Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od swejzi » ned 18. úno 2024 12:47:11

Čekat není na co. Samo se to neaktivuje. Taky jsem nikam nespěchal, říkal jsem si dám tomu pár dní, ono si to mezitím sedne, v T-Mobilu už budou vědět o co go atd. Chyba lávky, ve stotisícovém městě jsem byl zřejmě první kdo tam s něčím takovým přišel. Je to o štěstí narazit na někoho rozumného a být připraven vysvětlit o co jde. Byl jsem vyřízen do 10 minut, šlo to celkem hladce.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od dako » ned 18. úno 2024 11:48:26

Zřejmě mě to nemine, tohle je totižv to klíčové chování

vlastní telefonní čislo -> Nastavení CLIP identifikace mobilním číslem
clip-nastaveni.png
clip-nastaveni.png (21.25 KiB) Zobrazeno 1688 x
pokud operátor odmítne CLIP použije číslo hlavní linky, u mě se to přesně takhle chová. Počkám do konce měsíce a pak tam ně zkusím vlítnout.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od xsouku04 » sob 17. úno 2024 20:48:03

vce píše: sob 17. úno 2024 19:37:47
dako píše: sob 17. úno 2024 11:04:29 To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?
U mě také od návštěvy pobočky k žádné změně nedošlo a CLIP zatím nezačal fungovat. Tak asi počkám do konce měsíce. Potom bych svou žádost asi poslal e-mailem na infolinku TM a dožadoval se prošetření u mého čísla, jak s ní bylo naloženo.
T-mobile nám dá seznam čísel, u kterých to povolí, takže až seznam přijde můžeme poslat email těm kterým to začne fungovat.
Ostatní to bohužel nestihli včas pro tento měsíc, nebo to někde zašantročili.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od vce » sob 17. úno 2024 19:37:47

dako píše: sob 17. úno 2024 11:04:29 To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?
U mě také od návštěvy pobočky k žádné změně nedošlo a CLIP zatím nezačal fungovat. Tak asi počkám do konce měsíce. Potom bych svou žádost asi poslal e-mailem na infolinku TM a dožadoval se prošetření u mého čísla, jak s ní bylo naloženo.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od xsouku04 » sob 17. úno 2024 17:22:32

vce píše: úte 13. úno 2024 16:16:24 O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.
Jen pro jistotu opakuje, že pokud máte číslo přímo Odorik, nikam není nutné chodit, stačí jen čekat. Na pobočku je nutné chodit, jen pokud máte číslo T-mobile, Kaktus, nebo mobil.cz. A opravdu bych čekal, že se na pobočce budou tvářit divně.
Pokud neví, co je to hlasový firewall, tak prohlášení je např. zde https://www.t-press.cz/cs/tiskove-mater ... onaty.html
A je to proto, že ten firwall může mít i negativní dopady, tak je možné požádat o vyjmutí.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od xsouku04 » sob 17. úno 2024 17:19:55

dako píše: sob 17. úno 2024 11:04:29 To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?
T-mobile nám ještě musí poslat seznam schválených čísel. To by měl udělat do konce měsíce. Teprve poté to můžeme zapnout.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od Pitomec » sob 17. úno 2024 16:24:15

V nejhorším ještě na pobočce začnou vnucovat přímo služby T-Mobile.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od 5uch » sob 17. úno 2024 12:08:36

To vypadá, že to bude ještě nějakou (spíš delší) dobu drhnout. :(
Tahle služba je natolik okrajová, že to zřejmě TM nestálo za to, informovat a proškolit řádně lidi na pobočkách.
A lidí, kteří za nimi budou chodit a "proškolí" je za pochodu vynucováním služby také moc nebude... Takže je velká pravděpodobnost, že třeba i po půl roce se zákazníci při vyřizování žádosti setkají s nepochopením.

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od dako » sob 17. úno 2024 11:04:29

To sou fakt služby. U mě je CLIP zřejmě nastaven, tabulka "Linky" ve sloupci CLIP (odchozí hovor) jsou správná čísla, ovšem venku se zobrazí geo nebo nomand číslo. Mám čekat, nebo jít se rozčílit na pobočku T-Mobile?

Re: Konec služby CLIP - máte-li mobilní číslo T-mobile?

od helmut.niederman » pát 16. úno 2024 22:17:48

vce píše: úte 13. úno 2024 16:16:24 O víkendu jsem se dotázal písemně e-mailem na infolince T-Mobile, zdali přijímají "Žádost o vyjmutí z ochrany hlasový firewall 2.0" a zdali ji lze případně podat i elektronicky. Dnes dopoledne mi telefonoval pracovník technické podpory TM a ujistil mě, že takovou žádost lze podat, že jsou jejich pobočky instruovány. O možnosti elektronického podání se nezmínil.
Pro jistotu a s určitou obavou, že proces nebude až tak přímočarý, jsem si vzor žádosti stažený z webu Odorika předem vytiskl a ručně vyplnil. Odpoledne jsem se s ním dostavil do prodejny TM ve Zlíně. Mladý pracovník se mne po prohlédnutí tiskopisu nejdříve snažil odbýt tvrzením, že něco takové u nich nevyřizují. Když jsem mu rozhodně odporoval a odvolával se i na jejich infolinku, lehce dotčeně se vydal někam dozadu "za šéfem". Po chvíli se vrátil s konstatováním, že to sice žádná standardní žádost není, ale že ji může okopírovat a předat dál. Ještě jsem byl dotazován na své mobilní telefonní číslo a na skutečnost, že jde o předplacenou kartu, a také na telefonní síť Odorik. Doplnil jsem, že jde o operátora společnosti miniTEL s. r. o. Brno. Pak jsem žádost na původním formuláři od Odorika ještě podepsal a doplnil datum a nechal pracovníka TM pořídit si fotokopii. Originál mi byl vrácen. Poděkoval jsem a odkráčel. Nyní budu zvědavě čekat, jestli snad dostanu v příštích dnech od TM nějakou zprávu, že má žádost byla kladně vyřízena.
Tak to jste měl štěstí, na některých pobočkách TM se s nikým nebaví. Známej tež měl negativní zkušenost, též o ničem neví, mladá slečna nechápala co je to spoofing a pak " no to musíte řešit se svým operátorem, a nebo na ČTÚ ". A nebo aby vykázali aktivitu, tak vás přesvědčují, proč jste u virtuálního operátora, že u nich byste dostali lepší tarif a lepší podmínky, takže zdá se, že na některých pobočkách vůbec neví o co go. :roll:

Nahoru