od xsouku04 » stř 05. úno 2025 15:22:29
Hix píše: ↑stř 05. úno 2025 14:03:56
Dobrý den, bylo by možné zde vystavit nějaký příklad vyplněného formuláře, pokud se jedná o virtuálního operátora fungujícího v síti O2? Pokud jsem to správně pochopil, tak to lze vyřídit s asapvyjimky[zavináč]o2.cz, případně na koho se obracet u Vás? kontakt(z)odorik.cz? Děkuji.
No oficiálně to asi nejde, ale jestli vám to povolí, to netuším.
Je třeba mít určitě smlouvu a ne předplacenku. Můžeme vám poslat předvyplněný formulář za nás, když nám pošlete odorik číslo a mobilní číslo.
Jak to přesně vyplnit, aby to mohli na asapvyjimky[zavináč]o2.cz povolit, nevím. Zkusil bych to nějak vyplnit a oni kdyžtak napíší, co ještě potřebují.
Pokud to máte hlavně na pobyt v roamingové zóně 2 a 3, tak není třeba nic povolovat. Pobytem v roamingu se blokování hovorů automaticky zruší.
[quote=Hix post_id=45409 time=1738760636]
Dobrý den, bylo by možné zde vystavit nějaký příklad vyplněného formuláře, pokud se jedná o virtuálního operátora fungujícího v síti O2? Pokud jsem to správně pochopil, tak to lze vyřídit s asapvyjimky[zavináč]o2.cz, případně na koho se obracet u Vás? kontakt(z)odorik.cz? Děkuji.
[/quote]
No oficiálně to asi nejde, ale jestli vám to povolí, to netuším.
Je třeba mít určitě smlouvu a ne předplacenku. Můžeme vám poslat předvyplněný formulář za nás, když nám pošlete odorik číslo a mobilní číslo.
Jak to přesně vyplnit, aby to mohli na asapvyjimky[zavináč]o2.cz povolit, nevím. Zkusil bych to nějak vyplnit a oni kdyžtak napíší, co ještě potřebují.
Pokud to máte hlavně na pobyt v roamingové zóně 2 a 3, tak není třeba nic povolovat. Pobytem v roamingu se blokování hovorů automaticky zruší.