Možnost, aby Vaše webová stránka rozhodovala, jak bude pokračovat příchozí hovor
, jsme přidali před necelým rokem.
Na zítřek 5.12.2017 v 11 hodin je plánováno nasadit další vylepšení, které umožní přehrávání libovolných zvukových hlášek, které si naše ústředna stáhne a přehraje. Vylepšení je zpětně kompatibilní, ale pro jistotu jeho nasazení oznamujeme předem.
Příklad řídících příkazů, které si naše ústředna stáhne z Vaší webové stránky a podle nichž se zachová:
Kód: Vybrat vše
play:http://www.odorik.cz/w/_media/ivr:hallo.sln
play:https://www.odorik.cz/w/_media/ivr:cink.sln
play:http://www.odorik.cz/w/_media/ivr:bzzum.sln
dial:533533619
URL se souborem obsahujícím řídící příkazy nastavíte po přihlášení v menu
Nastavení účtu→
IVR - hlasové menu →
vzdálené řízení přes web. Samozřejmě se předpokládá, že řídící soubor budete generovat vždy podle toho, kdo volá a jaké volbu zvolil (zadal DTMF). Tyto informace jsou předány pomocí metody GET, tedy jako součást URL. Testování je ale možné provádět i se statickým vždy stejným textovým souborem.
Podrobnější dokumentace je na naší wiki
http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
Příklad použití 1
Zákazník zavolá na Vaši infolinku, je mu přečtena hláška vyzývající k vyťukání poštovního směrovacího čísla. Ústředna následně přečte informaci o nejbližších pobočkách a hovor následně přepojíte na Vašeho prodejce v dané oblasti.
Příklad použití 2
Po zadání čísla zakázky bude přečten její stav.
Příklad použití 3
Na Vašem čísle bude čtena často měnící se informace, např. aktuálně evidovaných technických potížích na zákazníkově přípojce k internetu. Pokud někomu nejde internet, nelze moc předpokládat, že si to bude zjišťovat online, tedy raději zavolá. A vy mu ještě před spojením s operátorem můžete přečíst, že o problému víte a již na něm pracujete, podpoře se tak odlehčí.
Službu je možné kombinovat se službou TTS
http://www.odorik.cz/w/api:tts .
Možnost, aby Vaše webová stránka rozhodovala, jak bude pokračovat příchozí hovor [url=http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=4029], jsme přidali před necelým rokem[/url].
Na zítřek 5.12.2017 v 11 hodin je plánováno nasadit další vylepšení, které umožní přehrávání libovolných zvukových hlášek, které si naše ústředna stáhne a přehraje. Vylepšení je zpětně kompatibilní, ale pro jistotu jeho nasazení oznamujeme předem.
Příklad řídících příkazů, které si naše ústředna stáhne z Vaší webové stránky a podle nichž se zachová:
[code]
play:http://www.odorik.cz/w/_media/ivr:hallo.sln
play:https://www.odorik.cz/w/_media/ivr:cink.sln
play:http://www.odorik.cz/w/_media/ivr:bzzum.sln
dial:533533619
[/code]
URL se souborem obsahujícím řídící příkazy nastavíte po přihlášení v menu [i]Nastavení účtu[/i]→[i] IVR - hlasové menu[/i] → [i]vzdálené řízení přes web[/i]. Samozřejmě se předpokládá, že řídící soubor budete generovat vždy podle toho, kdo volá a jaké volbu zvolil (zadal DTMF). Tyto informace jsou předány pomocí metody GET, tedy jako součást URL. Testování je ale možné provádět i se statickým vždy stejným textovým souborem.
Podrobnější dokumentace je na naší wiki http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
[b]Příklad použití 1[/b]
Zákazník zavolá na Vaši infolinku, je mu přečtena hláška vyzývající k vyťukání poštovního směrovacího čísla. Ústředna následně přečte informaci o nejbližších pobočkách a hovor následně přepojíte na Vašeho prodejce v dané oblasti.
[b]Příklad použití 2[/b]
Po zadání čísla zakázky bude přečten její stav.
[b]Příklad použití 3[/b]
Na Vašem čísle bude čtena často měnící se informace, např. aktuálně evidovaných technických potížích na zákazníkově přípojce k internetu. Pokud někomu nejde internet, nelze moc předpokládat, že si to bude zjišťovat online, tedy raději zavolá. A vy mu ještě před spojením s operátorem můžete přečíst, že o problému víte a již na něm pracujete, podpoře se tak odlehčí.
Službu je možné kombinovat se službou TTS http://www.odorik.cz/w/api:tts .