Jen takový nápad :-)

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Jen takový nápad :-)

Příspěvek od ViR »

Kdybych si já či kdokoli jiný pořídil své vlastní číslo (například osobní s prefixem 700), nebo celý blok čísel (třeba pro virtuální neveřejnou síť s prefixem 98910), je velký problém je umístit na odoričí ústřednu?

Je mi jasné, že pro propojení s ostatními operátory se to pak ještě musí "umístit" k někomu, kdo je operátorem z pohledu RDČ (a má SS7), jako je GTS, Michal Najman, IPEX a pod. a zajistit na ta čísla směrování hovorů z ostatních sítí, což chvíli trvá a stojí to nějakou práci.

Ale zajímá mne, jak moc velký problém je, mít od ČTÚ vlastní čísla a současně nemít vlastní ústřednu, s tím, že by mi fyzicky ten můj příděl obstarával někdo jiný.... Je to sice podobné přenesení čísla/bloku, ale jen podobné.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8162
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jen takový nápad :-)

Příspěvek od xsouku04 »

Myslím že problém to není. Záleží na dohodě. Pokud z těch čísel bude čouhat dobrý provoz, odsouhlasí to každý operátor.

Pokud je to ale něco nového nemusí být vůle. Nám několik let nefungovali naše čísla 91011XXXX a neměli jsme žádné páky toho dosáhnout. I když pravda je, že nějak extra jsme na to netlačili. Nikomu z našich partnerů to nestálo za ty potíže čísla prosadit, říkali nám, že když nebudou trvat na tom aby čísla fungovala, budou z toho mít jiné výhody.

A tak se zeptám. K čemu by ty čísla mohla být dobrá? K čemu jsou určena a kolik by na ně stálo volání ?
Odpovědět