od xsouku04 » sob 20. říj 2012 13:12:23
U 802.cz mají zvlášť kredit u každé linky, protože to jinak neumí, nebo aspoň v době kdy to dělali tak to neuměli. Také neumí více hovorů na jednu linku, to pak nazývají trunk a považují to za úplně jinou službu. Většinou je to docela opruz, ale občas, jako třeba vám se to může i hodit. Náklady u vlastních zaměstnanců nebo známých lze dobře hlídat i zpětně.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.
U 802.cz mají zvlášť kredit u každé linky, protože to jinak neumí, nebo aspoň v době kdy to dělali tak to neuměli. Také neumí více hovorů na jednu linku, to pak nazývají trunk a považují to za úplně jinou službu. Většinou je to docela opruz, ale občas, jako třeba vám se to může i hodit. Náklady u vlastních zaměstnanců nebo známých lze dobře hlídat i zpětně.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.