od Hafi » pon 02. srp 2021 13:56:18
31.7. vyčerpán balíček, přepnuto na účtování po kB, vyřešeno nejnutnější, vypnuty mobilní data.
1.8. cca v 10 pouštím mobilní data, ještě jsem restartoval telefon, jak jsem se tu výše někde dočetl, že je vhodné, a data jsem používal. SMS o aktivaci balíčku přišla po poledni. Dnes vidím za včerejšek 70,45 MB za 17,23 Kč - tedy zjevně část dat jsem platil v 0,59 Kč/MB. Nevím, jestli se tam nenaúčtoval i ten nový 9 Kč poplatek. Jelikož 17 Kč odpovídá cca 30 MB a data jsem včera výrazně více užíval v odpoledních hodinách, neb dopo jsem byl vesměs v dosahu wifi, tak mám spíše pocit, že tam těch 9 Kč je začtovaných, ale nevím, jak bych to poznal, a nemám jak potvrdit svou domněnku o tom, kdy jsem užíval data.
Vím, že jste psali, že je problém na straně T-Mobile, ale tohle mi štve spíše z principu, ani tak ne kvůli 17 Kč (ačkoli by to taky nemuselo být 17, ale mnohem více). Nešlo by prostě nastavit na straně Odorika, že v takové situaci ta data nebudete účtovat? A pak si to klidně vyřešte s T-Mobile, neb zdržení 12 hodin s aktivací balíčku je fakt dloooouho.
31.7. vyčerpán balíček, přepnuto na účtování po kB, vyřešeno nejnutnější, vypnuty mobilní data.
1.8. cca v 10 pouštím mobilní data, ještě jsem restartoval telefon, jak jsem se tu výše někde dočetl, že je vhodné, a data jsem používal. SMS o aktivaci balíčku přišla po poledni. Dnes vidím za včerejšek 70,45 MB za 17,23 Kč - tedy zjevně část dat jsem platil v 0,59 Kč/MB. Nevím, jestli se tam nenaúčtoval i ten nový 9 Kč poplatek. Jelikož 17 Kč odpovídá cca 30 MB a data jsem včera výrazně více užíval v odpoledních hodinách, neb dopo jsem byl vesměs v dosahu wifi, tak mám spíše pocit, že tam těch 9 Kč je začtovaných, ale nevím, jak bych to poznal, a nemám jak potvrdit svou domněnku o tom, kdy jsem užíval data.
Vím, že jste psali, že je problém na straně T-Mobile, ale tohle mi štve spíše z principu, ani tak ne kvůli 17 Kč (ačkoli by to taky nemuselo být 17, ale mnohem více). Nešlo by prostě nastavit na straně Odorika, že v takové situaci ta data nebudete účtovat? A pak si to klidně vyřešte s T-Mobile, neb zdržení 12 hodin s aktivací balíčku je fakt dloooouho.