Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od soustruh » pon 02. říj 2017 12:29:01

Largon píše:Co se týče LTE, tak nyní by mělo fungovat, vyzkoušejte prosím.
Ano, funguje, díky! Já jsem si právě říkal, že bych zkusil deaktivaci a novou aktivaci, ale jak stále pokračovaly ty potíže, tak jsem se té SIM karty radši ani nedotýkal, abych si aspoň zavolal. :-)

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od Largon » pon 02. říj 2017 11:46:19

soustruh píše:Dobrý den,
1. září se mi neaktivovalo LTE kvůli nedostatečnému kreditu na datový balíček (mimochodem, na aktivaci LTE jsem kredit měl). Poté jsem jej pokusil aktivovat v administraci, ale už se to bohužel nepovedlo. Celý měsíc jsem vydržel a věřil jsem, že aspoň aktivace ve standardním termínu pro další měsíc, zkrátka 1. října, se podaří. Ani po restartu telefonu mi ale stále naskakuje pouze připojení 3G. Můžete prosím zjistit, jestli jsem mezi těmi šťastlivci se zaseklými objednávkami, nebo co mám udělat pro to, aby mi zase připojení jelo rozumnou rychlostí?

PS: Hlavně mi prosím nevracejte těch stržených 10 Kč (nyní už tedy dvakrát), jako jste to dělali někomu jinému tady ve fóru, věřím, že vy za to nemůžete, a nijak o to samozřejmě nezchudnu. Jen už bych to tak nějak chtěl vyřešit. :-)
Díky za zprávu, prověřil jsem to. 1. září byl požadavek na 150 MB balíček + LTE, ale chybělo necelých 30 haléřů, aby se mohlo aktivovat oboje. Když není dostatečný kredit na vše, tak jen zašleme SMS zprávu a neaktivujeme nic.

Co se týče LTE, tak nyní by mělo fungovat, vyzkoušejte prosím. Problém byl v tom, že T-Mobile nám sice potvrdil požadavek jako úspešně dokončený, ale u nich k aktivaci nedošlo. Takže náš systém měl od 8. září za to, že LTE už aktivní je.

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od Largon » pon 02. říj 2017 11:02:28

Fotrik píše:Zdravím všechny, nebyl jsem v Čr takže píšu info až teď, bohužel mám pořád obě karty nefunkční, jedna sice v administraci naskočila ale v telefónu ji síť odmítá a druhá pořád se probouzí od 12.9 a nic..
bere to kredit zbytečně, uspím ji a pokusím se jí obnovit..
Edit takže nevím jestli jsem náhodou nebyl na jiném čísle v administraci a nebo jestli to neblbne ale teď zase píše i u té první že od 8.9 se obnnovuje..
Dobrý den,
vidím ještě 11 požadavků ze září, které stále nejsou dokončené. Jedno oživení SIM mezi nimi je.
soustruh píše:Dobrý den,
1. září se mi neaktivovalo LTE kvůli nedostatečnému kreditu na datový balíček (mimochodem, na aktivaci LTE jsem kredit měl). Poté jsem jej pokusil aktivovat v administraci, ale už se to bohužel nepovedlo. Celý měsíc jsem vydržel a věřil jsem, že aspoň aktivace ve standardním termínu pro další měsíc, zkrátka 1. října, se podaří. Ani po restartu telefonu mi ale stále naskakuje pouze připojení 3G. Můžete prosím zjistit, jestli jsem mezi těmi šťastlivci se zaseklými objednávkami, nebo co mám udělat pro to, aby mi zase připojení jelo rozumnou rychlostí?

PS: Hlavně mi prosím nevracejte těch stržených 10 Kč (nyní už tedy dvakrát), jako jste to dělali někomu jinému tady ve fóru, věřím, že vy za to nemůžete, a nijak o to samozřejmě nezchudnu. Jen už bych to tak nějak chtěl vyřešit. :-)
Pošlete mi prosím do soukromé zprávy něco, podle čeho tu SIM najdu (tel. číslo, linka), podívám se na to.

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od soustruh » pon 02. říj 2017 8:54:47

Dobrý den,
1. září se mi neaktivovalo LTE kvůli nedostatečnému kreditu na datový balíček (mimochodem, na aktivaci LTE jsem kredit měl). Poté jsem jej pokusil aktivovat v administraci, ale už se to bohužel nepovedlo. Celý měsíc jsem vydržel a věřil jsem, že aspoň aktivace ve standardním termínu pro další měsíc, zkrátka 1. října, se podaří. Ani po restartu telefonu mi ale stále naskakuje pouze připojení 3G. Můžete prosím zjistit, jestli jsem mezi těmi šťastlivci se zaseklými objednávkami, nebo co mám udělat pro to, aby mi zase připojení jelo rozumnou rychlostí?

PS: Hlavně mi prosím nevracejte těch stržených 10 Kč (nyní už tedy dvakrát), jako jste to dělali někomu jinému tady ve fóru, věřím, že vy za to nemůžete, a nijak o to samozřejmě nezchudnu. Jen už bych to tak nějak chtěl vyřešit. :-)

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od Fotrik » ned 01. říj 2017 15:08:52

Zdravím všechny, nebyl jsem v Čr takže píšu info až teď, bohužel mám pořád obě karty nefunkční, jedna sice v administraci naskočila ale v telefónu ji síť odmítá a druhá pořád se probouzí od 12.9 a nic..
bere to kredit zbytečně, uspím ji a pokusím se jí obnovit..
Edit takže nevím jestli jsem náhodou nebyl na jiném čísle v administraci a nebo jestli to neblbne ale teď zase píše i u té první že od 8.9 se obnnovuje..

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od xsouku04 » pon 25. zář 2017 23:44:26

mobilemanic píše:Má někdo zkušenost, jak je na tom O2 a Vodafone? Je to lepší, nebo jsme v tomhle státě naprosto mobilně-tragičtí..? :-D

xsouku04: Nejlepší na tom facebooku byla hláška, že aplikace Můj TMobile nefunguje a to doporučení operátora zkusit ji přeinstalovat. Parádní :-)
Přestože se o interní problémy O2 a Vodafone nezajímám, nevidím žádný důvod k tomu se domnívat, že by to mělo být lepší.


Např. takový Vodafone taktéž dělá celovíkendové odstávky. Pokud zadám do google termíny jako "vodafone odstávka", výsledků s celovíkenodovou odstávkou to najde dost. např. https://www.mobilmania.cz/bleskovky/vod ... fault.aspx Vypadá to snad jako celosvětový nešvar mobilních operátorů, kdy snad sami sebe přesvědčili, že je opravdu nutné.

Co se týče mobilního O2, v době, kdy jsem jej naposledy používal, ještě něco jako internetovou samoobsluhu neměli. A zajít si na pobočku bylo utrpení, podepsat novou smlouvu mohlo být i na hodinu a každá další SIM byla další utrpení.

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od mobilemanic » pon 25. zář 2017 11:08:07

Má někdo zkušenost, jak je na tom O2 a Vodafone? Je to lepší, nebo jsme v tomhle státě naprosto mobilně-tragičtí..? :-D

xsouku04: Nejlepší na tom facebooku byla hláška, že aplikace Můj TMobile nefunguje a to doporučení operátora zkusit ji přeinstalovat. Parádní :-)

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od Pitomec » ned 24. zář 2017 20:07:07

Kaktus má to stejný, taky nezřídka o víkendu hláška o tom, že je výpadek, anebo dle jejich humoru "Kaktus se někam schoval, zkuste to později".

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od xsouku04 » ned 24. zář 2017 19:01:22

helmut.niederman píše:Tak se mi to jeví, že ty časté odstávky T-mobile jsou tu proto, aby otrávili zákazníky virtuálních operátorů a pokud možno od virtuálů odešli. Je to prostě záměr. T-mobile klesly příjmy z roamingu, lidi odcházejí k virtuálům a on se takto lidem mstí. Vždyť v zahraničí, žádný operátor nedělá tak často odstávky svých systémů. To je prostě naschvál, záměr. Zlikvidovat virtuály a nebo jejich zákazníky. :evil:
Je to neuvěřitelné, ale ty víkendové odstávky se týkají i samotných zákazníků T-mobile (snad s výjimkou předplacených služeb). Tedy všechny pobočky (pobočky v nákupních centrech musí mít otevřeno i o víkendu - nutí je k tomu nájemní smlouva) a infolinka T-mobile daný víkend říkají, že bohužel skoro nic dělat nemohou. Podobně nejde koupit většina datových balíčků na webu. Další odstávku oznamují na svém webu https://www.t-mobile.cz/odstavka a též facebooku např. zde , kde si pak nechávají nadávat. Poslední odstávka dle reakcí měla trvat 3 dny, ale trvala týden. I když s tou odezvou na ty nesmyslné odstávky je to docela slabota, jako by to téměř nikomu nevadilo. Pokud by reakce lidí byly o dost ostřejší a masovější, je možné, že by si v tomto ohledu tolik nedovolovali, snad by i obměnili onen tým neschopných techniků, co to způsobuje. Připadá mi, jako když někdo obhajuje hrozně pomalý web a tvrdí, že rychleji to prostě nejde, protože je to hrozně složité.

Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.

od helmut.niederman » sob 23. zář 2017 23:29:38

Fotrik píše:
megacruiser píše:
Fotrik píše:To je moc smutný..
Každopádně mám pořád 2 čísla od konce odstávky neaktivní a to už je opravdu extrém.. bohužel jsem asi jediný nebo jeden z mála, takže jsem jen pro ně obtížný hmyz..
Dobrý den, momentálně máme u T-Mobilu nezpracovaných 33 objednávek. Nejstarší je z 4.9., některé z 8.9., atd...
Konkrétně Vaše 2 SIM karty se zaseklou reaktivací jsem už 2x urgoval, před pár minutami opět. Přišla mi opět odpověď, že problém stále řeší a o vyřešení budou informovat. Zdržení nás velmi mrzí.
K celkové situaci - bohužel stále nějaká chyba v systému T-Mobilu způsobuje, že náhodně některé objednávky neprojdou a zaseknou se. Následně je velmi těžké tyto objednávky nechat dokončit. Naprostá většina ale prochází bez problémů, zřejmě proto se T-Mobilu špatně hledá důvod, proč se těch pár zasekává - na první pohled se nijak neliší od zpracovaných.
Děkuji Moc za aktivitu.
Taky nechápu jaký je problém v systému, kdy ze stejné série sim něco funguje a něco ne. Sice jsem obyčejný IT, ale tohle nepochopím..
Jestli mají takovou strategii že se jim třeba povede nějaké zákazníky tímto způsobem přetáhnout jak se zmiňuje helmut.niederman, to bych se nedivil. Špinavých praktik firem jsem zažil dost, a třeba jim to vykompenzuje nějaký úbytek lidí co odchází od nich.
Každopádně u mě mají smůlu. Pokud to nepůjde, tak se můžeme pokusit přenést číslo na novou sim, a pokud to nepůjde tak koupím nové a budu posílat každý den do novin a na facebook t-mobilu ofocený web jak čekám na aktivaci.. pomalu se už na to chystám... už se těším jak mi každý den budou psát že se mám obrátit na svého operátora.
ještě chvilku a tohle jim budu cpát každý den jen s aktuálním datumem..
Tak hodně štěstí, je pravdou, že operátoři v Rakousku se lépe chovají k zákazníkům než u nás. Třeba nechápu tu trapnost T-mobile CZ, který oficiálně se nemá ke svému dítěti Kaktusu. I na facebooku operátoři tvrdí, že Kaktus je samostatný virtuál a taky se moc k T-mobile nehlásí. Přitom provozovatelem je tatáž společnost, ale v rámci PR, jsou to dvě oddělené společnosti. A pak ten kontrast s Rakouskem. Po Vídni jsem šel a viděl jsem zákaznícké centrum T-mobile AT a přímo ve výloze jsem viděl logo jeho virtuála Tele Ring dokonce i na značkové prodejně T-mobile AT dělají zákaznický servis přímo virtulovi TeleRing.
Podobné je to v Polsku u jeho T-mobile a virtuálovi heyah. T-mobile PL nabízí technickou podporu a služby virtuálovi a to tak, že umožňuje spravovat některé věci jako dobití kreditu aj. Takže chci říci, že v zahraničí je běžné, že síťoví operátor se neschovává za svého virtuála, ale tady je to běžná praxe. :x

Nahoru