Blokování hovorů
Blokování hovorů
Dobrý večer,
neuvažovali jste někdy o možnosti nastavení blokování odchozích / příchozích hovorů, podle nastavených parametrů (např. přesně nějaké číslo, mezinárodní hovory 00, ...)? Vedle rychlých kontaktů přidat blokované kontakty? Nevím, jestli se s tím někdo setkává, nevyžádané hovory, když někdo volá o půlnoci, že je z marketingové firmy, jen proto, že přes odorik to má zadarmo (a já k tomu platím přesměrovaný hovor), to mě opravdu dokáže namíchnout, takového bych rád zablokoval, i kdybych věděl, že už se mi nikdy neopováží zavolat ...
neuvažovali jste někdy o možnosti nastavení blokování odchozích / příchozích hovorů, podle nastavených parametrů (např. přesně nějaké číslo, mezinárodní hovory 00, ...)? Vedle rychlých kontaktů přidat blokované kontakty? Nevím, jestli se s tím někdo setkává, nevyžádané hovory, když někdo volá o půlnoci, že je z marketingové firmy, jen proto, že přes odorik to má zadarmo (a já k tomu platím přesměrovaný hovor), to mě opravdu dokáže namíchnout, takového bych rád zablokoval, i kdybych věděl, že už se mi nikdy neopováží zavolat ...
Re: Blokování hovorů
Blokace odchozích hovorů jde udělat v nastavení některých telefonů, např. Siemens Gigaset
Re: Blokování hovorů
I dle prvniho prispevku i dle logiky ma jednoznacne vetsi dulezitost blokace PRICHOZICH hovoru.Pitomec píše:Blokace odchozích hovorů jde udělat v nastavení některých telefonů, např. Siemens Gigaset
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blokování hovorů
To je zvláštní. Přece žádný marketingový loudil nebude volat v dobu, která je nevhodná. (jako pozdě večer nebo v noci). Nic by pak neprodal. Nebyl to spíš nějaký pomatenec? Co se vám snažil prodat ?
Proti tomu se obecně špatně brání, protože předem nevíte číslo z jakého bude volat. Případně by mohl volat i z nějakého skrytého čísla.
Co by ale mohlo pomoci proti telefonátům v nevhodnou dobu je časově podmíněné přesměrování/ časově podmíněná hlasová schránka.
Co se týče odchozích hovorů, lze to dobře dělat pomocí dialplánu přímo v zařízení.
Proti tomu se obecně špatně brání, protože předem nevíte číslo z jakého bude volat. Případně by mohl volat i z nějakého skrytého čísla.
Co by ale mohlo pomoci proti telefonátům v nevhodnou dobu je časově podmíněné přesměrování/ časově podmíněná hlasová schránka.
Co se týče odchozích hovorů, lze to dobře dělat pomocí dialplánu přímo v zařízení.
Re: Blokování hovorů
Ptal se, jak jsem spokojen s odorikem (ale předpokládám, že p. Soukup se do podobných akcí nepouští)
Přesměrování právě mám nastaveno tak, abych i v tuto dobu mohl být potřebným člověkem zastižen, takže lepší řešení, než varování předem a blokování po případném zneužití mě nenapadá.
Volání přišlo z odorikového čísla, mám to v logu. Máte pravdu, možná by se hodila i možnost blokovat hovory ze skrytých čísel?
Přesměrování právě mám nastaveno tak, abych i v tuto dobu mohl být potřebným člověkem zastižen, takže lepší řešení, než varování předem a blokování po případném zneužití mě nenapadá.
Volání přišlo z odorikového čísla, mám to v logu. Máte pravdu, možná by se hodila i možnost blokovat hovory ze skrytých čísel?
Re: Blokování hovorů
Pokud onen loudil pracuje ve firmě, jejíž zaměstnanci jsou mj. hodnoceni i podle počtu uskutečněných telefonátů; a dá se i tímto ukazatelem dostat na docela slušné prémie (ano, i takové existují), tak se chová vcelku logicky.xsouku04 píše:To je zvláštní. Přece žádný marketingový loudil nebude volat v dobu, která je nevhodná. (jako pozdě večer nebo v noci). Nic by pak neprodal.
Re: Blokování hovorů
Nevíte jak to vypadá s blokací hovorů podle prefixů? Dost by mne to pomohlo.
Díky
Díky
Re: Blokování hovorů
Změnilo se něco od doby Vašeho příspěvku? Už Odorik umí blokovat odchozí hovory dle filtrů?xsouku04 píše:To je zvláštní. Přece žádný marketingový loudil nebude volat v dobu, která je nevhodná. (jako pozdě večer nebo v noci). Nic by pak neprodal. Nebyl to spíš nějaký pomatenec? Co se vám snažil prodat ?
Proti tomu se obecně špatně brání, protože předem nevíte číslo z jakého bude volat. Případně by mohl volat i z nějakého skrytého čísla.
Co by ale mohlo pomoci proti telefonátům v nevhodnou dobu je časově podmíněné přesměrování/ časově podmíněná hlasová schránka. To sice v plánu je ale ne úplně na řadě.
Co se týče odchozích hovorů, tak blokování/povolování jistých prefixů je v plánu. Firemní linka pak bude moci býti umístěna i na řekněme částečně (chodba), nebo plně (před vrátnicí) veřejná místa bez strachu o účet.
Použili bychom to rádi jako plně veřejné místo, jak píšete výše.
Díky!
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blokování hovorů
Časově podmíněnou hlasovou schánku už lze nastavit (ochrana proti příchozím hovorům v nevhodnou dobu)BobS píše: Změnilo se něco od doby Vašeho příspěvku? Už Odorik umí blokovat odchozí hovory dle filtrů?
Použili bychom to rádi jako plně veřejné místo, jak píšete výše.
Díky!
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Co se týče možností blokovat jisté prefixy u odchozích hovorů, to zatím nemáme a není to priorita, protože to lze snadno nastavit pomocí dialplánu v samotné VoIP telefonu nebo adaptéru.
Re: Blokování hovorů
Předpokládám, že pomocí dial plánu lze blokovat jisté prefixy, ale už nejde blokovat konkrétní číslo.
Důvod - kvůli dětem, který nesmyslně provolají kredit s kamarádama. Zablokování těchto čísel by problém vyřešil.
Důvod - kvůli dětem, který nesmyslně provolají kredit s kamarádama. Zablokování těchto čísel by problém vyřešil.