od helmut.niederman » sob 23. zář 2017 23:29:38
Fotrik píše:megacruiser píše:Fotrik píše:To je moc smutný..
Každopádně mám pořád 2 čísla od konce odstávky neaktivní a to už je opravdu extrém.. bohužel jsem asi jediný nebo jeden z mála, takže jsem jen pro ně obtížný hmyz..
Dobrý den, momentálně máme u T-Mobilu nezpracovaných 33 objednávek. Nejstarší je z 4.9., některé z 8.9., atd...
Konkrétně Vaše 2 SIM karty se zaseklou reaktivací jsem už 2x urgoval, před pár minutami opět. Přišla mi opět odpověď, že problém stále řeší a o vyřešení budou informovat. Zdržení nás velmi mrzí.
K celkové situaci - bohužel stále nějaká chyba v systému T-Mobilu způsobuje, že náhodně některé objednávky neprojdou a zaseknou se. Následně je velmi těžké tyto objednávky nechat dokončit. Naprostá většina ale prochází bez problémů, zřejmě proto se T-Mobilu špatně hledá důvod, proč se těch pár zasekává - na první pohled se nijak neliší od zpracovaných.
Děkuji Moc za aktivitu.
Taky nechápu jaký je problém v systému, kdy ze stejné série sim něco funguje a něco ne. Sice jsem obyčejný IT, ale tohle nepochopím..
Jestli mají takovou strategii že se jim třeba povede nějaké zákazníky tímto způsobem přetáhnout jak se zmiňuje helmut.niederman, to bych se nedivil. Špinavých praktik firem jsem zažil dost, a třeba jim to vykompenzuje nějaký úbytek lidí co odchází od nich.
Každopádně u mě mají smůlu. Pokud to nepůjde, tak se můžeme pokusit přenést číslo na novou sim, a pokud to nepůjde tak koupím nové a budu posílat každý den do novin a na facebook t-mobilu ofocený web jak čekám na aktivaci.. pomalu se už na to chystám... už se těším jak mi každý den budou psát že se mám obrátit na svého operátora.
ještě chvilku a tohle jim budu cpát každý den jen s aktuálním datumem..
Tak hodně štěstí, je pravdou, že operátoři v Rakousku se lépe chovají k zákazníkům než u nás. Třeba nechápu tu trapnost T-mobile CZ, který oficiálně se nemá ke svému dítěti Kaktusu. I na facebooku operátoři tvrdí, že Kaktus je samostatný virtuál a taky se moc k T-mobile nehlásí. Přitom provozovatelem je tatáž společnost, ale v rámci PR, jsou to dvě oddělené společnosti. A pak ten kontrast s Rakouskem. Po Vídni jsem šel a viděl jsem zákaznícké centrum T-mobile AT a přímo ve výloze jsem viděl logo jeho virtuála Tele Ring dokonce i na značkové prodejně T-mobile AT dělají zákaznický servis přímo virtulovi TeleRing.
Podobné je to v Polsku u jeho T-mobile a virtuálovi heyah. T-mobile PL nabízí technickou podporu a služby virtuálovi a to tak, že umožňuje spravovat některé věci jako dobití kreditu aj. Takže chci říci, že v zahraničí je běžné, že síťoví operátor se neschovává za svého virtuála, ale tady je to běžná praxe.
[quote="Fotrik"][quote="megacruiser"][quote="Fotrik"]To je moc smutný..
Každopádně mám pořád 2 čísla od konce odstávky neaktivní a to už je opravdu extrém.. bohužel jsem asi jediný nebo jeden z mála, takže jsem jen pro ně obtížný hmyz..[/quote]
Dobrý den, momentálně máme u T-Mobilu nezpracovaných 33 objednávek. Nejstarší je z 4.9., některé z 8.9., atd...
Konkrétně Vaše 2 SIM karty se zaseklou reaktivací jsem už 2x urgoval, před pár minutami opět. Přišla mi opět odpověď, že problém stále řeší a o vyřešení budou informovat. Zdržení nás velmi mrzí.
K celkové situaci - bohužel stále nějaká chyba v systému T-Mobilu způsobuje, že náhodně některé objednávky neprojdou a zaseknou se. Následně je velmi těžké tyto objednávky nechat dokončit. Naprostá většina ale prochází bez problémů, zřejmě proto se T-Mobilu špatně hledá důvod, proč se těch pár zasekává - na první pohled se nijak neliší od zpracovaných.[/quote]
Děkuji Moc za aktivitu.
Taky nechápu jaký je problém v systému, kdy ze stejné série sim něco funguje a něco ne. Sice jsem obyčejný IT, ale tohle nepochopím..
Jestli mají takovou strategii že se jim třeba povede nějaké zákazníky tímto způsobem přetáhnout jak se zmiňuje helmut.niederman, to bych se nedivil. Špinavých praktik firem jsem zažil dost, a třeba jim to vykompenzuje nějaký úbytek lidí co odchází od nich.
Každopádně u mě mají smůlu. Pokud to nepůjde, tak se můžeme pokusit přenést číslo na novou sim, a pokud to nepůjde tak koupím nové a budu posílat každý den do novin a na facebook t-mobilu ofocený web jak čekám na aktivaci.. pomalu se už na to chystám... už se těším jak mi každý den budou psát že se mám obrátit na svého operátora.
ještě chvilku a tohle jim budu cpát každý den jen s aktuálním datumem..
[/quote]
Tak hodně štěstí, je pravdou, že operátoři v Rakousku se lépe chovají k zákazníkům než u nás. Třeba nechápu tu trapnost T-mobile CZ, který oficiálně se nemá ke svému dítěti Kaktusu. I na facebooku operátoři tvrdí, že Kaktus je samostatný virtuál a taky se moc k T-mobile nehlásí. Přitom provozovatelem je tatáž společnost, ale v rámci PR, jsou to dvě oddělené společnosti. A pak ten kontrast s Rakouskem. Po Vídni jsem šel a viděl jsem zákaznícké centrum T-mobile AT a přímo ve výloze jsem viděl logo jeho virtuála Tele Ring dokonce i na značkové prodejně T-mobile AT dělají zákaznický servis přímo virtulovi TeleRing.
Podobné je to v Polsku u jeho T-mobile a virtuálovi heyah. T-mobile PL nabízí technickou podporu a služby virtuálovi a to tak, že umožňuje spravovat některé věci jako dobití kreditu aj. Takže chci říci, že v zahraničí je běžné, že síťoví operátor se neschovává za svého virtuála, ale tady je to běžná praxe. :x