Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odoriku

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od xsouku04 »

Tak mám zde nějaké upřesňující informace. Provoz jednoho online skypu zatím přijde na cca 1,23-2,04 Kč/den. V průměru jde o cenu kolem 1,6 Kc / den. Je to tedy trochu více než jsem čekal.
kornelko
Příspěvky: 2
Registrován: ned 11. lis 2012 15:34:01

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od kornelko »

jirbar píše:Je to pěkné, již jsem to zkusil a přijmul volání SKYPE na VOIP telefon. Protistrana si stěžovala že mne slyší slabě. Po Skype to šlo. A pak ten CHAT. V každé zprávě si ODORIK přidal upozornění. Tak jsem to vypnul.
Mám podobné zkušenosti jako jirbar. Ja sliším druhou stranu, ale oni mně vůbec, nebo trhaně. D.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od xsouku04 »

kornelko píše: Mám podobné zkušenosti jako jirbar. Ja slyším druhou stranu, ale oni mně vůbec, nebo trhaně. D.
Zdá se, že problém je nejspíše na PC, odkud volají. Pravidelně to používají desítky lidí již dlouhé měsíce a jste druhý hlášený případ. I když skype zdá se co se kvality zvuku týče jeden z nejlepších VoIP klientů, stále má svoje mouchy. Někdy např. prokazatelně nefunguje řádně g729 kodek (koktá chrochtá) a přitom přes alaw jede OK. Hovor někdy může kazit samotná automatika zvukových filtrů nebo echocancelace (rušení echa).
V každém případě je dobré mít sluchátka s mikrofonem.
kornelko
Příspěvky: 2
Registrován: ned 11. lis 2012 15:34:01

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od kornelko »

Děkuji za info. Takže s G.911 a law by to mohlo fungovat ok?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od xsouku04 »

kornelko píše:Děkuji za info. Takže s G.911 a law by to mohlo fungovat ok?
To byl jen příklad, že kvalita hovorů na skypu někdy může záviset i na věcech jako je třeba konstelace hvězd.
Je třeba zkoušet.

Zdá se vám, že skype na 4smart.cz je potichu nebo není slyšet dobře ? Zkuste to z více různých počítačů, ne z jednoho, aby to mohlo být směrodatné.
informator
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 22. lis 2012 9:25:39

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od informator »

Dobrý den,
pěkná služba. Ovšem chci používat pouze přesměrování volání a nikoliv automatické odpovědi v chatu. Když ale vymažu email a text odpovědi, tak to každému stejně napíše: "Službu provozuje VoIP operátor miniTel s.r.o. http://www.odorik.cz http://www.4smart.cz"
Lze tuto službu použít i bez automatických odpovědí v chatu?
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den.

Nikoliv, minimální automatickou odpovědí na zprávy z chatu je vždy alespoň tzv. patička, kterou zmiňujete.

Musím připomenout, že tato služba je stále zdarma a jediný zisk, který nám momentálně dává, je právě díky reklamě v podobě této patičky, jenž pomáhá nalákat další uživatele. Odstranění patičky by pro nás bylo kontraproduktivním krokem.

Automatická odpověď se ale od poslední aktualizace neodesílá v reakci na každou zprávu, nýbrž na každou zprávu, která příjde po vypršení timeoutu 5 minut.

J.M.
informator
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 22. lis 2012 9:25:39

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od informator »

admin píše:Dobrý den.

Nikoliv, minimální automatickou odpovědí na zprávy z chatu je vždy alespoň tzv. patička, kterou zmiňujete.

Musím připomenout, že tato služba je stále zdarma a jediný zisk, který nám momentálně dává, je právě díky reklamě v podobě této patičky, jenž pomáhá nalákat další uživatele. Odstranění patičky by pro nás bylo kontraproduktivním krokem.

Automatická odpověď se ale od poslední aktualizace neodesílá v reakci na každou zprávu, nýbrž na každou zprávu, která příjde po vypršení timeoutu 5 minut.

J.M.
Ta patička mi vůbec nevadí v případě, že používám i přesměrování chatu. Mně jde ale jen o volání a klidně at to volajícímu před spojením řekne "voláte do sítě Odorik.cz". Naprosto chápu, že to nebudete dělat zdarma nebo proto, že je krásný den.
Přijde mi ale ve formuláři nelogické, když tam nevyplním email, že to ty zprávy na email stejně posílá,
Já používám stejný skype účet i na pc a když jsem zrovna u pc a mohu na chat reagovat, tak je pisatel zmaten tím, že mu přijde jakási automatická odpověď.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od xsouku04 »

Nejlepší by bylo, kdyby šlo nějak detekovat, jestli kromě toho odoričího skypu je paralelně přihlášen ještě jiný skype na kterém je přímo zákazník. Pokud ano tak chat nereagovat, protože mu to došlo také, pokud ne tak to přeposlat na email a odpovědět standardní hlášku.
Bohužel to asi nepůjde. Možná by se hodila volba tohle automatické odpovídání vypnout na nějakou dobu.
Třeba maximálně 10 hodin, pak se samo znovu zapne. Pokud pracuji u PC, tak bych si automatické odpovídání vypnul třeba na 8 hodin 10 minut a pak se mě automaticky znovu zapne, když mám padla.

Další možnost mě napadla v tom, že tato omezení zrušit platícím zákazníkům ....
Pokud dal někdo za vybudování eshopu třeba 15 tisíc korun, tak za to že je pořád on-li na skypu klidně těch 50 Kč/měsíc zaplatí, zvláště pokud jeho marže s prodeje není jen v desetikorunách za prodaný kus.
informator
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 22. lis 2012 9:25:39

Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo

Příspěvek od informator »

xsouku04 píše:Nejlepší by bylo, kdyby šlo nějak detekovat, jestli kromě toho odoričího skypu je paralelně přihlášen ještě jiný skype na kterém je přímo zákazník. Pokud ano tak chat nereagovat, protože mu to došlo také, pokud ne tak to přeposlat na email a odpovědět standardní hlášku.
Bohužel to asi nepůjde. Možná by se hodila volba tohle automatické odpovídání vypnout na nějakou dobu.
Třeba maximálně 10 hodin, pak se samo znovu zapne. Pokud pracuji u PC, tak bych si automatické odpovídání vypnul třeba na 8 hodin 10 minut a pak se mě automaticky znovu zapne, když mám padla.

Další možnost mě napadla v tom, že tato omezení zrušit platícím zákazníkům ....
Pokud dal někdo za vybudování eshopu třeba 15 tisíc korun, tak za to že je pořád on-li na skypu klidně těch 50 Kč/měsíc zaplatí, zvláště pokud jeho marže s prodeje není jen v desetikorunách za prodaný kus.
Tak ten poplatek se ale hodí pro velké shopy. Myslím si, že je spousta takových, kterým by se to nevyplatilo. Těch volajících přes skype je třeba u nás velmi málo a každý rozumný podnikatel se snaží vyhnout paušálním platbám, pokud nejsou nezbytné. Ostatně mimo jiné proto k vám přišli vaši zákazníci.
Takže by byly vhodné dvě varianty s a bez reklamy. A pokud je to technicky možné, tak skutečně bych u neplacené varianty před každé volání ze skype na přesměrovaný účet přehrál krátkou reklamní hlášku, že hovor zprostředkovává síť Odorik.cz, ale pak i možnost volby vypnutí přesměrování chatu. Oddělil bych chat od hovorů.
Odpovědět