6. dubna se bohužel objevil u T-mobile nový bug, který způsoboval, že při dokupu dat ke stávajícímu datovému balíčku přestal internet fungovat úplně.
Data začala opět fungovat až po ruční urgenci na T-mobile. Problém bylo možné obcházet tak, že místo dokupu se docházející balíček vypnul a koupil nový.
Předpokládali jsme, že je to problém jen maximálně na pár dní a tedy dočasně zablokovali možnost dokup dat, než se problém vyřeší.
Tento týden jsme se dozvěděli, že problém bude definitivně vyřešen až v řádech měsíců, nejspíše někdy v létě přechodem na novou platformu, která by měla zlepšit celkovou spolehlivost věcí týkajících se dat. "Opraveno" je to nyní provizorně tak, že není třeba kontaktovat T-mobile pro odblokování, pokud si někdo data dokoupí. Odblokování proběhne "automaticky" vždy jednou za hodinu. Tedy dokup dat je sice možný, ale je třeba počítat s tím, že bezprostředně po dokupu nebudou data nějakou dobu fungovat vůbec ani v případě, že předchozí balíček ještě nemáte spotřebovaný. Maximálně však jednu hodinu.
Možnost dokoupit si data jsme tedy nyní vrátili a přidali patřičné varování.
V nejbližších dnech také možnost si místo dokupu objednat nový balíček v jednom kroku. V tomto případě se daný problém nevyskytne, ale přijdete o stále nespotřebovanou část dat (pokud ještě nejste ve FUP). Pokud jste ale FUP o něco překročili, může se tato možnost hodit. Do měsíce bude též rozšířeno naše API tak, aby manipulace s balíčky byla pohodlně možná z internetu i po aplikaci FUP pomocí
android aplikace Odorik. Komunikace přes API je totiž datově velmi málo náročná a proto obstojně funguje i při aplikovaném FUP.
Doporučujeme kupování a dokupování dat či jiné změny nastavení SIM pokud možno neprovádět o víkendu. O víkendu bývají plánované odstávky i neplánované výpadky systémů provádějící změny nastavení SIM.
Omlouváme se za všechny komplikace, korektní fungování můžeme ovlivnit jen zprostředkovaně.
6. dubna se bohužel objevil u T-mobile nový bug, který způsoboval, že při dokupu dat ke stávajícímu datovému balíčku přestal internet fungovat úplně.
Data začala opět fungovat až po ruční urgenci na T-mobile. Problém bylo možné obcházet tak, že místo dokupu se docházející balíček vypnul a koupil nový.
Předpokládali jsme, že je to problém jen maximálně na pár dní a tedy dočasně zablokovali možnost dokup dat, než se problém vyřeší.
Tento týden jsme se dozvěděli, že problém bude definitivně vyřešen až v řádech měsíců, nejspíše někdy v létě přechodem na novou platformu, která by měla zlepšit celkovou spolehlivost věcí týkajících se dat. "Opraveno" je to nyní provizorně tak, že není třeba kontaktovat T-mobile pro odblokování, pokud si někdo data dokoupí. Odblokování proběhne "automaticky" vždy jednou za hodinu. Tedy dokup dat je sice možný, ale je třeba počítat s tím, že bezprostředně po dokupu nebudou data nějakou dobu fungovat vůbec ani v případě, že předchozí balíček ještě nemáte spotřebovaný. Maximálně však jednu hodinu.
Možnost dokoupit si data jsme tedy nyní vrátili a přidali patřičné varování.
V nejbližších dnech také možnost si místo dokupu objednat nový balíček v jednom kroku. V tomto případě se daný problém nevyskytne, ale přijdete o stále nespotřebovanou část dat (pokud ještě nejste ve FUP). Pokud jste ale FUP o něco překročili, může se tato možnost hodit. Do měsíce bude též rozšířeno naše API tak, aby manipulace s balíčky byla pohodlně možná z internetu i po aplikaci FUP pomocí [url=https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.odorik.androidcallback]android aplikace Odorik[/url]. Komunikace přes API je totiž datově velmi málo náročná a proto obstojně funguje i při aplikovaném FUP.
Doporučujeme kupování a dokupování dat či jiné změny nastavení SIM pokud možno neprovádět o víkendu. O víkendu bývají plánované odstávky i neplánované výpadky systémů provádějící změny nastavení SIM.
Omlouváme se za všechny komplikace, korektní fungování můžeme ovlivnit jen zprostředkovaně.