alternativa

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Návštěvník

Re: alternativa

Příspěvek od Návštěvník »

mám nápad nebylo by pro odorik lepší mít sídlo v lucembursku či švýcarsku a podobně a účet byli v eurech či mněně kterou byste nejlépe zajistily stabilitu víkupních cen
a tím by bylo kdo koupí euro levněji volá levněji . odorik by setím asi vyhnul prodeji minut pod nákupkou. jsem začátečníktak to berte z rezervou.
xsouku04 píše:Asi to smažu. Ja tato firma má asi cca 50 různých značek a snaží se vždy nalákat na něco "supervýhodného".

Přemýšlím, že bychom to taky mohli zkusit takto dělat, vypadá to, že lidi věřej že tím ušetří, ale vypadá to většinou asi ne, jen se můžou v hosopodě pochlubit, že za určitých podmínek volaj do určitých destinací úplně zdarma :)

Škoda, že nemáme už také EURo, dělat tohle mezinárodně máme trochu stížené.

Česká republika pevná - zdarma **
** reserves the right after a certain amount of calls to start charging the default rate. FREE CALLS are available for users with Freedays. (nepíšou ale kolik vlastně)
Česká repubulika mobil 0.127 EUR= 3,30 Kč/ min s účtováním 60+60

Ukrajina mobil - nepoužitelné kvůli mizerné kvalitě. Mění se to ale v čase. Pokud chcete zkusit horší kvalitu za nižší cenu s náma vytáčejte Ukrajinu jako 000380 místo 00380. Tam máte v podstatě původní cenu před zdražením. Mizernou kvalitu poznáme jednoznačně podle průměrné délky hovoru. Za špatnou kvalitu považujeme to co má průměrnou délku hovoru menší o dvě a více minut.

Kdo je zdatnej a umí rychle měnit nějaké jejich značky podle toho kam volá, může ušetřit. Jejich model je ale asi založenej na tom, že to zvládne dělat menšina lidí. Většina lidí si dobije, aby se mohla chlubit v hospodě nebo někde na fóru ...

Obrovský rozdíl je jestli se účtuje po minutách nebo po vteřině. Nízko nákladové firmě by klidně mohlo na živobytí prodávat za nákupku ale po minutě. Když to ale pak začne zlobit, špatná kvalita hovorů nebo se hovory rozpadaj, hodně lidí to pak okrade a o to víc nadávají ... To zrovna jim nevadí, protože nezveřejňují ani email.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: alternativa

Příspěvek od xsouku04 »

Nojo ale pak bychom neměli česká čísla :)
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: alternativa

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:Nojo ale pak bychom neměli česká čísla :)
To bych asi uměl... ;) Akorát tedy, že eurozóna není zrovna ostrovem stability a nízkých cen. A ve vztahu k Ukrajině už vůbec ne.
Návštěvník

Re: alternativa

Příspěvek od Návštěvník »

ale řada zahraničních operátorů nabízí česká čísla ale přitom nemají sídlo v česku
a pokud je ze sídlem v zahraničí z vašeho pohledu administrativně náročné nestačilo by jen zákazníky donutit aby dobíjeli v eur,USD...
xsouku04 píše:Nojo ale pak bychom neměli česká čísla :)
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: alternativa

Příspěvek od ViR »

Návštěvník píše:....... nestačilo by jen zákazníky donutit aby dobíjeli v eur,USD...
Jednak mi není jasné, co by to přineslo (tedy krom celkem pravděpodobné ztráty části zákazníků), a jednak, říká vám něco pojem "zákonné platidlo"? ;)
Návštěvník

Re: alternativa

Příspěvek od Návštěvník »

ViR píše: říká vám něco pojem "zákonné platidlo"? ;)
Pokud se smluvní strany dohodnou, že si budou platit třeba v islandských korunách, není to problém. Ovšem, musejí se na tom dohodnout.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: alternativa

Příspěvek od ViR »

Návštěvník píše:Pokud se smluvní strany dohodnou, že si budou platit třeba v islandských korunách, není to problém. Ovšem, musejí se na tom dohodnout.
A vnímáte, pane kolego, jistý drobný rozdíl mezi vaší původní formulací "zákazníky donutit" (viz výše) a formulací "pokud se smluvní strany dohodnou"? :-D
Návštěvník

Re: alternativa

Příspěvek od Návštěvník »

ne doslova ale například zvíhodněním či slevu od ostatních kteří dobíjejí v czk
ViR píše:
Návštěvník píše:Pokud se smluvní strany dohodnou, že si budou platit třeba v islandských korunách, není to problém. Ovšem, musejí se na tom dohodnout.
A vnímáte, pane kolego, jistý drobný rozdíl mezi vaší původní formulací "zákazníky donutit" (viz výše) a formulací "pokud se smluvní strany dohodnou"? :-D
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: alternativa

Příspěvek od ViR »

Návštěvník píše:ne doslova ale například zvíhodněním či slevu od ostatních kteří dobíjejí v czk
No, budiž. Jen mi pořád není jasný důvod takového počínání, pro který by si vytvářel operátor sám úmyslně "měnový guláš".
hlupáček

Re: alternativa

Příspěvek od hlupáček »

chápu to tak že odorik.cz nakupuje u zahraničních nadnárodních voip institucích a za určitou cenu si nasmlouvá cenu do určitých destinací ale když počítá marži při ceně dolaru xxx a dolar poroste a koruna oslabí tak marže může být v mínuse ale když všechny účty budou vedeny v dolarech uvádím jako příklad tak pro odorik.cz bude marže zachovaná a proto je na tkové podnikání v korunách špatná věc protože žádná firma neudělá velkoobchodní nabídku na českou korunu
a je to i pro operátora jako odorik.cz možnost pružněji reagovat na ceny a tím častějším zlevňováním z důvodu jistoty výdělku koupím prodám marži mám pořád stejnou.a pokud zákazníci budou chytří a nakoupí dolar levně kdy je například krátkodobě oslabený tak na tom vydělají všichni jak operátor tak zákazník.
ViR píše:
Návštěvník píše:ne doslova ale například zvíhodněním či slevu od ostatních kteří dobíjejí v czk
No, budiž. Jen mi pořád není jasný důvod takového počínání, pro který by si vytvářel operátor sám úmyslně "měnový guláš".
Odpovědět