od zircon » pon 01. dub 2013 16:45:05
Ahojte,
tiez mam ucet u Odoriku a musim povedat, ze po skusenostiach z viacerymi operatormi velka spokojnost. Paci sa mi hlavne to, ze ich system ma mnoho automatizovanych moznosti a tym sa moze ich technicky a vyvojovy team venovat viac rozvuju riesenia a implimentacii novych veci. Ale k veci, kedze toto vlakno pojednava o nahravani. Osobne uz 7 rokov sa specializujem na nahravacie zariadenia a najviac som pracoval s Retia Redat3, musim povedat, ze je to hodne zastaraly a sialene drahy system. Okrem vyvoja ovladacov pre nove ustredne sa nad tymto nevyvija prakticky nic (ak neratam ostatne produkty). Druhy system, s ktorym som intenzivne pracoval bol od Slovenskeho vyrobcu Theracomm, MyCall Server, ktory som osobne pomohol velmi vyrazne zdokonalit a v priebehu rokov doslova "rozdrtil" svoju konkurenciu na trhu najma tym, ze ma podporu snad vsetkych ustredni pre analog, digital, isdn aj voip a radiostanice a ma priaznivu cenu. Vyvoj dost napredoval prave preto, ze sa podarilo odstranit vsetky neduhy, ktore mali viacere konkurencne a ovela drahsie zariadenia. Neskor boli pridane funkcie, ktore umoznuju pouzit tento system pre sudne dokazovanie a kedze dokaze vyuzit ZEP (zaruceny elektronicky podpis) je jeho pouzitie mozne prave na sudoch, v statnej a verejnej sprave. Na tento system su bohate referencie nakolko je na trhu uz takmer 10 rokov, len intenzivnejsi nastup zacal prave v poslednych rokoch, kedy bol integrovany v policajnych, hasicskych a zachrannych zlozkach, na dispecingoch vyrobnych zavodov, call centrach poistovni a pod. System je genialny na obsluhu aj administraciu, umuznuje napr. kompletnu obnovu vratane informacii o hovoroch v pripade zlyhania hardveru, umoznuje klastrovanie, centralizovane aj decentralizovane nasadenie. V poslednom obdobi sa pripravuje cloudova verzia, kazdopadne si myslim ze toto riesenie by bolo prinosne pre vsetkych pouzivatelov sluzby Odorik. Z tohto dovodu by bolo aj mojim zaujmom vybavit lepsiu cenu a rozumny sposob licencovania po vzajomnej dohode. Okrem zakupenia zariadenia je mozny aj prenajom co je velmi zaujimave pre cash-flow. Viac info mozte najst na
http://www.aosone.com/sk/riesenia/zazna ... /mycall-5/
Ak by ste mali hlbsi zaujem, kontaktujte nas e-mailom, kontakt najdete na webe.
Ahojte,
tiez mam ucet u Odoriku a musim povedat, ze po skusenostiach z viacerymi operatormi velka spokojnost. Paci sa mi hlavne to, ze ich system ma mnoho automatizovanych moznosti a tym sa moze ich technicky a vyvojovy team venovat viac rozvuju riesenia a implimentacii novych veci. Ale k veci, kedze toto vlakno pojednava o nahravani. Osobne uz 7 rokov sa specializujem na nahravacie zariadenia a najviac som pracoval s Retia Redat3, musim povedat, ze je to hodne zastaraly a sialene drahy system. Okrem vyvoja ovladacov pre nove ustredne sa nad tymto nevyvija prakticky nic (ak neratam ostatne produkty). Druhy system, s ktorym som intenzivne pracoval bol od Slovenskeho vyrobcu Theracomm, MyCall Server, ktory som osobne pomohol velmi vyrazne zdokonalit a v priebehu rokov doslova "rozdrtil" svoju konkurenciu na trhu najma tym, ze ma podporu snad vsetkych ustredni pre analog, digital, isdn aj voip a radiostanice a ma priaznivu cenu. Vyvoj dost napredoval prave preto, ze sa podarilo odstranit vsetky neduhy, ktore mali viacere konkurencne a ovela drahsie zariadenia. Neskor boli pridane funkcie, ktore umoznuju pouzit tento system pre sudne dokazovanie a kedze dokaze vyuzit ZEP (zaruceny elektronicky podpis) je jeho pouzitie mozne prave na sudoch, v statnej a verejnej sprave. Na tento system su bohate referencie nakolko je na trhu uz takmer 10 rokov, len intenzivnejsi nastup zacal prave v poslednych rokoch, kedy bol integrovany v policajnych, hasicskych a zachrannych zlozkach, na dispecingoch vyrobnych zavodov, call centrach poistovni a pod. System je genialny na obsluhu aj administraciu, umuznuje napr. kompletnu obnovu vratane informacii o hovoroch v pripade zlyhania hardveru, umoznuje klastrovanie, centralizovane aj decentralizovane nasadenie. V poslednom obdobi sa pripravuje cloudova verzia, kazdopadne si myslim ze toto riesenie by bolo prinosne pre vsetkych pouzivatelov sluzby Odorik. Z tohto dovodu by bolo aj mojim zaujmom vybavit lepsiu cenu a rozumny sposob licencovania po vzajomnej dohode. Okrem zakupenia zariadenia je mozny aj prenajom co je velmi zaujimave pre cash-flow. Viac info mozte najst na http://www.aosone.com/sk/riesenia/zaznamove-zariadenia/mycall-5/
Ak by ste mali hlbsi zaujem, kontaktujte nas e-mailom, kontakt najdete na webe.