Nahrávání hovorů pro callcentrum

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od Návštěvník » pát 07. úno 2014 0:57:43

[quote="kapetr"]wireshark samozřejmě používám, ale to přece není realizované řešení o kterém mluvíme - nahrávání hovorů. To by muselo sedět 20 lidí u 20 wiresharků ručně filtrovat a ukládat streamy a pak je zpracovávat (navíc nevím jak zpracovávat)?[/quote]
http://www.voip-info.org/wiki/view/How+ ... shoot+VOIP

http://web.archiveorange.com/archive/v/ ... NfqV3CaLk7

http://ucsniff.sourceforge.net/readme.html

Podle mého názoru důležité je, že je to obecně možné, existují na toto téma opensource nástroje, konkrétních řešení je určitě více.

Důležitá myšlenka našeho vlákna je ta, že pokud chci nahrávat hovory mé kanceláře nebo callcentra a mít nahrávky sám pod kontrolou, nepotřebuji k tomu Asterisk ústřednu a tedy potencionálně velké bezpečnostní riziko a velké náklady na člověka, který se o ni bude starat. Dobře zabezpečit a nastavit Asterisk není tak triviální jak by se mohlo na první pohled nebo po přečtení nějakého tutoriálu zdát. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=10&t=671
Navíc tohle "odposlouchávání" funguje jen tak jaksi mimo a pokud by mělo výpadek, neznamená to výpadek celého provozu ale jen onoho nahrávání ... A to je pro callcentra velmi podstatné.[/quote]

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od zircon » čtv 04. dub 2013 0:23:41

OK, budem to dalej komunikovat. Kazdopadne ak by bol realizovany centralny zaznam, kedze system podporuje sifrovanie aj pomocou ZEP, je mozne vyuzit existujuci ZEP kluc a to sa da povazovat za nedobytnu
bezpecnost. Laicky povedane, aj ked su data zaznamenane na serveri, bez fyzickeho ZEP kluca su kazdemu k nicomu. A len mala poznamka k citlivosti: "velky brat" aj tak musi vsetko nahravat ;-)

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od xsouku04 » pon 01. dub 2013 17:14:00

Díky za nabídku. Jsem rád, že je z čeho vybírat a že nejsme nuceni vybírat jen z produktů firem z druhého konce světa. Nahrávání hovorů je velmi citlivé téma a jsem spíše pro to, aby si každý nahrával hovory sám a sám si zabezpečoval archivaci a zabezpečení takových hovorů.

Nebylo by možné udělat nějakou odlehčenou verzi tohoto systému, která umožní nahrávat maximálně třeba dva VoIP hovory, které běží na lokálním PC nebo v lokální síti? A bylo by to zdarma? Pokud by to chtěl někdo používat pracovně, jistě si připlatí za další kanály a třeba program doporučí i v práci .... Nejhorší u produktu je, když o něm nikdo neví ...

Podle mého názoru jak nyní dojde ke zlevnění volání z mobilu, bude se volat mnohem více a bude se volání využívat i třeba pro objednávání v eshopech a pod. kde to ještě donedávna nebylo myslitelné. Pro nahrávání hovorů vznikne tedy nová vlna poptávky.

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od zircon » pon 01. dub 2013 16:45:05

Ahojte,

tiez mam ucet u Odoriku a musim povedat, ze po skusenostiach z viacerymi operatormi velka spokojnost. Paci sa mi hlavne to, ze ich system ma mnoho automatizovanych moznosti a tym sa moze ich technicky a vyvojovy team venovat viac rozvuju riesenia a implimentacii novych veci. Ale k veci, kedze toto vlakno pojednava o nahravani. Osobne uz 7 rokov sa specializujem na nahravacie zariadenia a najviac som pracoval s Retia Redat3, musim povedat, ze je to hodne zastaraly a sialene drahy system. Okrem vyvoja ovladacov pre nove ustredne sa nad tymto nevyvija prakticky nic (ak neratam ostatne produkty). Druhy system, s ktorym som intenzivne pracoval bol od Slovenskeho vyrobcu Theracomm, MyCall Server, ktory som osobne pomohol velmi vyrazne zdokonalit a v priebehu rokov doslova "rozdrtil" svoju konkurenciu na trhu najma tym, ze ma podporu snad vsetkych ustredni pre analog, digital, isdn aj voip a radiostanice a ma priaznivu cenu. Vyvoj dost napredoval prave preto, ze sa podarilo odstranit vsetky neduhy, ktore mali viacere konkurencne a ovela drahsie zariadenia. Neskor boli pridane funkcie, ktore umoznuju pouzit tento system pre sudne dokazovanie a kedze dokaze vyuzit ZEP (zaruceny elektronicky podpis) je jeho pouzitie mozne prave na sudoch, v statnej a verejnej sprave. Na tento system su bohate referencie nakolko je na trhu uz takmer 10 rokov, len intenzivnejsi nastup zacal prave v poslednych rokoch, kedy bol integrovany v policajnych, hasicskych a zachrannych zlozkach, na dispecingoch vyrobnych zavodov, call centrach poistovni a pod. System je genialny na obsluhu aj administraciu, umuznuje napr. kompletnu obnovu vratane informacii o hovoroch v pripade zlyhania hardveru, umoznuje klastrovanie, centralizovane aj decentralizovane nasadenie. V poslednom obdobi sa pripravuje cloudova verzia, kazdopadne si myslim ze toto riesenie by bolo prinosne pre vsetkych pouzivatelov sluzby Odorik. Z tohto dovodu by bolo aj mojim zaujmom vybavit lepsiu cenu a rozumny sposob licencovania po vzajomnej dohode. Okrem zakupenia zariadenia je mozny aj prenajom co je velmi zaujimave pre cash-flow. Viac info mozte najst na http://www.aosone.com/sk/riesenia/zazna ... /mycall-5/
Ak by ste mali hlbsi zaujem, kontaktujte nas e-mailom, kontakt najdete na webe.

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od Largon » stř 20. bře 2013 9:53:23

kapetr píše:To jsem již řešil zde (a dále):
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =110#p6929
Zatím se Odorik nevyjádřil a tak musíme doufat :-)
Zjišťoval jsem stav u kolegy. Callbacky běží ještě přes starý server, proto tam nefunguje nahrávání. Předělat to je v plánu, ale časový horizont neznám.

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od TKlf » úte 19. bře 2013 21:43:24

To Jirka - Bavime se o nahravani klasickeho GSM hovoru (callback) ten proste bez ROOTu neni mozny, obcas se objevi program, ktery je schopen pracovat s malou casti androidich telefonu, ale opravdu je to jen stopove mnozstvi.

To kapetr - root prava jde ziskat, ale neni to 100% na vsechny zarizeni, kdyz se udela root neni problem s nahravanim a nebo pouzitim alternativni rom, hodne sem to zkratil. Kazdopadne pokud je pouzit root zarizeni, muze jit o problem se zarukou apd... O sip klientu nevim, pouzivam vestaveny, neni to nic moc, obecne vzato android je skoro na vsechno, jen ne na volani a sip je bida. Vsemi zatracovana Nokia je na zvuku uplne neco jineho, pouzival sem jen dva typy a to E51 a C7 a to neni poznat, jestli je to GSM ci VOIP. Jak sem psal vyse i Jirkovi, bavime se o nahravani zpetneho volani, tam toho sip klienta moc nepouziji i kdyby nahraval jak o zavod.

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od Pitomec » úte 19. bře 2013 20:32:44

Jedině ROOT telefonu, opravdu je tam naprosto stupidní omezení od Google, který nahrávání blokuje, resp. dovoluje pouze přes mikrofon/sluchátko. A přitom i stará Nokia E51 s tím problém neměla...

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od jirka » úte 19. bře 2013 19:53:20

Nahrával jsem přes Csipsimple, kde lze nastavit automatické nahrávání každého hovoru nebo lze zapnout nahrávání během hovoru a celkem v pohodě jak hlasitost tak kvalita.
HTC ONE S

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od TKlf » úte 19. bře 2013 18:34:34

Zjednodušeně, Android od verze, myslim 2.3, má úpravu proto aby nešlo nahrávat hovory. Je to podle Googlu bezpectnostni chyba. Všechny programy nahrávají příchozí hovor pouze prez sluchátko, čili kvalita a hlavně hlasitost nic moc.
Root je potřeba pro úpravu, která umožní nahrávání přímo že systému.

Tomovo HTC ONE X

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

od Návštěvník » úte 19. bře 2013 18:28:40

kapetr píše: A opravdu neexistuje SIP klient, který nahrává ?
SIP (a IAX) klient Zoiper nahrávat umí (ve své placené verzi, cca 30 USD tuším) - tedy pro platformy MS Win, Linux, Solaris zcela jistě. Až pokud vím, tak Zoiper běží i na Androidu; umí-li tam nahrávat, nevím (Android nepoužívám).

Nahoru