a tím by bylo kdo koupí euro levněji volá levněji . odorik by setím asi vyhnul prodeji minut pod nákupkou. jsem začátečníktak to berte z rezervou.
xsouku04 píše:Asi to smažu. Ja tato firma má asi cca 50 různých značek a snaží se vždy nalákat na něco "supervýhodného".
Přemýšlím, že bychom to taky mohli zkusit takto dělat, vypadá to, že lidi věřej že tím ušetří, ale vypadá to většinou asi ne, jen se můžou v hosopodě pochlubit, že za určitých podmínek volaj do určitých destinací úplně zdarma
Škoda, že nemáme už také EURo, dělat tohle mezinárodně máme trochu stížené.
Česká republika pevná - zdarma **
** reserves the right after a certain amount of calls to start charging the default rate. FREE CALLS are available for users with Freedays. (nepíšou ale kolik vlastně)
Česká repubulika mobil 0.127 EUR= 3,30 Kč/ min s účtováním 60+60
Ukrajina mobil - nepoužitelné kvůli mizerné kvalitě. Mění se to ale v čase. Pokud chcete zkusit horší kvalitu za nižší cenu s náma vytáčejte Ukrajinu jako 000380 místo 00380. Tam máte v podstatě původní cenu před zdražením. Mizernou kvalitu poznáme jednoznačně podle průměrné délky hovoru. Za špatnou kvalitu považujeme to co má průměrnou délku hovoru menší o dvě a více minut.
Kdo je zdatnej a umí rychle měnit nějaké jejich značky podle toho kam volá, může ušetřit. Jejich model je ale asi založenej na tom, že to zvládne dělat menšina lidí. Většina lidí si dobije, aby se mohla chlubit v hospodě nebo někde na fóru ...
Obrovský rozdíl je jestli se účtuje po minutách nebo po vteřině. Nízko nákladové firmě by klidně mohlo na živobytí prodávat za nákupku ale po minutě. Když to ale pak začne zlobit, špatná kvalita hovorů nebo se hovory rozpadaj, hodně lidí to pak okrade a o to víc nadávají ... To zrovna jim nevadí, protože nezveřejňují ani email.