Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Plán je následující.
Hlasová schránka bude speciální číslo ve tvaru *085XX něco jako zpožděné volání, kde XX bude počet vteřin za které to má zdvihnout ona schránka v paralelním zvonění. Viz jiná speciální čísla vhodná pro paralelní zvonění http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Pokud někdo dostane do své hlasové schránky zprávu, bude mu odeslán email, kde bude desetimístný kód, který mu umožní si správu poslechnout.
Tento kód může přeposlat komukoli a on pak díky němu bude též si zprávu poslechnout a to dokonce bez ohledu na to jestli bude zákazník Odorik nebo nikoli. Pro poslech zpráv pro ty co nejsou zrovna v síti odorik zřídíme i speciální veřejné číslo přístupné komukoli. Poslouchat zprávy půjde na čísle *086XXXXXXXXXX kde XXXXXXXXXX je desetimístný náhodný kód dané zprávy.
Pokud zavolám jen na *086 ze své linky, začne přehrávání zpráv směrem od nejmladší po nejstarší.
Výhoda je, že ten kód mohu poslat komukoli a bude mít pak přístup k té dané jedné zprávě. Mazat zprávu ale může jen její majitel.
Bohužel jsem nikdy v životě aktivně hlasové zprávy nepoužíval, takže si nejsem jist, jestli jsem to vymyslel zrovna prakticky. Mám zkušenost jen s bezplatnou hlasovou schránkou O2. Pro běžné uživatele tam ale bylo příliš složité hlasové menu, takže to jen málo kdo dovedl vhodně využívat. Proto můj návrh je takový, abych se využívání hlasového menu co nejvíce vyhnul.
Další možnost, kterou hodláme přidat je posílání zpráv na email jako mp3, a přehled a možnost mazat zprávy na webu. To ale asi přidáme až později. Má někdo nějaké návrhy, nebo nápady ?
Tím že tohle základní použití bude velmi jednoduché se ovšem nezbavujeme možnosti přidat další možnosti poslouchání popřípadě mazání zpráv. Samozřejmě počítám s tím, že půjde nahrát uvítací hláška, opět od nějakým tím speciálním číslem s hvězdičkou.
Hlasová schránka bude speciální číslo ve tvaru *085XX něco jako zpožděné volání, kde XX bude počet vteřin za které to má zdvihnout ona schránka v paralelním zvonění. Viz jiná speciální čísla vhodná pro paralelní zvonění http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Pokud někdo dostane do své hlasové schránky zprávu, bude mu odeslán email, kde bude desetimístný kód, který mu umožní si správu poslechnout.
Tento kód může přeposlat komukoli a on pak díky němu bude též si zprávu poslechnout a to dokonce bez ohledu na to jestli bude zákazník Odorik nebo nikoli. Pro poslech zpráv pro ty co nejsou zrovna v síti odorik zřídíme i speciální veřejné číslo přístupné komukoli. Poslouchat zprávy půjde na čísle *086XXXXXXXXXX kde XXXXXXXXXX je desetimístný náhodný kód dané zprávy.
Pokud zavolám jen na *086 ze své linky, začne přehrávání zpráv směrem od nejmladší po nejstarší.
Výhoda je, že ten kód mohu poslat komukoli a bude mít pak přístup k té dané jedné zprávě. Mazat zprávu ale může jen její majitel.
Bohužel jsem nikdy v životě aktivně hlasové zprávy nepoužíval, takže si nejsem jist, jestli jsem to vymyslel zrovna prakticky. Mám zkušenost jen s bezplatnou hlasovou schránkou O2. Pro běžné uživatele tam ale bylo příliš složité hlasové menu, takže to jen málo kdo dovedl vhodně využívat. Proto můj návrh je takový, abych se využívání hlasového menu co nejvíce vyhnul.
Další možnost, kterou hodláme přidat je posílání zpráv na email jako mp3, a přehled a možnost mazat zprávy na webu. To ale asi přidáme až později. Má někdo nějaké návrhy, nebo nápady ?
Tím že tohle základní použití bude velmi jednoduché se ovšem nezbavujeme možnosti přidat další možnosti poslouchání popřípadě mazání zpráv. Samozřejmě počítám s tím, že půjde nahrát uvítací hláška, opět od nějakým tím speciálním číslem s hvězdičkou.
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Poslání hlasového záznamu na e-mail je rozhodně nutnost (aspoň pro mě). Pak ani není potřeba zprávy uchovávat někde na serverech Odoriku a zbytečně jimi plnit kapacitu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
OK, ale možnost zprávy vybírat na telefonu bez počítače je taky celkem nutná.Pitomec píše:Poslání hlasového záznamu na e-mail je rozhodně nutnost (aspoň pro mě). Pak ani není potřeba zprávy uchovávat někde na serverech Odoriku a zbytečně jimi plnit kapacitu.
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Kdybych nevěděl, že vašimi zákazníky mohou být cizinci bez přístupu k netu, tak bych napsal, že přístupové číslo je zbytečné, protože si také myslím, že posílání mp3 na mejl je základ.
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
minimálně si tak můžu sám v klidu ověřit kvalitu svého odchozího hovoru, hlavně na horším 3g nebo u testování nové voip aplikace (Android), případně nového telefonu a jeho nastavení.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Některé telefony jako třeba Well T20 mají speciální diodu, která se rozsvítí, jeli uložena nějaká zpráva. Já tak mohu provést vizuální kontrolu když přijdu domu bez zapnutého počítače a rovnou si i tu zprávu poslechnout. Bohužel pokud jsem ji již poslouchal jako mp3 tak to bude ztrácet smysl. Mohli bychom ale udělat, že půjde nastavit, jestli si dotyčný přijde aby mp3 byla jako příloha v mailu, nebo jen odkaz s hashem. Pak bychom mohli zjisit jestli byla poslechnuta nebo nikoli a případně světýlko vypnout.GeBu píše:Kdybych nevěděl, že vašimi zákazníky mohou být cizinci bez přístupu k netu, tak bych napsal, že přístupové číslo je zbytečné, protože si také myslím, že posílání mp3 na mejl je základ.
Předpokládám, že zprávy bychom automaticky mazali cca po dvou měsících. Pokud někdo bude chtít důležitou zprávu archivovat, může si ji stáhnout z webu.
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
To jo, ale dá se to udělat jak u e-mailu - buď se dívám na zprávy na webu a zůstávají tam (samozřejmě do určité kapacity e-mailové schránky), anebo je stáhnu do PC a z webu pak zmizí.xsouku04 píše:OK, ale možnost zprávy vybírat na telefonu bez počítače je taky celkem nutná.Pitomec píše:Poslání hlasového záznamu na e-mail je rozhodně nutnost (aspoň pro mě). Pak ani není potřeba zprávy uchovávat někde na serverech Odoriku a zbytečně jimi plnit kapacitu.
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Rozumím, nám zase telefon bliká, když jsme hovor nepřijali, ale info o nepřijatém hovoru mi chodí také na mobil jako mejl a tak to pak někdy musím jít vypnout. Smysl to má jako informace pro manželku, která je doma.
Jinak osobně hlasovou schránku pro sebe nepovažuji za nutnost a když už ji budu zapínat tak tam, kde jsem odorik nainstaloval (hlavně na odchozí volání), ale není tam trvale někdo ale v takovém případě je lepší mít to jako přílohu v mp3.
Jinak osobně hlasovou schránku pro sebe nepovažuji za nutnost a když už ji budu zapínat tak tam, kde jsem odorik nainstaloval (hlavně na odchozí volání), ale není tam trvale někdo ale v takovém případě je lepší mít to jako přílohu v mp3.
xsouku04 píše:Já tak mohu provést vizuální kontrolu když přijdu domu bez zapnutého počítače a rovnou si i tu zprávu poslechnout. Bohužel pokud jsem ji již poslouchal jako mp3 tak to bude ztrácet smysl.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Vypadá to, že s těma diodama je to složitější jsou totiž i další typy a možnosti, takže pro začátek nejspíš uděláme jen to zasílání mp3 na maily.
Re: Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
A k tomu ještě zpřístupnit zdejší fórum pro Tapatalk a bude spokojenost max.