Vodafone reaguje jako první představuje nové

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Vodafone reaguje jako první představuje nové

Příspěvek od Zedna »

@ViR
Nez vymyslet takoveto slozitosti, to uz je podle mne mnohem jednodussi vyuzivat callback od VOIP, kdy i pri dvojnasobne cene (zhruba 2x 1,-Kc/min s DPH) je porad vysledek velmi dobry v porovnani cena/celkova komplikovanost.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Vodafone reaguje jako první představuje nové

Příspěvek od ViR »

Zedna píše:Nez vymyslet takoveto slozitosti, to uz je podle mne mnohem jednodussi vyuzivat callback od VOIP, kdy i pri dvojnasobne cene (zhruba 2x 1,-Kc/min s DPH) je porad vysledek velmi dobry v porovnani cena/celkova komplikovanost.
Když podobný systém vymyslela již před pár lety jen použitím selského rozumu moje tehdy cca dvaasedmdesátiletá matka, která o TelCo téměř nic neví a má jen běžné uživatelské znalosti, tak to asi zase taková složitost nebude. ;) ;) ;-)
Odpovědět