Nemluvím tady jenom o Kievstaru!!!!!! Kievstar neni monopolista v Ukrajině!!!!xsouku04 píše:Nákupní cena na Kievstar se výrazně zvýšila, to že je to přes internet nemá žádný vliv. Předchozí platná cena 3,29 Kč/min byla pro nás prodělečná. Ne obrazně, ale doslova.marko píše:Važený Admine! Nechci vam do toho kecat, ale odpovězte mi, kolik stoji skutečně minuta hovoru přes internet, což voláni přes odorik je. Skutečné naklady? Nezdá se vam to moc drahé? Měli byste to přehodnotit. Děkuji za dialog, a doufám že si to poznamenáte.
Zdražování - Ukrajina
Re: Zdražování - Ukrajina
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zdražování - Ukrajina
Jiní mobilní jsou jen o trochu levnější, zhruba o tolik o kolik je prodáváme levněji my.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
Re: Zdražování - Ukrajina
Je to škoda, ale bral jsem vás jako feroveho operátora a vždy doporučoval svým kamarádům. No asi půjdu ke konkurenci. třeba německé VoIPxsouku04 píše:Jiní mobilní jsou jen o trochu levnější, zhruba o tolik o kolik je prodáváme levněji my.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
Re: Zdražování - Ukrajina
Ne ve smyslu, že by byl jediný, ale z desítek známých si neuvědomuji nikoho, kdo by neměl Kyjivstar. Jsou někteří, kteří mají (třeba na delší hovory s někým známým) jiného operátora, ale vždy mají i Kyjivstar a přehazují SIMky.
marko píše:Kievstar neni monopolista v Ukrajině!!!!
Re: Zdražování - Ukrajina
Pane kolego, jste patrně cizinec, takže chápu, že můžete mít problém s pochopením českého psaného textu. Ale věc se má prostě tak, že Odorik (a každý jiný operátor) má nějaké své vlastní náklady, které jaksi musí rozúčtovat. A zbytek ceny prostě dělá jeho pořizovací cena terminace hovoru v té které zemi. Jestliže ukrajinský operátor (který tu terminaci zajišťuje a nelze obejít, neb má ve své vlastní síti monopol) nasadí pro volání ze zahraničí vysokou cenu, tak prostě musí draho prodávat i Odorik. Ceny uvnitř volaného státu s tím nemají vůbec nic společného.marko píše: Je to škoda, ale bral jsem vás jako feroveho operátora a vždy doporučoval svým kamarádům. No asi půjdu ke konkurenci. třeba německé VoIP
Re: Zdražování - Ukrajina
Pokud bys nějakou konkurenci s lepší cenou našel, tak bys tam dávno byl, takovej patriot vůči Odoriku nejseš. Jenomže nenašels nic, že?marko píše:Je to škoda, ale bral jsem vás jako feroveho operátora a vždy doporučoval svým kamarádům. No asi půjdu ke konkurenci. třeba německé VoIPxsouku04 píše:Jiní mobilní jsou jen o trochu levnější, zhruba o tolik o kolik je prodáváme levněji my.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zdražování - Ukrajina
Řeším teď dilema, jestli zrušit pobočky, omezit podporu zákazníkům a žít z velkého obratu a velmi malé marže a nebo pobočky nechat, trochu vyšší cenou malou část zákazníků možná odradit, ale velkou část zákazníků tak vůbec neoslovit nebo je nechat na holičkách když mají problém. Velká část zákazníků ale tu dobrou podporu opravdu potřebuje, takže je to sporné.
Zavádět si VoIP do firmy bez garance toho, že pokud problém bude, půjde snadno hladce vyřešit prostě není rozumné. Výborná podpora je naprosto nezbytná k hromadnějšímu rozšíření volání přes internet. Je jasné, že různé garážovky budou moci nabídnout o pár procent nižší cenu, ale pokud budete mít problém nechají vás v něm. A to nemluvím ještě o tom, že mohou mít problém sami a svádět to, že problém má zákazník. Čas zákazníka je drahej a nemůžeme čekat, že bude hodiny pátrat po internetu ve snaze vyřešit svůj problém a čas trávit různým experimentováním.
VoIP operátorů je celosvětově velké množství, ale těch s opravdu dobrou podporou je méně a často v jiné cenové kategorii. Logování veškeré sip signalizace je v tomto ohledu pro nás velmi prospěšné. Můžeme tak zpětně říci v čem je problém, proč se hovor nespojil nebo rozpadl.
Další oblast v které věřím že jsme napřed je, že naše řešení je postaveno tak, aby zvládlo třeba i 100 000 přihlášených linek a tisíce souběžných hovorů. Používáme totiž přístupy určené pro velké voip operátory a ne pro pobočkové ústředny.
Ukrajinu jsme nezdražovali z toho důvodu, abychom byli v zisku, ale proto, abychom nebyli ve ztrátě.
Zavádět si VoIP do firmy bez garance toho, že pokud problém bude, půjde snadno hladce vyřešit prostě není rozumné. Výborná podpora je naprosto nezbytná k hromadnějšímu rozšíření volání přes internet. Je jasné, že různé garážovky budou moci nabídnout o pár procent nižší cenu, ale pokud budete mít problém nechají vás v něm. A to nemluvím ještě o tom, že mohou mít problém sami a svádět to, že problém má zákazník. Čas zákazníka je drahej a nemůžeme čekat, že bude hodiny pátrat po internetu ve snaze vyřešit svůj problém a čas trávit různým experimentováním.
VoIP operátorů je celosvětově velké množství, ale těch s opravdu dobrou podporou je méně a často v jiné cenové kategorii. Logování veškeré sip signalizace je v tomto ohledu pro nás velmi prospěšné. Můžeme tak zpětně říci v čem je problém, proč se hovor nespojil nebo rozpadl.
Další oblast v které věřím že jsme napřed je, že naše řešení je postaveno tak, aby zvládlo třeba i 100 000 přihlášených linek a tisíce souběžných hovorů. Používáme totiž přístupy určené pro velké voip operátory a ne pro pobočkové ústředny.
Ukrajinu jsme nezdražovali z toho důvodu, abychom byli v zisku, ale proto, abychom nebyli ve ztrátě.
Re: Zdražování - Ukrajina
moc to nechápu proč se volání na Ukrajinu zdražuje když všude na světě ceny hovorů jdou dolů je to možné že kvůli nestabilitě a světovým humbukem z Timošenkovou nebo proč kdo ty ceny tak zdražuje stát ČR, Ukrajina, monopol v ČR nebo UA,nebo dokonce evropská unie a nebo politici v UA
xsouku04 píše:Řeším teď dilema, jestli zrušit pobočky, omezit podporu zákazníkům a žít z velkého obratu a velmi malé marže a nebo pobočky nechat, trochu vyšší cenou malou část zákazníků možná odradit, ale velkou část zákazníků tak vůbec neoslovit nebo je nechat na holičkách když mají problém. Velká část zákazníků ale tu dobrou podporu opravdu potřebuje, takže je to sporné.
Zavádět si VoIP do firmy bez garance toho, že pokud problém bude, půjde snadno hladce vyřešit prostě není rozumné. Výborná podpora je naprosto nezbytná k hromadnějšímu rozšíření volání přes internet. Je jasné, že různé garážovky budou moci nabídnout o pár procent nižší cenu, ale pokud budete mít problém nechají vás v něm. A to nemluvím ještě o tom, že mohou mít problém sami a svádět to, že problém má zákazník. Čas zákazníka je drahej a nemůžeme čekat, že bude hodiny pátrat po internetu ve snaze vyřešit svůj problém a čas trávit různým experimentováním.
VoIP operátorů je celosvětově velké množství, ale těch s opravdu dobrou podporou je méně a často v jiné cenové kategorii. Logování veškeré sip signalizace je v tomto ohledu pro nás velmi prospěšné. Můžeme tak zpětně říci v čem je problém, proč se hovor nespojil nebo rozpadl.
Další oblast v které věřím že jsme napřed je, že naše řešení je postaveno tak, aby zvládlo třeba i 100 000 přihlášených linek a tisíce souběžných hovorů. Používáme totiž přístupy určené pro velké voip operátory a ne pro pobočkové ústředny.
Ukrajinu jsme nezdražovali z toho důvodu, abychom byli v zisku, ale proto, abychom nebyli ve ztrátě.
Re: Zdražování - Ukrajina
Zdražují ukrajinští operátoři, pro hovory přicházející z ciziny. Nikdo z VoIP operátorů ani mezinárodních tranzitních operátorů nemá nejmenší důvod, zacházet s Ukrajinou jinak, než třeba s US nebo Německem. (A už vůbec ne čeští operátoři.)Návštěvník píše:moc to nechápu proč se volání na Ukrajinu zdražuje když všude na světě ceny hovorů jdou dolů je to možné že kvůli nestabilitě a světovým humbukem z Timošenkovou nebo proč kdo ty ceny tak zdražuje stát ČR, Ukrajina, monopol v ČR nebo UA,nebo dokonce evropská unie a nebo politici v UA
Jinak nejlepší cenu by měl teoreticky nabídnout nějaký ukrajinský VoIP operátor. Takže jde-li především o cenu, pohledejte mezi nimi (a nebude od věci když se o výsledek s námi podělíte - třeba by se pak povedlo Odoriku dohodnout nějaký mezinárodní peering).
Re: Zdražování - Ukrajina
Pravděpodobně dosud nic nehledal, teď hledat bude. To je normální. Stejně tak jako to, že si Odorik musí zvážit, kdo je jeho cílová skupina a jakou si stanoví marketingovou politiku, jak o tom sympaticky otevřeně píše majitel. A otevřeně řečeno, snad v žádném odvětví podnikání neplatí, že se lze (plnohodnotně) zároveň zaměřit na uživatele jednoznačně reflektující cenu, fandy z oboru a klientelu (obvykle firemní) reflektující zejména servis a kvalitu služby - jak to dosud, zdá se, dělá Odorik.Pitomec píše: Pokud bys nějakou konkurenci s lepší cenou našel, tak bys tam dávno byl, takovej patriot vůči Odoriku nejseš. Jenomže nenašels nic, že?