Zpožděné (ne)přesměrování - zpětné volání

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
Tomáš Fuksa

Zpožděné (ne)přesměrování - zpětné volání

Příspěvek od Tomáš Fuksa »

Zdravím,
předně bych chtěl říct, že jsem se službami Odoriku velmi spokojený.

Mám doma VOIP telefon + zpožděné přesměrování (30s) na mobilní telefon osoby blízké tak, abych se v každém případě nakonec někam dovolal.
Když ovšem volám ze svého mobilu (zpětným voláním přes Odorik), tak v případě že nikdo není poblíž pevné linky bych zbytečně platil za "zvonění", takže jsem obrátil směr zpětného volání - nejprve by se volalo pevné lince s případným přesměrováním na mobil a po zvednutí (VOIP či mobilu) zpět mě.
Automat zpětného volání ovšem není po 30 vteřinách přesměrován na mobil. (Pokud je na lince nastavený mobil bez zpoždění, tak při zpětném volání zvoní oba)

Tak se chci zeptat jestli je to chyba nebo vlastnost.

Děkuji
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpožděné (ne)přesměrování - zpětné volání

Příspěvek od xsouku04 »

děkuji za upozornění, je to v tomto směru nedodělaný
Odpovědět