Zdražování - Ukrajina

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
marko

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od marko »

xsouku04 píše:
marko píše:Važený Admine! Nechci vam do toho kecat, ale odpovězte mi, kolik stoji skutečně minuta hovoru přes internet, což voláni přes odorik je. Skutečné naklady? Nezdá se vam to moc drahé? Měli byste to přehodnotit. Děkuji za dialog, a doufám že si to poznamenáte.
Nákupní cena na Kievstar se výrazně zvýšila, to že je to přes internet nemá žádný vliv. Předchozí platná cena 3,29 Kč/min byla pro nás prodělečná. Ne obrazně, ale doslova.
Nemluvím tady jenom o Kievstaru!!!!!! Kievstar neni monopolista v Ukrajině!!!!
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od xsouku04 »

Jiní mobilní jsou jen o trochu levnější, zhruba o tolik o kolik je prodáváme levněji my.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
marko

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od marko »

xsouku04 píše:Jiní mobilní jsou jen o trochu levnější, zhruba o tolik o kolik je prodáváme levněji my.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
Je to škoda, ale bral jsem vás jako feroveho operátora a vždy doporučoval svým kamarádům. No asi půjdu ke konkurenci. třeba německé VoIP
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od GeBu »

Ne ve smyslu, že by byl jediný, ale z desítek známých si neuvědomuji nikoho, kdo by neměl Kyjivstar. Jsou někteří, kteří mají (třeba na delší hovory s někým známým) jiného operátora, ale vždy mají i Kyjivstar a přehazují SIMky.
marko píše:Kievstar neni monopolista v Ukrajině!!!!
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od ViR »

marko píše: Je to škoda, ale bral jsem vás jako feroveho operátora a vždy doporučoval svým kamarádům. No asi půjdu ke konkurenci. třeba německé VoIP
Pane kolego, jste patrně cizinec, takže chápu, že můžete mít problém s pochopením českého psaného textu. Ale věc se má prostě tak, že Odorik (a každý jiný operátor) má nějaké své vlastní náklady, které jaksi musí rozúčtovat. A zbytek ceny prostě dělá jeho pořizovací cena terminace hovoru v té které zemi. Jestliže ukrajinský operátor (který tu terminaci zajišťuje a nelze obejít, neb má ve své vlastní síti monopol) nasadí pro volání ze zahraničí vysokou cenu, tak prostě musí draho prodávat i Odorik. Ceny uvnitř volaného státu s tím nemají vůbec nic společného.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2582
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od Pitomec »

marko píše:
xsouku04 píše:Jiní mobilní jsou jen o trochu levnější, zhruba o tolik o kolik je prodáváme levněji my.
Je to prostě tak, že cena za kterou prodáváme neurčujeme ani tak my jako telekomunikační operátoři v daných zemích. Osobně je mi to dost líto, že musíme zdražit, ale nemůžeme to dotovat.
Je to škoda, ale bral jsem vás jako feroveho operátora a vždy doporučoval svým kamarádům. No asi půjdu ke konkurenci. třeba německé VoIP
Pokud bys nějakou konkurenci s lepší cenou našel, tak bys tam dávno byl, takovej patriot vůči Odoriku nejseš. Jenomže nenašels nic, že? :D
Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od xsouku04 »

Řeším teď dilema, jestli zrušit pobočky, omezit podporu zákazníkům a žít z velkého obratu a velmi malé marže a nebo pobočky nechat, trochu vyšší cenou malou část zákazníků možná odradit, ale velkou část zákazníků tak vůbec neoslovit nebo je nechat na holičkách když mají problém. Velká část zákazníků ale tu dobrou podporu opravdu potřebuje, takže je to sporné.
Zavádět si VoIP do firmy bez garance toho, že pokud problém bude, půjde snadno hladce vyřešit prostě není rozumné. Výborná podpora je naprosto nezbytná k hromadnějšímu rozšíření volání přes internet. Je jasné, že různé garážovky budou moci nabídnout o pár procent nižší cenu, ale pokud budete mít problém nechají vás v něm. A to nemluvím ještě o tom, že mohou mít problém sami a svádět to, že problém má zákazník. Čas zákazníka je drahej a nemůžeme čekat, že bude hodiny pátrat po internetu ve snaze vyřešit svůj problém a čas trávit různým experimentováním.

VoIP operátorů je celosvětově velké množství, ale těch s opravdu dobrou podporou je méně a často v jiné cenové kategorii. Logování veškeré sip signalizace je v tomto ohledu pro nás velmi prospěšné. Můžeme tak zpětně říci v čem je problém, proč se hovor nespojil nebo rozpadl.
Další oblast v které věřím že jsme napřed je, že naše řešení je postaveno tak, aby zvládlo třeba i 100 000 přihlášených linek a tisíce souběžných hovorů. Používáme totiž přístupy určené pro velké voip operátory a ne pro pobočkové ústředny.

Ukrajinu jsme nezdražovali z toho důvodu, abychom byli v zisku, ale proto, abychom nebyli ve ztrátě.
Návštěvník

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od Návštěvník »

moc to nechápu proč se volání na Ukrajinu zdražuje když všude na světě ceny hovorů jdou dolů je to možné že kvůli nestabilitě a světovým humbukem z Timošenkovou nebo proč kdo ty ceny tak zdražuje stát ČR, Ukrajina, monopol v ČR nebo UA,nebo dokonce evropská unie a nebo politici v UA :?:




xsouku04 píše:Řeším teď dilema, jestli zrušit pobočky, omezit podporu zákazníkům a žít z velkého obratu a velmi malé marže a nebo pobočky nechat, trochu vyšší cenou malou část zákazníků možná odradit, ale velkou část zákazníků tak vůbec neoslovit nebo je nechat na holičkách když mají problém. Velká část zákazníků ale tu dobrou podporu opravdu potřebuje, takže je to sporné.
Zavádět si VoIP do firmy bez garance toho, že pokud problém bude, půjde snadno hladce vyřešit prostě není rozumné. Výborná podpora je naprosto nezbytná k hromadnějšímu rozšíření volání přes internet. Je jasné, že různé garážovky budou moci nabídnout o pár procent nižší cenu, ale pokud budete mít problém nechají vás v něm. A to nemluvím ještě o tom, že mohou mít problém sami a svádět to, že problém má zákazník. Čas zákazníka je drahej a nemůžeme čekat, že bude hodiny pátrat po internetu ve snaze vyřešit svůj problém a čas trávit různým experimentováním.

VoIP operátorů je celosvětově velké množství, ale těch s opravdu dobrou podporou je méně a často v jiné cenové kategorii. Logování veškeré sip signalizace je v tomto ohledu pro nás velmi prospěšné. Můžeme tak zpětně říci v čem je problém, proč se hovor nespojil nebo rozpadl.
Další oblast v které věřím že jsme napřed je, že naše řešení je postaveno tak, aby zvládlo třeba i 100 000 přihlášených linek a tisíce souběžných hovorů. Používáme totiž přístupy určené pro velké voip operátory a ne pro pobočkové ústředny.

Ukrajinu jsme nezdražovali z toho důvodu, abychom byli v zisku, ale proto, abychom nebyli ve ztrátě.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od ViR »

Návštěvník píše:moc to nechápu proč se volání na Ukrajinu zdražuje když všude na světě ceny hovorů jdou dolů je to možné že kvůli nestabilitě a světovým humbukem z Timošenkovou nebo proč kdo ty ceny tak zdražuje stát ČR, Ukrajina, monopol v ČR nebo UA,nebo dokonce evropská unie a nebo politici v UA :?:
Zdražují ukrajinští operátoři, pro hovory přicházející z ciziny. Nikdo z VoIP operátorů ani mezinárodních tranzitních operátorů nemá nejmenší důvod, zacházet s Ukrajinou jinak, než třeba s US nebo Německem. (A už vůbec ne čeští operátoři.)

Jinak nejlepší cenu by měl teoreticky nabídnout nějaký ukrajinský VoIP operátor. Takže jde-li především o cenu, pohledejte mezi nimi (a nebude od věci když se o výsledek s námi podělíte - třeba by se pak povedlo Odoriku dohodnout nějaký mezinárodní peering).
Návštěvník

Re: Zdražování - Ukrajina

Příspěvek od Návštěvník »

Pitomec píše: Pokud bys nějakou konkurenci s lepší cenou našel, tak bys tam dávno byl, takovej patriot vůči Odoriku nejseš. Jenomže nenašels nic, že? :D
:-) Pravděpodobně dosud nic nehledal, teď hledat bude. To je normální. Stejně tak jako to, že si Odorik musí zvážit, kdo je jeho cílová skupina a jakou si stanoví marketingovou politiku, jak o tom sympaticky otevřeně píše majitel. A otevřeně řečeno, snad v žádném odvětví podnikání neplatí, že se lze (plnohodnotně) zároveň zaměřit na uživatele jednoznačně reflektující cenu, fandy z oboru a klientelu (obvykle firemní) reflektující zejména servis a kvalitu služby - jak to dosud, zdá se, dělá Odorik.
Zamčeno