Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Radouch » ned 16. úno 2025 18:10:12

Absolvoval jsem to s 5 Kaktus a 5 T-Mobile čísly a někdy vše běželo už po pár hodinách, obvykle maximálně do 2-3 dnů - pokud se do týdne nic nedělo, urgoval jsem věc e-mailem a asi pokaždé (2x ?) to pak znamenalo vše absolvovat kvůli nějaké jejich chybě znovu (například dotyčný žádost sice naskenoval, ale nakonec ji nedal do přílohy, jindy ji poslal do nějaké černé díry, jedna kaktusí žádost byla snad i na 3 opakovaná podání?). Když se člověk obrní trpělivostí a jde si za svým, podaří se to. Problém samozřejmě je, máte-li prodejnu daleko a muselo by se na ni třeba pokaždé extra jet.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od mymartin » čtv 13. úno 2025 13:44:26

Mohu vědět, jak dlouho to trvalo od podání žádosti? Děkuji.
Lukasso píše: čtv 19. pro 2024 0:21:34 Tak potvrzuji. CLIP již funguje. Jupííí! :) Akorát jsem tedy nebyl nijak ze strany T-Mobile vyrozuměn, že změna nabyla platnosti. Asi je zbytečné pak požadovat e-mail v žádosti, když na něj nic nepřijde (ani do spamu). Jinak zprávy co si píši s T-Mobilem mimo tu věc ohledně registrace chodí do mailu normálně. No kašlat na to, hlavně že funguje. Díky za pomoc při realizaci.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Lukasso » čtv 19. pro 2024 0:21:34

Tak potvrzuji. CLIP již funguje. Jupííí! :) Akorát jsem tedy nebyl nijak ze strany T-Mobile vyrozuměn, že změna nabyla platnosti. Asi je zbytečné pak požadovat e-mail v žádosti, když na něj nic nepřijde (ani do spamu). Jinak zprávy co si píši s T-Mobilem mimo tu věc ohledně registrace chodí do mailu normálně. No kašlat na to, hlavně že funguje. Díky za pomoc při realizaci.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » stř 18. pro 2024 11:47:12

Lukasso píše: stř 18. pro 2024 11:40:09 Ahoj. Chci se zeptat před skoro měsícem jsem poslal žádost do T-Mobile ale zatím mi nepřišla žádná reakce. Ten kdo to už má nastavené tak přijde pak nějaké potvrzení od T-Mobile nebo tak něco?
U T-mobile se chodí na pobočku. A ano, posílají pak potvrzení o tom, že to bylo zprocesováno. Pozná se to také podle toho, že ihned začne CLIP fungovat. Nezapomeňte u nás na webu u nastavení CLIP vybrat operátora T-mobile, potřebujeme to také vědět, aby to zase nevypnuli.

Bohužel občas se stane, že to na pobočce zjevně nezpracují správně a formulář skončí v černé díře. Doporučuji si tedy vyplněný formulář před odevzdáním vyfotit a ten nám můžete zkusit za nějakou dobu poslat spolu s tím, na které jste byli pobočce. Nebo to můžete jít rovnou reklamovat na pobočku.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Lukasso » stř 18. pro 2024 11:40:09

Ahoj. Chci se zeptat před skoro měsícem jsem poslal žádost do T-Mobile ale zatím mi nepřišla žádná reakce. Ten kdo to už má nastavené tak přijde pak nějaké potvrzení od T-Mobile nebo tak něco?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od preclixx » stř 18. pro 2024 11:24:46

Děkuji. Poslal jsem na kontakt[zavináč]odorik.cz

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » pon 09. pro 2024 23:06:42

preclixx píše: pon 09. pro 2024 7:21:09 Už to mám pro t-mobile aktivované, ale zjistil jsem, že u uživatelů O2 se jim moje číslo zobrazuje jako skryté číslo. Co se s tím dá dělat?
Bych se kouknul na konkrétní hovor. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od preclixx » pon 09. pro 2024 7:21:09

Už to mám pro t-mobile aktivované, ale zjistil jsem, že u uživatelů O2 se jim moje číslo zobrazuje jako skryté číslo. Co se s tím dá dělat?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od saturn77 » ned 08. pro 2024 12:22:23

mymartin píše: pon 25. lis 2024 14:19:07 Možná to tady někde bylo napsáno, ale můžete mi doporučit pobočku v Brně, kde jsou nejvíce obeznámeni s touto problematikou a kde nebyl problém s vyplněním žádosti?
Ahoj, na jaké pobočce v Brně jsou prosím tedy nejlépe seznámeni s tím formulářem? Děkuji moc za info.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Radouch » stř 27. lis 2024 12:30:43

xsouku04 píše: úte 26. lis 2024 22:35:31
Lukasso píše: pon 25. lis 2024 14:43:12 18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku.
A trvat na tom, že si k tomu musí informace dohledat podle nadpisu toho formuláře. To docela funguje.
Přesně tak - žádal jsem zatím celkem pro 9 čísel (na 3 nebo 4 různých pobočkách, i když více než polovinu na jedné stejné) a asi 3x se stalo, že něco zvrtali, což pak byla záležitost třeba 2 týdnů, než jsem se tam kvůli tomu dostal znovu (poslední oprava pak ale byla v řádu hodin a ne obvyklých 1-2 dnů, než to zpracují), ale v souhrnu vždy relativně "hladká" záležitosT, i když jednou opakovaně hledali, opakovaně někam volali, nakonec to jaksi zpracovali a ve výsledku nic (napodruhé mi jinde bylo řečeno, že to v systému zadané není, i když si tehdy naskenovali žádost, ofotili občanku a kamsi vše za mé přítomnosti odeslali).
Jediná zajímavost při posledním (opakovaném) podání žádosti byla, že prý se to musí řešit v pracovní době oddělení fraudů (kam musí alespoň prý v případě Kaktusu volat), což je Po-Pá 8-14! Nicméně věc nakonec někdo na jejich straně vyřídil i v 17:30, když jsem dost tlačil na to, že v uvedenou dobu prostě nemám šanci prodejnu navštívit.

Nahoru