Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od mobilemanic » pát 21. srp 2015 13:29:00

Tak to je hodně smutná statistika :cry:

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od xsouku04 » pát 21. srp 2015 13:09:18

MaT píše:Ok, tak jestli mají pocit, že ceny už není potřeba tak regulovat, tak ať se zaměří na další věci. Jako třeba že by ČTÚ mohl usoudit, že dělat třídenní odstávky správy SIM karet a API pro virtuály pomalu každý měsíc není moc normální a zavání to diskriminací virtuálních operátorů a jejich zákazníků oproti třeba vlastním zákazníkům...
Myslím, že zrovna tento výpadek se týká celého nepředplacené části T-mobile. Tedy počítám s tím, že infolinky a pobočky T-mobile v nákupních centrech (které povinně musí mít otevřeno i o víkendu) budou o víkendu jen říkat, že oni dneska nemohou nic změnit. Že až v pondělí odpoledne ... Ale pravda oni si to mohou dovolit ...

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od MaT » pát 21. srp 2015 12:52:25

Ok, tak jestli mají pocit, že ceny už není potřeba tak regulovat, tak ať se zaměří na další věci. Jako třeba že by ČTÚ mohl usoudit, že dělat třídenní odstávky správy SIM karet a API pro virtuály pomalu každý měsíc není moc normální a zavání to diskriminací virtuálních operátorů a jejich zákazníků oproti třeba vlastním zákazníkům...

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od xsouku04 » pát 21. srp 2015 12:44:05

mobilemanic píše:Třídenní odstávka API? No to snad ten moloch jeden namyšlenej nemyslí vážně?

Pane Soukup, toto už překračuje meze přípustné slušnosti. Bylo by možné se k tomu za vedení Odoriku vyjádřit a sdělit, zda zvažujete nějaké kroky proti T-Mobilu? V rámci Vaší smlouvy je něco takového možné? Ono totiž, že systémy pro své vlastní koncové zákazníky by si na takto dlouhou dobu nikdy nedovolili odstavit, ukazuje jak mizerné služby vlastně poskytují - a zjevně virtuálům poskytují služby ještě o něco horší.

Máte alespoň nějakou možnost udělat manuální zásah, pokud to bude vážně potřeba? Třeba že zavoláte někam na T-M hotline kde to alespoň někdo nastaví ručně?

A proč to píšu? Samozřejmě mi jde o manipulace s datovými balíčky a roamingem... Pokud toto jednou nebudu čekat a v tom období překvapen zjistím, že to potřebuji, pravděpodobně mne to vytočí minimálně "dozelena".. :-/
Myslím, že jsme příliš malí na to, abychom mohli T-mobile a jiné molochy stavět do latě. Konstruktivnější je zaměřit se na vlastní nedokonalosti. Právě jsme rozeslali informační SMS všem, kteří dělali nějakou změnu ohledně nastavení datových balíčků v posledních třech měsících. Data si totiž mohou přikoupit ještě dnes. Tedy doufáme, že překvapených lidí moc nebude.

Text SMS
Tento vikend bude probihat planovana odstavka u T-mobile a nebude mozne nakupovat datove balicky. Muzete tak ucinit dnes do 19 hodin.Vice info na foru Odorik.
Obrázek koláči je převzat ze strany 37 tohoto dokumentu. https://www.ctu.cz/cs/download/art/oop/ ... 8_2015.pdf
ČTÚ naznal, že žádná další regulace cen, za které se prodává virtuálům, není třeba. Virtuálům se daří.
Kratší tisková zpráva je zde https://www.ctu.cz/cs/download/tiskove- ... 082015.pdf

Nejúspěšnější "virtuál" Bonerix je v podstatě taková šedivka (nenašel jsem veřejně ceník) na 100% vlastněná O2, která snad měla být z přehledu také vyřazena a Tesco mobile je vlastněno O2 z 50%. Překabátěná šedivka je myslím i Moraviatel. A ten Travel, to je myslím zkrachovalý Eurekago? Terms to je Gomobil.cz, který zjevně trpí stejnými technickými nedostatky T-mobile jako Odorik.cz. Kdyby Odorik.cz nebyl zahrnut mezi ostatní (0,67%) měl by přibližně 0,03% všech aktivních simkaret v ČR.
Mobil.cz, Blesk, Oskarta, Kaktus z přehledu vypadli, protože nejsou virtuálové, ale jen přejmenované značky.
Záhadné BEI je COOP? DH Telecom = Opencall - tam bude předpokládám ale tak 1/4 možná i výrazně více SIM jen tak pasivně čekat na to, až propadne.

Jestli jsem v něčem nepřesný, napište.

Aby to neznělo pro Odorik tak pesimisticky, přidávám ještě něco.

Odorik je malý. Přesto si ale ekonomicky nevede špatně.

Co se týče veřejných nabídek pro méně a středně volající je nejvýhodnější na trhu.

Podívejte se na srovnání pro zákazníka.
Nebo obrázek v příloze. Snažil jsem se zobrazit vždy ten nejvýhodnější tarif pro každého operátora, aby to nebylo moc přeplácáno. Někteří to s těmi možnostmi přehání a přitom často ani jedna možnost není moc výhodná a to bez ohledu na množství provolaných minut. Vynechal jsem ty nabídky, které by se beztak překrývali s nějakými jinými. Další podstatné úspory je možné docílit používáním VoIP.
Přílohy
porovnani_tarifu.png
porovnani_tarifu.png (64.22 KiB) Zobrazeno 8055 x
trzni_podil_MVNO.png
trzni_podil_MVNO.png (94.47 KiB) Zobrazeno 8070 x

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od megacruiser » pát 21. srp 2015 10:05:08

Dobrý den,
nastavování SIM je již aktivní. Tabulku s nastavením v našem uživatelském rozhraní aktivujeme až ve chvíli, kdy je v systému T-Mobile SIM karta označena jako aktivní. Tato funkce zatím není automatická, automatizaci a tedy i zrychlení připravujeme.
Popis portace mobilního čísla je součástí stránky http://www.odorik.cz/obchod/kategorie/s ... -odorik-cz
resp. http://www.odorik.cz/w/eshop:sim#prenes ... _operatora

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od vlk » pát 21. srp 2015 9:39:30

Marně hledám popis procesu portace na wiki, našel jsem jen http://www.odorik.cz/obchod/kategorie/s ... -odorik-cz. Už jsem zjistil, že výměna SIM karty večer nebyl dobrý nápad, protože tím pádem jsem čekal ráno marně na přihlášení nové SIM karty, než mě napadlo restartovat mobil.

Nyní čekám na to až se mi místo zprávy "Přenos čísla je objednán na 21. 08. 2015, 05:00 hod." (https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html) zobrazí nastavení SIM karty. Kdy to tak bývá?

Nebo lépe je někde takto relativně podrobně popsán proces portace k odorikovi?

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od mobilemanic » čtv 20. srp 2015 23:45:05

Třídenní odstávka API? No to snad ten moloch jeden namyšlenej nemyslí vážně?

Pane Soukup, toto už překračuje meze přípustné slušnosti. Bylo by možné se k tomu za vedení Odoriku vyjádřit a sdělit, zda zvažujete nějaké kroky proti T-Mobilu? V rámci Vaší smlouvy je něco takového možné? Ono totiž, že systémy pro své vlastní koncové zákazníky by si na takto dlouhou dobu nikdy nedovolili odstavit, ukazuje jak mizerné služby vlastně poskytují - a zjevně virtuálům poskytují služby ještě o něco horší.

Máte alespoň nějakou možnost udělat manuální zásah, pokud to bude vážně potřeba? Třeba že zavoláte někam na T-M hotline kde to alespoň někdo nastaví ručně?

A proč to píšu? Samozřejmě mi jde o manipulace s datovými balíčky a roamingem... Pokud toto jednou nebudu čekat a v tom období překvapen zjistím, že to potřebuji, pravděpodobně mne to vytočí minimálně "dozelena".. :-/

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od MaT » čtv 20. srp 2015 20:49:29

Přijde mi, že tyhle "odstávky" dělají nějak moc často. A jsou dost dlouhé. Kdyby v tom systému aspoň něco zásadního vylepšovali, přidávali nějakou novou funkcionalitu...

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od xsouku04 » čtv 20. srp 2015 17:37:26

helmut.niederman píše:CO mi nejde do hlavy je to, že mi společnost 3TON poslala informaci o plánované odstávce a výpadku systému. SMS přišla z telefonního čísla +420791924488 a co je divné a to mi nejde do hlavy, že mi to poslala na SIM kartu Odorik.... na můj dual simkový telefon, kde ve druhém slotu používám Twist kartu. SIM kartu 3TON sice vlastním, ale ta momentálně není v žádném telefoně. Tak tady už dochází k telekomunikačním paranormálním jevům a nebo se ty sítě Odorik a 3TON skrze GTS nějak kříží. :lol:
Osobně si myslím, že jste jim to číslo někde uvedl :)

Re: Planovaná odstávka manipulace se SIM 21.8. - 24.8.

od helmut.niederman » čtv 20. srp 2015 16:49:00

CO mi nejde do hlavy je to, že mi společnost 3TON poslala informaci o plánované odstávce a výpadku systému. SMS přišla z telefonního čísla +420791924488 a co je divné a to mi nejde do hlavy, že mi to poslala na SIM kartu Odorik.... na můj dual simkový telefon, kde ve druhém slotu používám Twist kartu. SIM kartu 3TON sice vlastním, ale ta momentálně není v žádném telefoně. Tak tady už dochází k telekomunikačním paranormálním jevům a nebo se ty sítě Odorik a 3TON skrze GTS nějak kříží. :lol:

Nahoru