od xsouku04 » stř 15. dub 2015 9:41:30
Pokud máte číslo 800 přímo od ČTÚ, což snad možné je, ale každopádně to není obvyklé. Budete platit 5000 Kč za žádost a pak roční poplatek podle atraktivity čísla. 800 Kč/rok nebo 2000 Kč/rok. DPH se úřadům neplatí, ale pokud jste plátce, není to žádná výhoda. Dále se musíte domluvit s nějakým operátorem, který číslo umístí u sebe a bude Vám hovory na něj posílat. Protože to není obvyklé, budou na vás zprvu koukat jako telata. Také budete muset podepsat papír ohledně toho, že číslo umísťujete do sítě vybraného operátora a měsíc či déle čekat, než číslo začne fungovat.
To, že máte ale číslo napřímo od ČTÚ, nemá ale zásadní vliv na cenu. Pravděpodobně ale dostanete nějakou slevu na paušál za číslo.
Cenu za příchozí hovory na 800 čísla uměle navyšují mobilní operátoři a relativně lepší ceny dávají jen vybraným zákazníkům, co mají větší počty minut a jiné závazky (např. mají u nich velké útraty za mobilní hovory).
Zásadní problém s osmistovkami je cena hovorů z mobilů.
Možnost otevřená pro každého jak ušetřit za příchozí hovory na osmistovku je použít osmistovku jen na první krátký kontakt a poté zákazníkovi zavolat zpět. Lze to i plně automatizovat.
Pokud máte číslo 800 přímo od ČTÚ, což snad možné je, ale každopádně to není obvyklé. Budete platit 5000 Kč za žádost a pak roční poplatek podle atraktivity čísla. 800 Kč/rok nebo 2000 Kč/rok. DPH se úřadům neplatí, ale pokud jste plátce, není to žádná výhoda. Dále se musíte domluvit s nějakým operátorem, který číslo umístí u sebe a bude Vám hovory na něj posílat. Protože to není obvyklé, budou na vás zprvu koukat jako telata. Také budete muset podepsat papír ohledně toho, že číslo umísťujete do sítě vybraného operátora a měsíc či déle čekat, než číslo začne fungovat.
To, že máte ale číslo napřímo od ČTÚ, nemá ale zásadní vliv na cenu. Pravděpodobně ale dostanete nějakou slevu na paušál za číslo.
Cenu za příchozí hovory na 800 čísla uměle navyšují mobilní operátoři a relativně lepší ceny dávají jen vybraným zákazníkům, co mají větší počty minut a jiné závazky (např. mají u nich velké útraty za mobilní hovory).
Zásadní problém s osmistovkami je cena hovorů z mobilů.
Možnost otevřená pro každého jak ušetřit za příchozí hovory na osmistovku je použít osmistovku jen na první krátký kontakt a poté zákazníkovi zavolat zpět. Lze to i plně automatizovat.