od xsouku04 » sob 17. úno 2024 17:22:32
vce píše: ↑úte 13. úno 2024 16:16:24
O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.
Jen pro jistotu opakuje, že pokud máte číslo přímo Odorik, nikam není nutné chodit, stačí jen čekat. Na pobočku je nutné chodit, jen pokud máte číslo T-mobile, Kaktus, nebo mobil.cz. A opravdu bych čekal, že se na pobočce budou tvářit divně.
Pokud neví, co je to hlasový firewall, tak prohlášení je např. zde
https://www.t-press.cz/cs/tiskove-mater ... onaty.html
A je to proto, že ten firwall může mít i negativní dopady, tak je možné požádat o vyjmutí.
[quote=vce post_id=43952 time=1707837384 user_id=1357]
O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.
[/quote]
Jen pro jistotu opakuje, že pokud máte číslo přímo Odorik, nikam není nutné chodit, stačí jen čekat. Na pobočku je nutné chodit, jen pokud máte číslo T-mobile, Kaktus, nebo mobil.cz. A opravdu bych čekal, že se na pobočce budou tvářit divně.
Pokud neví, co je to hlasový firewall, tak prohlášení je např. zde https://www.t-press.cz/cs/tiskove-materialy/tiskove-zpravy-t-mobile/t-mobile-pilotuje-bezpecnostni-opatreni-ktere-pomuze-ochranit-zakazniky-pred-podvodnymi-telefonaty.html
A je to proto, že ten firwall může mít i negativní dopady, tak je možné požádat o vyjmutí.