od xsouku04 » úte 22. črc 2014 13:15:28
Už je to přibližně rok co jsme přidali funkci
záložní číslo, která umožňuje podmíněné směrování hovorů při nedostupnosti SIP telefonu.
Nyní jsme navíc přidali možnost tohle využít, i pokud máte vlastní ústřednu a hovory na ni posíláte pomocí
SIP TRUNKu nebo jen na
SIP URI.
Co to tedy znamená?
Pokud jste firma a máte vlastní pobočkovou ústřednu a přestane Vám jít elektřina nebo internet, stále se Vám zákazníci dovolají, i když to nouzově bude jen na mobilní telefony.
Samozřejmě služba se též hodí, pokud jsou nějaké dočasné technické problémy s Vaší ústřednou nebo odstávka.
Náhradní číslo lze nastavit u linek k jednotlivým veřejným číslům, k nimž jsou přiřazena, nebo u linky, která slouží jako SIP trunk. Náhradní čísla nastavená u linek s veřejnými čísly mají přednost, pokud je nastaveno obojí.
Je pro Vás lepší mít vlastní pobočkovou ústřednu nebo využít služeb, které nabízí Odorik.cz?
Více informací o náhradním čísle při směrování na SIP TRUNK - dole
Pozor na zacyklení hovorů !!!
Už je to přibližně rok co jsme přidali funkci [url=http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=1493]záložní číslo[/url], která umožňuje podmíněné směrování hovorů při nedostupnosti SIP telefonu.
Nyní jsme navíc přidali možnost tohle využít, i pokud máte vlastní ústřednu a hovory na ni posíláte pomocí [url=http://wiki.4smart.cz/doku.php?id=odorik_s_asteriskem_s_neverejenou_ip]SIP TRUNKu[/url] nebo jen na [url=http://www.odorik.cz/w/peering?#co_je_to_uri]SIP URI[/url].
Co to tedy znamená?
Pokud jste firma a máte vlastní pobočkovou ústřednu a přestane Vám jít elektřina nebo internet, stále se Vám zákazníci dovolají, i když to nouzově bude jen na mobilní telefony.
Samozřejmě služba se též hodí, pokud jsou nějaké dočasné technické problémy s Vaší ústřednou nebo odstávka.
Náhradní číslo lze nastavit u linek k jednotlivým veřejným číslům, k nimž jsou přiřazena, nebo u linky, která slouží jako SIP trunk. Náhradní čísla nastavená u linek s veřejnými čísly mají přednost, pokud je nastaveno obojí.
[url=http://www.odorik.cz/w/vyhody_a_nevyhody_vlastni_pobockove_ustredny_asterisk]Je pro Vás lepší mít vlastní pobočkovou ústřednu nebo využít služeb, které nabízí Odorik.cz?[/url]
[url=http://wiki.4smart.cz/doku.php?id=odorik_s_asteriskem_s_neverejenou_ip#co_kdyz_vase_sip_ustredna_bude_nedostupna]Více informací o náhradním čísle při směrování na SIP TRUNK - dole[/url]
Pozor na zacyklení hovorů !!!