Každá linka může mít nastaven vlastní email

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od GeBu » ned 21. říj 2012 20:31:02

Ok. Životně kritické to není.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od xsouku04 » ned 21. říj 2012 18:05:04

Tak to bohužel nejde, protože email může sloužit jako alternativní login. Pro firmy nemusí být totiž čtyřčíselné heslo dostatečné.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od GeBu » ned 21. říj 2012 13:16:55

Ne ne, jedná se o hlavní mejl účtu. Je označen jen "e-mail:"
xsouku04_ píše:Takže říkáte, že nemůžete zadat stejný email pro zmeškané hovory u linek různých uživatelů ? To opravdu nedává smysl.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od xsouku04_ » ned 21. říj 2012 10:09:45

GeBu píše:Účet jsem registroval na mobilní číslo, ale jak to mají v systému uděláno nevím.
Takže říkáte, že nemůžete zadat stejný email pro zmeškané hovory u linek různých uživatelů ? To opravdu nedává smysl.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od GeBu » sob 20. říj 2012 21:15:28

Účet jsem registroval na mobilní číslo, ale jak to mají v systému uděláno nevím.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od ViR » sob 20. říj 2012 20:40:54

GeBu píše:Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.
Pokud to tak je, je to podle mne logická chyba, pokud nejde o mail, kterým je účet identifikován.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od GeBu » sob 20. říj 2012 18:47:07

Omlouvám se, ale nepochopili jsme se. Já nemám problém s tím, že mám dva účty. Založil jsem druhý a bez problémů jej používám. Oddělení mi nevadí. Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od xsouku04 » sob 20. říj 2012 13:12:23

U 802.cz mají zvlášť kredit u každé linky, protože to jinak neumí, nebo aspoň v době kdy to dělali tak to neuměli. Také neumí více hovorů na jednu linku, to pak nazývají trunk a považují to za úplně jinou službu. Většinou je to docela opruz, ale občas, jako třeba vám se to může i hodit. Náklady u vlastních zaměstnanců nebo známých lze dobře hlídat i zpětně.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od GeBu » sob 20. říj 2012 11:57:02

Tato moje otázka směřovala tímto směrem: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... t=20#p1841
Napadlo mne, že jste s tím nyní pracovali, že byste mohli změnit i toto.
GeBu píše:Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

od xsouku04 » sob 20. říj 2012 11:25:51

GeBu píše:Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
Je to tak proto, abychom zůstali zpětně kompatibilní. Když má někdo dvacet linek, nemusí se mu chtít vyplňovat email u každé zvlášť. Nastavení u linky má přednost před globálním nastavením.

Nahoru