro vás hlavní zdroj příjmů. Jinak vaše pobočky jsou pro mne dost daleko na to aby se mi kvůli možnosti předplacení pouze 50 Kč kreditu oplatilo tam jezdit.
xsouku04 píše:Tohle jsme zrušili většina lidí to stejně nechápala. Cílem je, a daří se to už poměrně dobře, nabízet jen dobrou kvalitu a spolehlivost, takže není třeba zkoušet různé operátory.
Tak to je asi škoda, že jste to zrušili. Chápu, že chcete nabízet dobré a kvalitní telefonování. Možná ani nešlo o to zda to lidi chápali nebo ne, ale spíše o to, že jich to asi příliš nezajímalo a šlo jim hlavně o to aby to telefonování měli levnější než prostřednictvím mobilu nebo pevné linky což i bez toho docílili. Předpokládám, že jsou ale i lidí kterým jde o docílení co nejmenší ceny za telefonování a to i za předpokladu nižší kvality hovorů.
xsouku04 píše:Co se týče kvality, tak snad vždycky platilo, že nekvalita nejvíce vzniká na počítači zákazníka.
V tom asi máte pravdu. Nyní mám jiný rok starý počítač a proto bych to rád vyzkoušel zda to bude lepší než na mým starým počítači.
xsouku04 píše:Pokud to stále není ono doporučuji zkaoupit usb zvukovou kartu nebo zkusit volat s využitím skypu, který má lepší zvukové filtry, takže dovede lépe vyrovnat nekvality vznikající ve zvukové kartě. Ideálně je to tak, že nikdo nepozná, že voláte z počítače. Pokud to tak není, je možné najít kde je problém a provést nápravu.
Tu usb zvukovou kartu zvažuji koupit. S tím skype by to asi bylo v mým případě trochu problematické, protože skype nepoužívám. Pokud bych chtěl používat skype pro telefonování přes Odorik tak mi asi nestačí pouze nainstalovat program skype, ale musel bych se asi u skype i registrovat a pak nevím zda by skype po mne nepožadoval i předplacení nějakého kreditu který bych asi ani nevyužil, protože skype pro telefonování nemám v úmyslu používat.

ViR:
Vidím, že se ti příliš nelíbí to, že jsem si dovolil zde rozvinout diskuzi ohledně přechodu z VOLEJ LEVNĚ na ODORIK a že pan Soukup je ochoten se mnou na toto téma solidně diskutovat. Jde ti asi o to aby se pan Soukup vykašlal na jakoukoliv diskuzi se mnou a označil mne za nějakého grázla. Nevidím žádný důvod proč bych tyto záležitosti ohledně VOLEJ LEVNĚ nemohl řešit a měl to nechat spát. O tom na co mám nebo nemám nárok předpokládám, že rozhoduje provozovatel této služby pan Soukup a ne ty i když by jsi v této záležitosti velmi rád rozhodoval za něho. To jestli miniTEL udržování služby VOLEJ LEVNĚ přišlo na několik tisíc nevím. Nikdo jich ale asi nenuti aby tuto službu stále udržovali a klidně ji mohli už dávno zrušit a nechat pouze Odorik. Předpokládám, že ale mají nějaký důvod proč to ještě nezrušili. Jinak myslím, že by ses mohl uklidnit a pokud se ti tato diskuze nelíbí tak ji nemusíš číst a laskavě zde nekaz klidnou a slušnou diskuzi.
Odpovědět