Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od xsouku04 » ned 05. črc 2015 10:17:24

vlk píše:Bylo to v úvodu zmiňováno, že se systém automatického inkasa bude rozšiřovat, kdy to zhruba bude? A jaké plánujete vlastnosti?
Dobíjení na začátku měsíce mi vyhovuje.
Pro mě ideální systém by byl takový, že bych si mohl nastavit vysokou minimální částku, aby nabíjení probíhalo jednou za uherský rok, což nyní můžu. Nicméně není tam žádná pojistka, aby se inkaso provedlo v daném měsíci i v případě, kdy zůstatek poklesne pod jinou částku A. Popř. aby se inkaso provedlo vždy v nějakém kalendářním měsíci. (Chci minimalizovat počet transakcí k účtování)
No a pokud někdy zprovozníte i časté inkaso během měsíce a budu si moci nastavit, že když v měsíci poklesne můj zůstatek pod částku B tak se mi dobije kredit také tentokráte nejlépe i s upozorněním na email/SMS - tak to bude značka ideál.
Nic takového zatím na pořadu není. Vzhledem k tomu, že inkasa nesmyslně zdržují samotné banky, jako nouzové navýšení kreditu to není příliš vhodné, protože pokud do toho padne svátek s víkendem, můžete čekat hodně dlouho.
Tedy nyní je ideální si tam dát takovou rezervu, aby inkaso jednou za měsíc bohatě stačilo. Pokud třeba hodláte vycestovat a v roamingu volat více, nebo si jednorázově koupit dražší datový balíček, můžete vždy provést jednorázovou platbu.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od vlk » ned 05. črc 2015 6:19:52

Bylo to v úvodu zmiňováno, že se systém automatického inkasa bude rozšiřovat, kdy to zhruba bude? A jaké plánujete vlastnosti?
Dobíjení na začátku měsíce mi vyhovuje.
Pro mě ideální systém by byl takový, že bych si mohl nastavit vysokou minimální částku, aby nabíjení probíhalo jednou za uherský rok, což nyní můžu. Nicméně není tam žádná pojistka, aby se inkaso provedlo v daném měsíci i v případě, kdy zůstatek poklesne pod jinou částku A. Popř. aby se inkaso provedlo vždy v nějakém kalendářním měsíci. (Chci minimalizovat počet transakcí k účtování)
No a pokud někdy zprovozníte i časté inkaso během měsíce a budu si moci nastavit, že když v měsíci poklesne můj zůstatek pod částku B tak se mi dobije kredit také tentokráte nejlépe i s upozorněním na email/SMS - tak to bude značka ideál.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od Zedna » pát 03. črc 2015 10:14:45

misa píše:požadavek jsme generovali a do banky odesílali už hned prvního dopoledne, kdy jste měl kredit ještě 185.91 Kč, takže to sedí. I když máte také FIO, požadavek se v bance provede až další pracovní den.
Aha, toto mne jako pricina nesouladu nenapadlo a pritom je to logicke.
Dekuji za vysvetleni.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od misa » pát 03. črc 2015 9:23:05

Zedna píše:Mam problem s chybnym automatickym dobijenim kreditu u jednoho z mnou spravovanych uctu.

Zustatek pred dobijenim 1.7. byl 164.41 a melo se dorovnat na kredit 500, ale
2.7. se dorovnalo castkou 314.08 jen na vysledny kredit 478.49 (ID hovoru: 125658719 s timto novym zustatkem),
prvni hovory po dobiti byly bezplatne, takze tam by chyba byt nemela.

Do kreditu 500 tedy po dobiti chybelo 21.51 Kc.

Poznamka:
V cervnu se nedobijelo, protoze nebyl pokles zustatku pod stanovenou mez, v kvetnu se dobijelo a bylo to v poradku, tedy do kreditu 500 Kc.

EDIT: Nastaveni hodnot pro automaticke dorovnani jsem kontroloval a to je spravne a nemenilo se.

Prosim o kontrolu a sdeleni kde je chyba.
Dobrý den,

požadavek jsme generovali a do banky odesílali už hned prvního dopoledne, kdy jste měl kredit ještě 185.91 Kč, takže to sedí. I když máte také FIO, požadavek se v bance provede až další pracovní den.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od Zedna » čtv 02. črc 2015 22:56:04

Mam problem s chybnym automatickym dobijenim kreditu u jednoho z mnou spravovanych uctu.

Zustatek pred dobijenim 1.7. byl 164.41 a melo se dorovnat na kredit 500, ale
2.7. se dorovnalo castkou 314.08 jen na vysledny kredit 478.49 (ID hovoru: 125658719 s timto novym zustatkem),
prvni hovory po dobiti byly bezplatne, takze tam by chyba byt nemela.

Do kreditu 500 tedy po dobiti chybelo 21.51 Kc.

Poznamka:
V cervnu se nedobijelo, protoze nebyl pokles zustatku pod stanovenou mez, v kvetnu se dobijelo a bylo to v poradku, tedy do kreditu 500 Kc.

EDIT: Nastaveni hodnot pro automaticke dorovnani jsem kontroloval a to je spravne a nemenilo se.

Prosim o kontrolu a sdeleni kde je chyba.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od nijel » stř 01. črc 2015 11:02:32

Nešlo by posunout automatické dorovnání kreditu pomocí inkasa na konec měsíce? Pokud má člověk nějaké balíčky, tak potřebuje aby na ně byl kredit a myslet na to není moc spolehlivé :-).

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od xsouku04 » ned 03. kvě 2015 22:18:04

Návštěvník píše:Zdravím,
zajímalo by mě, jestli je možné inkasem platit z jednoho bankovního účtu, dva nebo více účtů Odorik?
A jestli ano, jak je možné potom platby od sebe odlišit to je kolik šlo na který Odorik účet?
Díky, Michal.
Tak jsme odpověď napsali zároveň. Zde je, co jsem napsal já:

Ano, možné to je. Je třeba ale v bance povolení inkasa nastavit tak, aby mohlo dojít k více platbám ve stejný den.
Na jaký účet peníze šly, poznáte podle variabilního symbolu. Ten je stejný, jako kdybyste platby zadával ručně.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od misa » ned 03. kvě 2015 22:16:38

Návštěvník píše:Zdravím,
zajímalo by mě, jestli je možné inkasem platit z jednoho bankovního účtu, dva nebo více účtů Odorik?
A jestli ano, jak je možné potom platby od sebe odlišit to je kolik šlo na který Odorik účet?
Díky, Michal.
Pokyny k inkasu vždy z naší strany obsahují variabilní symbol dobíjeného odorik účtu. Dobíjet více odorik účtů inkasem z jednoho bankovního účtu tedy jde, ale nezapomeňte to zahrnout do nastavení povolení k inkasu přímo na Vašem bankovním účtu - frekvence, maximální částka atd.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od Návštěvník » ned 03. kvě 2015 17:17:42

Zdravím,
zajímalo by mě, jestli je možné inkasem platit z jednoho bankovního účtu, dva nebo více účtů Odorik?
A jestli ano, jak je možné potom platby od sebe odlišit to je kolik šlo na který Odorik účet?
Díky, Michal.

Re: Automatické dorovnávání kreditu pomocí inkasa

od helmut.niederman » stř 29. dub 2015 16:41:14

xsouku04 píše:Proto nemají předplacené služby moc v oblibě a výhodné nabídky často dávají jen na smlouvu.
A proto Eurotel GO - O2 karta, T-mobile Twist nikdy nenabízejí a snad ani nabízet nebudou takové služby jako přesměrování hovorů, blokování hovorů. Vyjimkou je Vodafone Karta, která to nabízí od dob Oskara. Ale je fakt, že i někteří virtuálové pod T-mobile a O2 to taky neumožňují vyjimka je u Odorika a 3Ton, kdy lze hovory přesměrovávat a blokovat pomocí USSD kódů. Ale takový Tescomobil to taky neumožňuje. Všichni virtuálové pod Vodafone to mají avšak se o tom moc nechlubí. Jinak jsem si všiml, že před deseti lety bylo normální, že operátor dal na své hlavní webové stránky informace o doplńkových službách jako je přesměrování hovorů, blokování hovorů, CLIP, CLIR, čekající hovor, konferenční hovor a dnes tito operátoři to taky na svém webu nabízejí avšak dostat se k nim je krkolomné, mají to pěkně schované a virtuálové ti to vůbec ani na svém webu nemají.

Nahoru