Stránka 5 z 32

Re: Účet na dobíjení kreditu u mBank

Napsal: čtv 25. říj 2012 1:08:30
od ViR
xsouku04 píše:
radoch píše:Přimlouval bych se konkrétně za nízkonákladovou mBank - jejich firemní mBUSINESS Konto je od 1.10.2012 už bez poplatků.
Že je mKONTO business bez poplatků je pravda, ale obávám se, že to nebude miniTELu/Odoriku nic platné. Tento účet je totiž určen pro podnikatele fyzické osoby, nikoli pro s.r.o.

Pro právnické osoby je stále k dispozici pouze "technický" účet ke službě mPENÍZE, t.j. pro e-shopy. To by sice na dobíjení kreditu pro Odorik bylo ve variantě Pro dostupné, ale rozhodně není zdarma. Jsou tam poplatky za vedení, které nejsou ceníkové, ale sjednává se tam "indivuduální sazba".

Nevím jaká je ta výše dnes, ale svého času jsem byl přítomen jednání jistého frýdecko-místeckého operátora s mBank a požadované poplatky byly srovnatelné s náklady na internetovou bránu pro používání platebních karet (respektive asi o půl procentního bodu nižší).

Re: Náměty a připomínky

Napsal: čtv 25. říj 2012 10:24:14
od GeBu
Jistěže je okamžité dobíjení super, ale vzhledem k tomu, že částka poslaná z mBank je připsána v 9 hodin ráno, tak já osobně s tím nemám problém. Navíc má Odorik nyní solidní notifikace o poklesu částky. Jedině kdy by to mohl být problém je víkend a tam se dá použít gopay.
PS: Máte někdo vysledované jak dojdou peníze z mBank zaslané v různou dobu? Co zaslání ráno do 8 hodin?

Re: Náměty a připomínky

Napsal: čtv 25. říj 2012 10:25:49
od GeBu

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 26. říj 2012 19:21:54
od Návštěvník
Nejde nastavit přednastavené zpětné volání (z více mobilů na jeden účet),aby fungovalo jako zpětné volání z vlastního mobilu?
Nastaveno by bylo na přednastaveném zpětném volání takto.

Telefonní číslo z kterého prozvoníte: xxx xxx xxx
Telefonní číslo na které prozvoníte: 00421233889880
Chcete spojit hovor z čísla : xxx xxx xxx
Na číslo: 00421233889879 (číslo pouze pro registrovaný mobil)

Takto jakékoliv nastavené tel. číslo xxx xxx xxx prozvonilo na číslo 00421233889880, by ústředna zavolala zpět a mohl následovat hovor ke spojení (po zadání tel. čísla,které chci spojit) jako zpětné volání z vlastního mobilu.


Mohlo by se pokračovat: yyy yyy yyy -00421233889881 – yyy yyy yyy – 00421233889879
zzz zzz zzz -00421233889882 – zzz zzz zzz – 00421233889879

atd. až 10 přednastavení zpětného volání.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 28. říj 2012 10:49:26
od Tklf
Dobry den,

bylo by technicky mozne pri callbacku pri zpetnem volani pouzit cislo volaneho?
Pouzivam zaznamenavani do kalendare, abych vedel s kym sem kdy volal ... Bohuzel pri zpetnem volani vidim sve cislo a uz nevim komu sem volal, pokud si to hned nepoznamenam. Kdyby zpetne volani prislo s priznakem cisla, kam se chci dovolat, aplikace to do kalendare zazanamena sice jako prichozi hovor, ale to uz tolik neresim.

Dekuji za zamysleni a odpoved Tom.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 04. lis 2012 10:34:09
od Návštěvník
Šlo by zpětné volání nastavit tak ,aby se spojení ukončilo vždy po každém hovoru(jak ukončení ze strany volaného tak ze strany volajícího)? Nenastala by nabídka vytáčení nového spojení přes * číslo #.Takto by byly možnost volby zda se bude nejdříve spojovat ústředna s volaným nebo volajícím.V případě ,že nedojde ke spojení po nějakém časovém intervalu,tak by se spojení také ukončilo.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 04. lis 2012 11:08:04
od xsouku04
Návštěvník píše:Šlo by zpětné volání nastavit tak ,aby se spojení ukončilo vždy po každém hovoru(jak ukončení ze strany volaného tak ze strany volajícího)? Nenastala by nabídka vytáčení nového spojení přes * číslo #.Takto by byly možnost volby zda se bude nejdříve spojovat ústředna s volaným nebo volajícím.V případě ,že nedojde ke spojení po nějakém časovém intervalu,tak by se spojení také ukončilo.
Bohužel to zatím nejde. Pokud nejdříve necháte zavolat člověku, kterému chcete volat a poté až sobě, bude mít vždy možnost vytočit poté ještě nějaké další číslo. Doporučuji proto takto volat jen poučeným známým, které to nezneužijí.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: ned 04. lis 2012 11:09:27
od xsouku04
Tklf píše:Dobry den,

bylo by technicky mozne pri callbacku pri zpetnem volani pouzit cislo volaneho?
Pouzivam zaznamenavani do kalendare, abych vedel s kym sem kdy volal ... Bohuzel pri zpetnem volani vidim sve cislo a uz nevim komu sem volal, pokud si to hned nepoznamenam. Kdyby zpetne volani prislo s priznakem cisla, kam se chci dovolat, aplikace to do kalendare zazanamena sice jako prichozi hovor, ale to uz tolik neresim.

Dekuji za zamysleni a odpoved Tom.
Jo zpětné volání by chtělo předělat a vylepšit. V době kdy jsme jej dělali to nemělo ještě moc význam, navíc typický uživatel měl vůbec problém aby pochopil jak vůbec to funguje, takže takové drobnosti obvykle vůbec neřešil.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 05. lis 2012 12:25:01
od Lejcus
Dobry den
Velice bych uvital kdyby si ODORIK.EXE aplikace pamatovala nastaveni pouziteho kodeku po spusteni. diky

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pon 05. lis 2012 20:45:14
od Tklf
xsouku04 píše:
Tklf píše:Dobry den,

bylo by technicky mozne pri callbacku pri zpetnem volani pouzit cislo volaneho?
Pouzivam zaznamenavani do kalendare, abych vedel s kym sem kdy volal ... Bohuzel pri zpetnem volani vidim sve cislo a uz nevim komu sem volal, pokud si to hned nepoznamenam. Kdyby zpetne volani prislo s priznakem cisla, kam se chci dovolat, aplikace to do kalendare zazanamena sice jako prichozi hovor, ale to uz tolik neresim.

Dekuji za zamysleni a odpoved Tom.
Jo zpětné volání by chtělo předělat a vylepšit. V době kdy jsme jej dělali to nemělo ještě moc význam, navíc typický uživatel měl vůbec problém aby pochopil jak vůbec to funguje, takže takové drobnosti obvykle vůbec neřešil.
Pane Soukup dekuji za odpoved.
Ano, zpetne volani je ted hodne v kurzu, cili pokud mate nejake napady na vylepseni budou urcite komunitou vyuzity. Pokud to bude mozne, zakomponujte tam prosim nejak i mou prosbu. Opravdu je to zaznam komu volate v kalendari jedna z uzitecnych veci. Dost na tuto funkcnost spoleham, spoustu veci dohledam ...

Dekuji