od xsouku04 » stř 05. čer 2013 19:12:15
Máte-li vlastní SIP ústřednu jako např. Asterisk a máte-li u nás více čísel, není nutné, aby se každé číslo
registrovalo zvlášť, ale je možné se připojit speciálním způsobem tzv. trunkem.
http://wiki.4smart.cz/doku.php/odorik_s ... rejenou_ip
Za tento typ propojení se u nás neúčtuje žádný instalační ani měsíční poplatek. Připojení přes TRUNK je automaticky k dispozici každému našemu zákazníkovi. Kontaktovat emailem je nás třeba jen pro povolení více různých callerid u jedné linky a přenos příznaku přesměrování, pokud to vyžadujete.
Podotýkám ale, že mít vlastní SIP ústřednu nemusí být vždy to nejjednodušší a nejbezpečnější řešení.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=10&t=671
Obvykle lze plně vystačit jen se základními funkcemi odorik.cz, které jsou zdarma, a základní funkce pobočkové ústředny nahradí.

Máte-li vlastní SIP ústřednu jako např. Asterisk a máte-li u nás více čísel, není nutné, aby se každé číslo
registrovalo zvlášť, ale je možné se připojit speciálním způsobem tzv. trunkem.
[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSk-G4AffINzqfTWwwz7hWZ2RsJ3vb5wGz2mCbElVCzAHQcZAvG[/img]
http://wiki.4smart.cz/doku.php/odorik_s_asteriskem_s_neverejenou_ip
Za tento typ propojení se u nás neúčtuje žádný instalační ani měsíční poplatek. Připojení přes TRUNK je automaticky k dispozici každému našemu zákazníkovi. Kontaktovat emailem je nás třeba jen pro povolení více různých callerid u jedné linky a přenos příznaku přesměrování, pokud to vyžadujete.
Podotýkám ale, že mít vlastní SIP ústřednu nemusí být vždy to nejjednodušší a nejbezpečnější řešení.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=10&t=671
Obvykle lze plně vystačit jen se základními funkcemi odorik.cz, které jsou zdarma, a základní funkce pobočkové ústředny nahradí.
[img]http://81.31.45.46/pdf/letak-firmy-cisla.png[/img]