Není slyšet příchozí hovor
Není slyšet příchozí hovor
Mám problém s odorikem na příchozí hovor, není nic slyšet. Odchozí je v pohodě. Mám zaregistrované 2 zařízení Gigaset C 47H a nokia E52, na obou je stejný problém. Na gigasetu mám i mikrotech a tam ten problém není (nastaveni stejné). Zkoušel jsem měnit porty a to nepomohlo.
Re: Není slyšet příchozí hovor
G 711, ale i vybrán automaticky jako u toho mikrotechu, občas se stane, že jde slyšet. Jednou z 30 hovorů.Návštěvník píše:Kodek?
Re: Není slyšet příchozí hovor
NAT? Firewall? SIP ALG? Co používáte za router? Zkuste požádat TP o zapnutí proxy...antr píše:G 711, ale i vybrán automaticky jako u toho mikrotechu, občas se stane, že jde slyšet. Jednou z 30 hovorů.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Nemůžu si pomoct.... Co to je TP?ViR píše:NAT? Firewall? SIP ALG? Co používáte za router? Zkuste požádat TP o zapnutí proxy...antr píše:G 711, ale i vybrán automaticky jako u toho mikrotechu, občas se stane, že jde slyšet. Jednou z 30 hovorů.
Dík.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Technická podpora . Sorry...Aladin píše:Nemůžu si pomoct.... Co to je TP? Dík.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Jo přesně tak, ne akždý NAT se vypořádá s tím, že hovor samotný jde z jiné ip adresy než SIP signalizace. Řeší to zapnutí RTP proxy na dané lince.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Na nokii to začalo fungovat, já bych viděl problém v tom gigasetu, nějaké speciální nastavení, třeba kodeků, nevíte někdo?
Re: Není slyšet příchozí hovor
I když to tím nejspíš nebude, tak pokud jste na "normálním" připojení, tak nastavte kodek G.711a. Ostatní klidně vypněte. Požádal jste tu technickou podporu o zapnutí RTP proxy pro Vaše číslo?antr píše:Na nokii to začalo fungovat, já bych viděl problém v tom gigasetu, nějaké speciální nastavení, třeba kodeků, nevíte někdo?
Re: Není slyšet příchozí hovor
Doporucuji zavolat v siti na *300116