Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » úte 25. čer 2024 20:50:11

Odpovězte jim, že na pobočce nejsou schopni najít správný formulář, ať se o to postarají, nebo formulář pošlou.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xtreo » úte 25. čer 2024 14:18:53

Byl jsem na prodejně T-Mobile v Hradci Králové, moc tam o tom nevěděli a formulář u nich v systému nenašli. Použil se tedy ten, který jsem měl s sebou předvyplněn. Ovšem byla to ta starší verze a následně mi asi po týdnu přišlo toto:
Ahoj,

přijali jsme tvou žádost o vyjmutí z ochrany Hlasový Firewall 2.0. (dále jen „žádost“).

Pro nastavení této specifické služby je s ohledem na zákonnou regulaci a boj proti spoofingu třeba jednoznačná identifikace a autorizace tvojí osoby a propojení s mobilním číslem Kaktus i propojení tvých využívaných telefonních čísel tak, jak je uvedeno i ve smluvní dokumentaci s tvým druhým poskytovatelem. Pro dořešení přijetí žádosti a řádnou autorizaci tvojí osoby proto prosím zajdi na jakoukoli prodejnu T-Mobile.

Podaná žádost není na standardním formuláři "Žádost o vyjmutí z ochrany Hlasový Firewall 2.0" a neobsahuje tak všechny povinné údaje nutné pro vyjmutí z ochrany.

Pro více informací můžeš kontaktovat Kaktus na chatu na www.mujkaktus.cz nebo na Facebooku každý všední den od 10 do 22.

Tvůj Kaktus tým
Ale že by alespoň rovnou poslali tu aktuální verzi formuláře, to ne.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od polni » pon 10. čer 2024 13:06:21

V příloze je formulář žádosti s požadavkem čísla SIM karty, pokud ho teď zase nezmění, když to má vyřizovat kaktus.
whitelisting-FW-2.0-003.docx
(23.68 KiB) Staženo 412 x

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » pon 10. čer 2024 12:24:04

polni píše: pon 10. čer 2024 10:11:02 Když začaly problémy s CLIP podal jsem dvě žádosti na pobočce t-mobile o aktivaci, které byly po delší době a řadě urgencí vyřízeny. Jedná se o čísla kaktusu. Teď jsem podal další žádost už na novém tiskopise, kde chtějí uvést posledních 6 čísel SIM karty a volali mi z pobočky t-mobile, že je změna, žádosti bude vyřízovat přímo kaktus. Pro ně je to také novinka. Tak tam tu papírovou žádost poštou poslali. Jak to bude kaktus dělat nevím, když se jedná o síť t-mobile.
Prosím máte někdo ten nový formulář v elektronické podobě? Aby bylo jasné, co přesně se podepisuje?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od polni » pon 10. čer 2024 10:11:02

Když začaly problémy s CLIP podal jsem dvě žádosti na pobočce t-mobile o aktivaci, které byly po delší době a řadě urgencí vyřízeny. Jedná se o čísla kaktusu. Teď jsem podal další žádost už na novém tiskopise, kde chtějí uvést posledních 6 čísel SIM karty a volali mi z pobočky t-mobile, že je změna, žádosti bude vyřízovat přímo kaktus. Pro ně je to také novinka. Tak tam tu papírovou žádost poštou poslali. Jak to bude kaktus dělat nevím, když se jedná o síť t-mobile.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Radouch » stř 05. čer 2024 15:06:15

zdenek123 píše: stř 05. čer 2024 12:21:09 Nevím, jaké detaily máte na mysli, ovšem ne každé nařízení musí být přímé, oni pořád jen všichni mlží. Jednoznačně k tomu byli dotlačení.
Odorik není jediný operátor, který tuto službu poskytuje, tudíž opatření, které T-Mobile provedl, postihlo plošně i všechny další tak, že do jeho sítě přestala být funkční, toť vše. Reagoval jsem pouze na vaše vyjádření, že T-Mobile něco nařídil Odoriku a ten proto službu vypnul. T-Mobile nemá co nařizovat ani Odoriku, ani jinému operátorovi, takže to vyřešil jednostrannou blokací na své straně.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od zdenek123 » stř 05. čer 2024 12:21:09

Radouch píše: úte 05. bře 2024 9:43:05
zdenek123 píše: pon 04. bře 2024 21:30:55 Také jsem CLIP z mobilního čísla TM využíval. Podle mě se stalo následující: Odorik musel CLIP poskytování přerušit protože mu to T-mobile nařídil.
Zřejmě jste vývoj kauzy moc nesledoval - T-Mobile Odoriku nic nenařídil, ale začal hovory s identifikací čísel příslušných do jeho sítě na ostatní T-Mobile čísla jednoduše blokovat (s výjimkou příchozích hovorů z roamingu a hovorů s příznakem přesměrování), takže jediným řešením, jak takové hovory spojit, pro Odorik bylo vypnout u svých linek v těchto případech "zapůjčenou" identifikaci (a poslat hovor buď se skutečným číslem linky, nebo jako anonymní).
Nevím, jaké detaily máte na mysli, ovšem ne každé nařízení musí být přímé, oni pořád jen všichni mlží. Jednoznačně k tomu byli dotlačení.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Radouch » úte 04. čer 2024 13:25:16

evid píše: úte 04. čer 2024 12:29:43 2. v odstavci " Prohlašuji, že znám podstatu ..." jsem napsal "Kaktus" a opět to samé číslo u Kaktusu.
Neměl jsem místo toho ve 2. odstavci napsat "Odorik" a geografické číslo které mám u něho zakoupené - toto se nyní zobrazuje protistraně.
Jako "druhý poskytovatel" má být uvedeno "miniTEL s.r.o." a "jím přidělené telefonní číslo" je veřejné číslo linky, na němž službu u Odoriku využíváte (podle kterého jejich firewall pozná, že má vaši mobilní identifikaci propustit a ne zablokovat) - osobně bych doporučil žádost podat znovu, protože to bez znalosti druhého údaje ani nemají jak korektně nastavit.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od alfi » úte 04. čer 2024 13:12:29

evid píše: úte 04. čer 2024 12:29:43 Možná jsem špatně vyplnil žádost - poraďte mi prosím.
Asi před týdnem jsem odnesl do jedné z poboček T-mobile vyplněnou žádost, paní sice nevěděla co s tím má dělat ale po poradě s kolegou to vyfotila tabletem a někam poslala a pak mi řekla že do týdne to bude vyřízené.
Zatím se nic nezměnilo - ale proto nepíšu.
Když jsem si před chvílí znovu přečetl ten formulář tak mne napadlo že jsem ho možná špatně vyplnil.
1. V odstavci "o vyjmutí z ochrany..." jsem zadal svoje číslo u Kaktusu
a
2. v odstavci " Prohlašuji, že znám podstatu ..." jsem napsal "Kaktus" a opět to samé číslo u Kaktusu.
Neměl jsem místo toho ve 2. odstavci napsat "Odorik" a geografické číslo které mám u něho zakoupené - toto se nyní zobrazuje protistraně.
Kdy je CLIP naklikán v administraci Odoriku? Do TM se posílá jen jednou za měsíc, tuším 10.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od evid » úte 04. čer 2024 12:29:43

Možná jsem špatně vyplnil žádost - poraďte mi prosím.
Asi před týdnem jsem odnesl do jedné z poboček T-mobile vyplněnou žádost, paní sice nevěděla co s tím má dělat ale po poradě s kolegou to vyfotila tabletem a někam poslala a pak mi řekla že do týdne to bude vyřízené.
Zatím se nic nezměnilo - ale proto nepíšu.
Když jsem si před chvílí znovu přečetl ten formulář tak mne napadlo že jsem ho možná špatně vyplnil.
1. V odstavci "o vyjmutí z ochrany..." jsem zadal svoje číslo u Kaktusu
a
2. v odstavci " Prohlašuji, že znám podstatu ..." jsem napsal "Kaktus" a opět to samé číslo u Kaktusu.
Neměl jsem místo toho ve 2. odstavci napsat "Odorik" a geografické číslo které mám u něho zakoupené - toto se nyní zobrazuje protistraně.

Nahoru