Analyzování paketů přímo u zákazníka

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Analyzování paketů přímo u zákazníka

Re: Analyzování paketů přímo u zákazníka

od xsvobo10 » čtv 12. pro 2013 12:21:42

Klobouk dolů, tohle je opravdu unikátní služba!

Re: Analyzování paketů přímo u zákazníka

od Návštěvník » stř 04. pro 2013 14:44:39

Kdo umí, ten umí! (Ostatní jen čumí...)

To je služba!!! Vsadím se, že jste jediní!!!

Blahopřeji a jen tak dále!!!

Analyzování paketů přímo u zákazníka

od xsouku04 » stř 04. pro 2013 12:24:50

V případě záhadných potíží firemních zákazníků nebo pokud zákazník již vyzkoušel všechny jiné možnosti, můžeme zákazníkovi dočasně zapůjčit tento analyzátor paketů.

Obrázek

Je to Rasperry Pi spolu se speciálním switchem fungující v režimu mirror. Do portu označeného jako přívod se připojí kabel směrem k internetu a do portů označených monitor můžete zapojit až tři VoIP zařízení, která mají být sledována. Switch pak zasílá kopie všech paketů, které přes něj projdou, k Raspberry Pi, které pakety může ukládat a analyzovat.

Jde o to, že některé anomálie nelze pozorovat nikde jinde než přímo u zákazníka. Např. pokud se občas ztrácí nebo zpožďují příchozí RTP pakety (koktání slyší člověk používající VoIP zařízení), nelze to pozorovat jinde než u zákazníka. Stejně tak pokud některé pakety (jakékoli) občas zahodí zákazníkův router nebo poskytovatel internetu.

Raspberry Pi funguje jako miniaturní linuxový počítač, do kterého se můžeme na dálku přihlásit a porovnávat pakety s těmi, které naměříme u nás na ústředně. Tím můžeme vyloučit nebo potvrdit, zda-li potíže vznikají u nás nebo jiného tranzitního operátora, po cestě nebo přímo na VoIP zařízení.


Tento text jsem přidal též zde http://www.odorik.cz/w/internet?&#analy ... _zakaznika

Nahoru