od helmut.niederman » stř 28. srp 2013 18:09:47
buric.zdenek píše:Lze při použití záložního čísla hovor přesměrovat do hlasové schránky?
Zkouším uvést jako záložní číslo *0855002*300116, ale stále se mi přehrává výchozí uvítání hlasové schránky Odorik, i když již mám nahrané vlastní uvítání
Díky za pomoc
Máte aktivované přehrávání uvitací hlášky v sekci Paralelní zvonění. Problém je v tom, že se to ozve i v případě, pokud přesměrujete hovor na SIP URI adresu v rámci paralelního zvonění. Odorik by to měl nějak předělat, a taky by už konečně měl aktivovat možnost nahrávání uvitacích hlášek do hlasové schránky přes webové rozhranní.
[quote="buric.zdenek"]Lze při použití záložního čísla hovor přesměrovat do hlasové schránky?
Zkouším uvést jako záložní číslo *0855002*300116, ale stále se mi přehrává výchozí uvítání hlasové schránky Odorik, i když již mám nahrané vlastní uvítání :(
Díky za pomoc[/quote]
Máte aktivované přehrávání uvitací hlášky v sekci Paralelní zvonění. Problém je v tom, že se to ozve i v případě, pokud přesměrujete hovor na SIP URI adresu v rámci paralelního zvonění. Odorik by to měl nějak předělat, a taky by už konečně měl aktivovat možnost nahrávání uvitacích hlášek do hlasové schránky přes webové rozhranní.