od Radouch » stř 27. lis 2024 12:30:43
xsouku04 píše: ↑úte 26. lis 2024 22:35:31
Lukasso píše: ↑pon 25. lis 2024 14:43:12
18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku.
A trvat na tom, že si k tomu musí informace dohledat podle nadpisu toho formuláře. To docela funguje.
Přesně tak - žádal jsem zatím celkem pro 9 čísel (na 3 nebo 4 různých pobočkách, i když více než polovinu na jedné stejné) a asi 3x se stalo, že něco zvrtali, což pak byla záležitost třeba 2 týdnů, než jsem se tam kvůli tomu dostal znovu (poslední oprava pak ale byla v řádu hodin a ne obvyklých 1-2 dnů, než to zpracují), ale v souhrnu vždy relativně "hladká" záležitosT, i když jednou opakovaně hledali, opakovaně někam volali, nakonec to jaksi zpracovali a ve výsledku nic (napodruhé mi jinde bylo řečeno, že to v systému zadané není, i když si tehdy naskenovali žádost, ofotili občanku a kamsi vše za mé přítomnosti odeslali).
Jediná zajímavost při posledním (opakovaném) podání žádosti byla, že prý se to musí řešit v pracovní době oddělení fraudů (kam musí alespoň prý v případě Kaktusu volat), což je Po-Pá 8-14! Nicméně věc nakonec někdo na jejich straně vyřídil i v 17:30, když jsem dost tlačil na to, že v uvedenou dobu prostě nemám šanci prodejnu navštívit.
[quote=xsouku04 post_id=45089 time=1732656931 user_id=56]
[quote=Lukasso post_id=45085 time=1732542192 user_id=3394]
18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku. [/quote]
A trvat na tom, že si k tomu musí informace dohledat podle nadpisu toho formuláře. To docela funguje.
[/quote]
Přesně tak - žádal jsem zatím celkem pro 9 čísel (na 3 nebo 4 různých pobočkách, i když více než polovinu na jedné stejné) a asi 3x se stalo, že něco zvrtali, což pak byla záležitost třeba 2 týdnů, než jsem se tam kvůli tomu dostal znovu (poslední oprava pak ale byla v řádu hodin a ne obvyklých 1-2 dnů, než to zpracují), ale v souhrnu vždy relativně "hladká" záležitosT, i když jednou opakovaně hledali, opakovaně někam volali, nakonec to jaksi zpracovali a ve výsledku nic (napodruhé mi jinde bylo řečeno, že to v systému zadané není, i když si tehdy naskenovali žádost, ofotili občanku a kamsi vše za mé přítomnosti odeslali).
Jediná zajímavost při posledním (opakovaném) podání žádosti byla, že prý se to musí řešit v pracovní době oddělení fraudů (kam musí alespoň prý v případě Kaktusu volat), což je Po-Pá 8-14! Nicméně věc nakonec někdo na jejich straně vyřídil i v 17:30, když jsem dost tlačil na to, že v uvedenou dobu prostě nemám šanci prodejnu navštívit.