Jednodušší správa zvukových hlášek

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Jednodušší správa zvukových hlášek

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od martv » úte 15. zář 2015 21:25:17

xsouku04 píše:Každý účet může mít definovaných až 999 zvukových hlášky, kterým se přiděluje "evidenční číslo" z rozsahu 1-999.
Tyto zvukové hlášky je možné používat v IVR hlasových menu a ode dneška nově též i pro uvítací hlášku nebo hlasovou schránku.
Bomba! Díky moc, už jsem to využil (mám nahrané profi hlášky, takže jsem nemohl použít současnou variantu namluvení speciálním kódem z linky).

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od vlk » pon 14. zář 2015 15:07:45

Georgius píše:No podle mne hláška typu "Dobrý den, dovolali jste se do lampárny, dovolujeme si upozornit, že veškeré hovory online streamujeme CIA i KGB, pokud se vám to nelíbí tak zavěste. Tramtarárara tuc tuc tuc tramtarárarára tuc tuc tuc tramtarárarára. Vyčkejte na spojení, všichni operátoři jsou na obědě. Tramtarárarára ..." je klasickým adeptem na toto použití. Pokud na druhé straně není profesionální callcentrum, ale banda lidí s přesměrováním na mobily, tak budou vědět, že NESMÍ vzít hovor dříve než za cca 5s (do písničky) a volající zaplatí proti přímému volání jen těch 5s navíc. No a pokud to nikdo nebere, tak si poslechne písničku ...
jj, přesně o tom samém využití jsem přemýšlel také. Nicméně to, aby to nikdo nezvedl dřív jsem měl v plánu využít paralelní zpožděné volání. Nicméně bych to potřeboval nejen na pevné, ale i na mobilu, což zřejmě nepůjde, protože T-mobile.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od xsouku04 » pon 14. zář 2015 7:56:51

swejzi píše:Zdravím,
šlo by toto použít i pro callback volání? Typicky pro případ, že volám callback obráceně, tedy že to první zvoní u toho komu volám, on přijme hovor, přehraje se mu hláška třeba "čekejte prosím, budete spojeni" a pak to začne vyzvánět u mě.
To, co se přehraje při obráceném zpětném volání, nelze nastavit. Stejně ale lze doporučit takto volat jen svým známým a ti už budou vědět, že mají počkat.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od swejzi » ned 13. zář 2015 21:21:18

Zdravím,
šlo by toto použít i pro callback volání? Typicky pro případ, že volám callback obráceně, tedy že to první zvoní u toho komu volám, on přijme hovor, přehraje se mu hláška třeba "čekejte prosím, budete spojeni" a pak to začne vyzvánět u mě.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od xsouku04 » čtv 20. srp 2015 17:40:14

helmut.niederman píše:
xsouku04 píše: Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Moment, to znamená, že když se mi někdo dovolá, tak za hovor za vyslechnutou hlášku platí jak volaný tak i volající ? Když budu mít hlášku cca dlouhou 5 minut a někdo se mi dovolá, tak za tento hovor zaplatím 30,- Kč jakožto volaný ? Nebo zaplatím pouze jednou - jednorázová sazba při zřízení té hlášky. :?:
Ne platit se bude jen za nepovinné převádění textu na zvuk. Jednorázově. Je už pak jedno, kolik lidí bude volat a hlášku si vyslechne. Hlášky bývají obvykle o délce 5-30 vteřin, tedy není to žádná pálka. Pokud chcete předčítat pohádku, asi bude levnější to přečíst sám.

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od helmut.niederman » čtv 20. srp 2015 16:39:37

xsouku04 píše: Stisknutí tlačítka bude zpoplatněno sazbou podle délky výsledného zvukového souboru něco jako 6 Kč/min s účtováním po vteřině. Tedy u běžných hlášek to budou drobné. Samotné používání už bude zdarma.
Moment, to znamená, že když se mi někdo dovolá, tak za hovor za vyslechnutou hlášku platí jak volaný tak i volající ? Když budu mít hlášku cca dlouhou 5 minut a někdo se mi dovolá, tak za tento hovor zaplatím 30,- Kč jakožto volaný ? Nebo zaplatím pouze jednou - jednorázová sazba při zřízení té hlášky. :?:

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od Georgius » čtv 20. srp 2015 9:24:44

No podle mne hláška typu "Dobrý den, dovolali jste se do lampárny, dovolujeme si upozornit, že veškeré hovory online streamujeme CIA i KGB, pokud se vám to nelíbí tak zavěste. Tramtarárara tuc tuc tuc tramtarárarára tuc tuc tuc tramtarárarára. Vyčkejte na spojení, všichni operátoři jsou na obědě. Tramtarárarára ..." je klasickým adeptem na toto použití. Pokud na druhé straně není profesionální callcentrum, ale banda lidí s přesměrováním na mobily, tak budou vědět, že NESMÍ vzít hovor dříve než za cca 5s (do písničky) a volající zaplatí proti přímému volání jen těch 5s navíc. No a pokud to nikdo nebere, tak si poslechne písničku ...

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od xsouku04 » stř 19. srp 2015 22:29:43

Georgius píše:Ale to je v případě "přehrávání uvítací hlášky" také, naopak volající platí poslouchání hlášky + dobu než to někdo zdvihne, kdežto ve variantě paralelního zvonění by naopak platil "jen" dobu než to někdo zdvihne - poslouchání hlášky :?: Nebo mi něco podstatného uniká ?
Je to tak. Co by ale mělo typicky být takovou hláškou, u které nemám jistotu, že si ji zákazník vyzvedne až do konce?

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od Georgius » stř 19. srp 2015 22:10:17

Ale to je v případě "přehrávání uvítací hlášky" také, naopak volající platí poslouchání hlášky + dobu než to někdo zdvihne, kdežto ve variantě paralelního zvonění by naopak platil "jen" dobu než to někdo zdvihne - poslouchání hlášky :?: Nebo mi něco podstatného uniká ?

Re: Jednodušší správa zvukových hlášek

od xsouku04 » stř 19. srp 2015 18:21:58

Georgius píše:
xsouku04 píše: Současné zvonění a přehrávání hlášky nyní nepodporujeme.
Takže je to alespoň v plánu ? To by bylo perfektní ...
Hlavní problém ale vidím v tom, že takové zvonění, které je vlastně spíše hláškou by se muselo platit. Z toho důvodu předpokládám, že by o to nebyl velký zájem.

Nahoru