Hlasová schránka hotova

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Hlasová schránka hotova

Příspěvek od xsouku04 »

Více informací

http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla

Příklad typického použití:

Pokud chci, aby když telefon nezvedám 60 vteřin to zvihnula hlasová schránka, přidám si do paralelního zvonění:

*300116
*085160*300116

Příklad ukazuje hovory na geografické číslo spojené s linkou *300116.

Email pro zasílání zpráv se nastavuje u linky tam, kde lze zjistit sip heslo.
návody a nastavení -> volání z internetu -> volání z libovolného SIP programu,
VoIP telefonu či adaptéru


Vlastní uvítací zprávu si mohu nahrát pokud z linky *300116 vytočím *0854 .

Pokud by byla linka *300116 nedostupná, bude probíhat 60 vteřin dlouhé falešné zvonění a pak bude hovor zdvihnut hlasovou schránkou. Varianta s podmíněným směrování není zatím hotova.

Možná je též varianta, která jen přehraje hlášku s pozdravem, ale neumožní uložit vzkaz. Ta má číslo *08550XX .
A pak ještě jedna speciální varianta pro majitele zelených linek, kteří nechtějí osobně přijímat hovory z mobilních telefonů *08551XX ale jen pevné linky. Těm co si vyslechnou krátkou zprávu pak zavolají sami levněji. O tom, že si jejich zákazník vyslechnul firemní pozdrav se dozví okamžitě emailem.
Kabek

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od Kabek »

SUPER!!! Je vidno, že pan Soukup to nemá pro peníze, ale pro vlastní potěšení, zábavu, možná radost z úspěchu a snaží se. Ty peníze pak už příjdou... No, vážení, myslím, že v té "trojce" - Odorik, IPVOX, Mikrotech (dle cen) - dochází k oddělování zrna od plev a skupina se pomalu a jistě trhá... Co Vy ostatní na to?!

Ještě to chce zveřejnit pro běžné uživatele "kuchařku" - jak se co používá atd. Člověk z branže to vždy vidí úplně jinak, vše se mu zdá jasné, ale...

Jen tak dál!!! Tudy vede cesta k zaslouženému úspěchu!
Rosta

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od Rosta »

Je možné hlasovou schránku vypnout. Osobně ji tedy nechci. Děkuju za odpověď.
Návštěvník

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od Návštěvník »

Rosta píše:Je možné hlasovou schránku vypnout. Osobně ji tedy nechci.
Stačí, když si ji nezapnete :-) /To jest, že si nenastavíte ono paralelní zvonění na *085160XXXX/
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od megacruiser »

Ještě bych doplnil, že hlasovou schránku lze kombinovat s ostatními speciálními čísly. Např. lze nastavit, aby v určitém časovém rozmezí (v noci, mimo pracovní dobu) telefon nevyzváněl, ale hovory šly rovnou do hlasové schránky.

Např. následující nastavení zajistí, že mezi 9. hodinou večer a 9. hodinou ráno se hovory budou směrovat přímo do hlasové schránky:
*0841721002359*085100*300116 (Po-Pá, od 21:00 do půlnoci), *0841700000900*085100*300116 (Po-Pá, od půlnoci do 9:00), *08301*300116 (o vteřinu zpožděné vyzvánění)
kubisek78
Příspěvky: 20
Registrován: pát 05. srp 2011 14:04:34

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od kubisek78 »

Nevím, jestli je tu nějaká souvislost, ale od doby, co je dostupná hlasová schránka (aniž bych si jí zapnul), tak přestaly chodit na e-mail notifikace o zmeškaných hovorech.
608529908

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od 608529908 »

Je to skvělé, jak všechno na Odoriku funguje, člověka to až baví všechno nastavovat.

Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)

Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce

Díky JK
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od Pitomec »

Ústředna
Obrázek
romanf

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od romanf »

608529908 píše: Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)

Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce
:-)) To, co byste chtěl, nemá nic společného s funkcionalitou hlasové schránky, neboli záznamníku. To je funkce IVR, neboli automatického hlasového rozhraní, což je zcela jiná aplikace, a to podstatně komplikovanější. Vývojáři Odoriku by ji dost pravděpodobně uměli napsat a ta idea, že "větve" stromu volání by znamenaly nepř. přesměrování na uložené rychlé kontakty, resp. do hlasové schránky je docela hezká, ale bylo by to zcela jistě docela dost práce a v žádném případě bych nepočítal s tím, že by to bylo zadarmo, tedy jaksi v ceně služby. Vyvinout funkční IVR není zrovna legrace, a takové, které je "uživatelsky konfigurovatelné", to už vůbec ne.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka hotova

Příspěvek od xsouku04 »

romanf píše:
608529908 píše: Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)

Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce
:-)) To, co byste chtěl, nemá nic společného s funkcionalitou hlasové schránky, neboli záznamníku. To je funkce IVR, neboli automatického hlasového rozhraní, což je zcela jiná aplikace, a to podstatně komplikovanější. Vývojáři Odoriku by ji dost pravděpodobně uměli napsat a ta idea, že "větve" stromu volání by znamenaly nepř. přesměrování na uložené rychlé kontakty, resp. do hlasové schránky je docela hezká, ale bylo by to zcela jistě docela dost práce a v žádném případě bych nepočítal s tím, že by to bylo zadarmo, tedy jaksi v ceně služby. Vyvinout funkční IVR není zrovna legrace, a takové, které je "uživatelsky konfigurovatelné", to už vůbec ne.
S tím, že přidáme IVR počítám. Důležité je to jen dobře promyslet, aby to nebylo komplikovanější než je nutné a bylo to co nejuniverzálnější. To mi nyní přijde že dá tak asi nejvíce práce.

Obecně zatím nemělo IVR moc uplatnění, protože ceny hovorů z mobilu byly tak vysoké. Spíše se tím firmy stylizují do kultury nadnárodního molochu.
Ve zkutečnosti ale každý mnohem raději mluví hned z živou osobou, než aby poslouchal nějakou plechovou hubu a platil vysokou cenu za každou minutu takového hovoru. Takže firmy svoje zákazníky s IVR spíše obtěžovali a nebo v případě bezplatných linek 800 plýtvali svými financemi. Nyní když přijde doba, kdy cena hovorů bude zanedbatelná, naproti tomu cena živého člověka bude to nejdražší, význam a praktické využití IVR značně vzroste ...
Bylo by také možné, aby IVR četl přímo o počítač. Nahrát totiž slušně znějící hlášky není něco, co dovede každý a když je k tomu využíván někdo externě, bývá to zase velmi nepružné, zvláště když dochází k častým změnám.
O tom kde takové hlášky pořídit je tohle vlákno. http://www.telefonujeme.cz/about7676.html
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že žádné nahrávací studio potřeba není, důležitá je osoba s pěkným vyrovnaným hlasem. Třeba někdo studující herectví měl být schopen přečíst několik vět a to tak jak je žádoucí.
Odpovědět