od utx » pon 10. úno 2020 18:57:13
xsouku04 píše:To opravdu funguje, ale ve vašem případě mobilní operátor čísla 72872XXX7 "zapomněl" poslat příznak přesměrování spolu s číslem, které bylo přesměrováno. Předpokládal jsem proto, že jste volal napřímo. Nezbývá tak, než přesměrovat všechny hovory z čísla 91011XXX8 na Kamčatku. Potencionální nevýhoda je jediná, že číslo nelze zároveň použít k jiným účelům, což by ale nemělo vadit, protože při nejhorším další číslo stojí 10/15 Kč.
Trochu jsem se podíval tomuto problému na zoubky.
Zdá se, že jde o chybu na straně T-Mobile při poskytování služeb pro Odorik SIM. Mobilní operátor nepředá příznak přesměrování nikdy. Dokonce ani volba Přesměrovat vždy, kdy telefon volajícímu řekne: „Vyčkejte prosím, váš hovor bude přesměrován,“ nevede k vygenerování příznaku přesměrovaného hovoru. Že to není problém na straně Odorika, jsem ověřil snadno tím, že jsem nechal přesměrovat 72872XXX7 přímo na 79979XXX9 v telefonu. Na cílovém telefonu se neobjevila zpráva, že jde o přesměrovaný hovor.
Jediný případ, kdy došlo k přesměrování mobilního hovoru korektně, byla situace, kdy jsem volal přes SIP sám sobě (z mobilního SIP účtu 72872XXX7 na mobilní telefon 72872XXX7). Telefon si na to, že volám ze z jedné aplikace (Zoiper) do druhé (Telefon), kupodivu nestěžoval, a zvonil. Po 17 sekundách byl hovor předán na záložní číslo. (Zde se to ovšem přesměrovalo podle volajícího čísla.) A protože přesměrování tentokrát provedl Odorik, na volaném mobilním telefonu se se korektně zobrazila informace o předaném hovoru. (Android je na tuto informaci skoupý, a problikne tam jen na pár sekund na začátku vyzvánění.)
[quote="xsouku04"]To opravdu funguje, ale ve vašem případě mobilní operátor čísla 72872XXX7 "zapomněl" poslat příznak přesměrování spolu s číslem, které bylo přesměrováno. Předpokládal jsem proto, že jste volal napřímo. Nezbývá tak, než přesměrovat všechny hovory z čísla 91011XXX8 na Kamčatku. Potencionální nevýhoda je jediná, že číslo nelze zároveň použít k jiným účelům, což by ale nemělo vadit, protože při nejhorším další číslo stojí 10/15 Kč.[/quote]
Trochu jsem se podíval tomuto problému na zoubky.
Zdá se, že jde o chybu na straně T-Mobile při poskytování služeb pro Odorik SIM. Mobilní operátor nepředá příznak přesměrování nikdy. Dokonce ani volba Přesměrovat vždy, kdy telefon volajícímu řekne: „Vyčkejte prosím, váš hovor bude přesměrován,“ nevede k vygenerování příznaku přesměrovaného hovoru. Že to není problém na straně Odorika, jsem ověřil snadno tím, že jsem nechal přesměrovat 72872XXX7 přímo na 79979XXX9 v telefonu. Na cílovém telefonu se neobjevila zpráva, že jde o přesměrovaný hovor.
Jediný případ, kdy došlo k přesměrování mobilního hovoru korektně, byla situace, kdy jsem volal přes SIP sám sobě (z mobilního SIP účtu 72872XXX7 na mobilní telefon 72872XXX7). Telefon si na to, že volám ze z jedné aplikace (Zoiper) do druhé (Telefon), kupodivu nestěžoval, a zvonil. Po 17 sekundách byl hovor předán na záložní číslo. (Zde se to ovšem přesměrovalo podle volajícího čísla.) A protože přesměrování tentokrát provedl Odorik, na volaném mobilním telefonu se se korektně zobrazila informace o předaném hovoru. (Android je na tuto informaci skoupý, a problikne tam jen na pár sekund na začátku vyzvánění.)