od xsouku04 » pát 14. bře 2025 14:07:27
Nevím, jestli se to týká úplně všech, ale dnes jsem setkal už se třemi případy, kdy Vodafone opravdu blokuje. Tedy vypadá to, že blokaci zprovoznili.
Pokud je to váš případ, doporučuji se obrátit na Vodafone a žádat informaci o tom, jaký je postup.
Možné to je, mimo jiné dle článku.
https://www.lupa.cz/clanky/operatori-te ... imi-cisly/
"Mezioperátorský systém také dokáže zohlednit výjimky, kdy ke změně čísla zobrazovaného na displeji sice dochází, ale z legitimních důvodů. Týká se to například případů call center, u kterých je žádoucí, aby se volanému zobrazovalo jedno společné kontaktní číslo dané služby, bez ohledu na to, který zaměstnanec tohoto call centra z něj zrovna volá. „Když k nám přichází volání z čísla v síti T-Mobile, my se zeptáme T-Mobilu, který to zkontroluje proti svému seznamu výjimek, a pokud to číslo v něm najde, sestavení hovoru povolí,“ říká bezpečnostní ředitel O2 Radek Šichtanc."
T-mobile a O2 přidávání výjimek podporují.
Nevím, jestli se to týká úplně všech, ale dnes jsem setkal už se třemi případy, kdy Vodafone opravdu blokuje. Tedy vypadá to, že blokaci zprovoznili.
Pokud je to váš případ, doporučuji se obrátit na Vodafone a žádat informaci o tom, jaký je postup.
Možné to je, mimo jiné dle článku.
https://www.lupa.cz/clanky/operatori-testuji-nastroj-proti-podvodum-s-podvrzenymi-mobilnimi-cisly/
"Mezioperátorský systém také dokáže zohlednit výjimky, kdy ke změně čísla zobrazovaného na displeji sice dochází, ale z legitimních důvodů. Týká se to například případů call center, u kterých je žádoucí, aby se volanému zobrazovalo jedno společné kontaktní číslo dané služby, bez ohledu na to, který zaměstnanec tohoto call centra z něj zrovna volá. „Když k nám přichází volání z čísla v síti T-Mobile, my se zeptáme T-Mobilu, který to zkontroluje proti svému seznamu výjimek, a pokud to číslo v něm najde, sestavení hovoru povolí,“ říká bezpečnostní ředitel O2 Radek Šichtanc."
T-mobile a O2 přidávání výjimek podporují.