od xsouku04 » stř 31. črc 2013 18:09:03
Montgolfier píše:Montgolfier píše:Jsou to dva IP telefony a každý je přihlášen na samostatnou linku. Optimální nastavení by bylo, kdyby prvních 10 vteřin zvonil příchozí hovor na první lice/telefonu, od 10. vteřiny dále pak zároveň na druhé lince/telefonu.
Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.
Díky všem za návrhy, tTrochu jsme si s tím pohráli a zde jsou pro zajímavost výsledky:
0. Dva IP telefony Linksys SPA941 a SPA921, které neumí odmítnout příchozí hovor -
https://supportforums.cisco.com/thread/2021914
1. Navěšení obou telefonů na jednu linku, příchozí hovor zvoní. Zvednutím hovoru na prvním tel. zůstane nepřijatý hovor na druhém a opačně.
2. Každý telefon na své lince, zpožděné paralelní vyzvánění po 10 sekundách na druhém telefonu (přes *08310), opět zůstává nepřijatý hovor na tom telefonu, který hovor nevyzvedl. I po skončení hovoru.
3. Každý telefon na své lince, přes přesměrování umožňující odmítnutí hovoru (pan Soukup nasměroval na *088) nastaveno přesměrování na linku, kde je mobil s Androidem. Na Androidu hovor odmítnu, na Linksysu opět zůstává nepřijatý hovor. Na Androidu přijmu, na Linksysu nepřijatý hovor.
Tož tak. Takže pro nás zatím nejlepší varianta - zpožděné vyzvánění na druhé lince/telefonu přes *08310 s tím, že tam případně zůstane nepřijatý hovor.
Tohle by mělo být též dořešené, pamatuji, že jsme přesně tyto situace řešili a nebylo to zrovna jednoduché. Takže jsou dvě možnosti, buď se nám to rozbilo a nebo to zrovna ty telefony, co používáte, nepodporují.
Můžete prosím napsat na email jeden konkrétní hovor, abychom se mohli podívat, jaké info telefony dostaly v hlavičce cancel? Možné je, že stejně jako neumí odmítnout hovor, tak neumí rozpoznat, že hovor byl vyřízen na jiné lince, i když tohle možná korektně posíláme.
[quote="Montgolfier"][quote="Montgolfier"]Jsou to dva IP telefony a každý je přihlášen na samostatnou linku. Optimální nastavení by bylo, kdyby prvních 10 vteřin zvonil příchozí hovor na první lice/telefonu, od 10. vteřiny dále pak zároveň na druhé lince/telefonu.
Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.[/quote]
Díky všem za návrhy, tTrochu jsme si s tím pohráli a zde jsou pro zajímavost výsledky:
0. Dva IP telefony Linksys SPA941 a SPA921, které neumí odmítnout příchozí hovor - https://supportforums.cisco.com/thread/2021914
1. Navěšení obou telefonů na jednu linku, příchozí hovor zvoní. Zvednutím hovoru na prvním tel. zůstane nepřijatý hovor na druhém a opačně.
2. Každý telefon na své lince, zpožděné paralelní vyzvánění po 10 sekundách na druhém telefonu (přes *08310), opět zůstává nepřijatý hovor na tom telefonu, který hovor nevyzvedl. I po skončení hovoru.
3. Každý telefon na své lince, přes přesměrování umožňující odmítnutí hovoru (pan Soukup nasměroval na *088) nastaveno přesměrování na linku, kde je mobil s Androidem. Na Androidu hovor odmítnu, na Linksysu opět zůstává nepřijatý hovor. Na Androidu přijmu, na Linksysu nepřijatý hovor.
Tož tak. Takže pro nás zatím nejlepší varianta - zpožděné vyzvánění na druhé lince/telefonu přes *08310 s tím, že tam případně zůstane nepřijatý hovor.[/quote]
Tohle by mělo být též dořešené, pamatuji, že jsme přesně tyto situace řešili a nebylo to zrovna jednoduché. Takže jsou dvě možnosti, buď se nám to rozbilo a nebo to zrovna ty telefony, co používáte, nepodporují.
Můžete prosím napsat na email jeden konkrétní hovor, abychom se mohli podívat, jaké info telefony dostaly v hlavičce cancel? Možné je, že stejně jako neumí odmítnout hovor, tak neumí rozpoznat, že hovor byl vyřízen na jiné lince, i když tohle možná korektně posíláme.