Hlasová schránka hotova

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Hlasová schránka hotova

Re: Hlasová schránka hotova

od xsouku04 » ned 30. zář 2012 16:00:02

608529908 píše:Hmm, ceně za službu se vůbec nebráním.
Nebýt náhody, kdy jsem narazil na odorik, máne stále jednu linky vyzvánějící bezdrátově ve třech místnostech. Zde jsem si zakoupil čísla, které dám do jednotlivých místností. Po "X"sekundách je přesměruji na záznamník, atd, atd...
Nyní zvažuji, kterou "800" pořídím. Jenže až bude, co s ní? Mám tři čísla: Prodejna, Servis, Fakturace/Objednávky. Stačilo by, jak jsem psal, aby při přehrání úvodní zprávy ústředna naslouchala stisku kláves. V menu nastavení bych pak mohl nastavit, že "1" je číslo na prodejnu, "2" Servis.... a po stisku by došlo k okamžitému přesměrování a vyzvánění.
Psali jste, že zákazníky to otravuje. Ano, souhlasím a proto nic složitého jako má třeba O2, jsn takto jednoduché přesměrování

Znáte nějaké IVR řešení se SIP pod windows, dali by jsme je k nám na server a je po problému.

Díky JK
Tohle hlasové menu má tu nevýhodu, že hovor musíte platit už v době, kdy je čteno IVR menu a po celou dobu vyzvánění. Tedy např. polední přestávka se může tedy docela prodražit. Navíc proti zlomyslnému volání se brání hůř, protože to zdvihne vždy. Záleží co prodáváte ale pro řadu odvětví není 4,20 Kč/min včetně DPH úplně zanedbatelné.
Pokud by jste osmistovku nasměrovali tam kam se volá nejčastěji, tedy např. do prodejny s tím že hovor pak můžete přepojit, nebo říci zákazníkovi přímé číslo, mohlo by to být též řešení ...
S IVR pod windows nemám žádné zkušenosti, leda si spustit Virtuální server pod Linuxem a IVR spustit v něm.
Spíše bych doporučil počkat až to bude jako základní funkce hotové u nás.

Můj názor je takový, že osmistovka jako nejlepší investice je především pro první kontakt se zákazníky v reklamě.
Pro servis to často bývá už zbytečný luxus. Tam může být dobré osmistovku nahradit zpětným voláním - viz výše.

Re: Hlasová schránka hotova

od 608529908 » ned 30. zář 2012 14:05:40

Hmm, ceně za službu se vůbec nebráním.
Nebýt náhody, kdy jsem narazil na odorik, máne stále jednu linky vyzvánějící bezdrátově ve třech místnostech. Zde jsem si zakoupil čísla, které dám do jednotlivých místností. Po "X"sekundách je přesměruji na záznamník, atd, atd...
Nyní zvažuji, kterou "800" pořídím. Jenže až bude, co s ní? Mám tři čísla: Prodejna, Servis, Fakturace/Objednávky. Stačilo by, jak jsem psal, aby při přehrání úvodní zprávy ústředna naslouchala stisku kláves. V menu nastavení bych pak mohl nastavit, že "1" je číslo na prodejnu, "2" Servis.... a po stisku by došlo k okamžitému přesměrování a vyzvánění.
Psali jste, že zákazníky to otravuje. Ano, souhlasím a proto nic složitého jako má třeba O2, jsn takto jednoduché přesměrování

Znáte nějaké IVR řešení se SIP pod windows, dali by jsme je k nám na server a je po problému.

Díky JK

Re: Hlasová schránka hotova

od xsouku04 » sob 29. zář 2012 21:10:14

romanf píše:
608529908 píše: Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)

Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce
:-)) To, co byste chtěl, nemá nic společného s funkcionalitou hlasové schránky, neboli záznamníku. To je funkce IVR, neboli automatického hlasového rozhraní, což je zcela jiná aplikace, a to podstatně komplikovanější. Vývojáři Odoriku by ji dost pravděpodobně uměli napsat a ta idea, že "větve" stromu volání by znamenaly nepř. přesměrování na uložené rychlé kontakty, resp. do hlasové schránky je docela hezká, ale bylo by to zcela jistě docela dost práce a v žádném případě bych nepočítal s tím, že by to bylo zadarmo, tedy jaksi v ceně služby. Vyvinout funkční IVR není zrovna legrace, a takové, které je "uživatelsky konfigurovatelné", to už vůbec ne.
S tím, že přidáme IVR počítám. Důležité je to jen dobře promyslet, aby to nebylo komplikovanější než je nutné a bylo to co nejuniverzálnější. To mi nyní přijde že dá tak asi nejvíce práce.

Obecně zatím nemělo IVR moc uplatnění, protože ceny hovorů z mobilu byly tak vysoké. Spíše se tím firmy stylizují do kultury nadnárodního molochu.
Ve zkutečnosti ale každý mnohem raději mluví hned z živou osobou, než aby poslouchal nějakou plechovou hubu a platil vysokou cenu za každou minutu takového hovoru. Takže firmy svoje zákazníky s IVR spíše obtěžovali a nebo v případě bezplatných linek 800 plýtvali svými financemi. Nyní když přijde doba, kdy cena hovorů bude zanedbatelná, naproti tomu cena živého člověka bude to nejdražší, význam a praktické využití IVR značně vzroste ...
Bylo by také možné, aby IVR četl přímo o počítač. Nahrát totiž slušně znějící hlášky není něco, co dovede každý a když je k tomu využíván někdo externě, bývá to zase velmi nepružné, zvláště když dochází k častým změnám.
O tom kde takové hlášky pořídit je tohle vlákno. http://www.telefonujeme.cz/about7676.html
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že žádné nahrávací studio potřeba není, důležitá je osoba s pěkným vyrovnaným hlasem. Třeba někdo studující herectví měl být schopen přečíst několik vět a to tak jak je žádoucí.

Re: Hlasová schránka hotova

od romanf » sob 29. zář 2012 10:43:39

608529908 píše: Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)

Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce
:-)) To, co byste chtěl, nemá nic společného s funkcionalitou hlasové schránky, neboli záznamníku. To je funkce IVR, neboli automatického hlasového rozhraní, což je zcela jiná aplikace, a to podstatně komplikovanější. Vývojáři Odoriku by ji dost pravděpodobně uměli napsat a ta idea, že "větve" stromu volání by znamenaly nepř. přesměrování na uložené rychlé kontakty, resp. do hlasové schránky je docela hezká, ale bylo by to zcela jistě docela dost práce a v žádném případě bych nepočítal s tím, že by to bylo zadarmo, tedy jaksi v ceně služby. Vyvinout funkční IVR není zrovna legrace, a takové, které je "uživatelsky konfigurovatelné", to už vůbec ne.

Re: Hlasová schránka hotova

od Pitomec » sob 29. zář 2012 10:30:03

Ústředna

Re: Hlasová schránka hotova

od 608529908 » sob 29. zář 2012 0:24:00

Je to skvělé, jak všechno na Odoriku funguje, člověka to až baví všechno nastavovat.

Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)

Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce

Díky JK

Re: Hlasová schránka hotova

od kubisek78 » pát 28. zář 2012 20:08:40

Nevím, jestli je tu nějaká souvislost, ale od doby, co je dostupná hlasová schránka (aniž bych si jí zapnul), tak přestaly chodit na e-mail notifikace o zmeškaných hovorech.

Re: Hlasová schránka hotova

od megacruiser » stř 26. zář 2012 17:25:06

Ještě bych doplnil, že hlasovou schránku lze kombinovat s ostatními speciálními čísly. Např. lze nastavit, aby v určitém časovém rozmezí (v noci, mimo pracovní dobu) telefon nevyzváněl, ale hovory šly rovnou do hlasové schránky.

Např. následující nastavení zajistí, že mezi 9. hodinou večer a 9. hodinou ráno se hovory budou směrovat přímo do hlasové schránky:
*0841721002359*085100*300116 (Po-Pá, od 21:00 do půlnoci), *0841700000900*085100*300116 (Po-Pá, od půlnoci do 9:00), *08301*300116 (o vteřinu zpožděné vyzvánění)

Re: Hlasová schránka hotova

od Návštěvník » úte 25. zář 2012 21:27:18

Rosta píše:Je možné hlasovou schránku vypnout. Osobně ji tedy nechci.
Stačí, když si ji nezapnete :-) /To jest, že si nenastavíte ono paralelní zvonění na *085160XXXX/

Re: Hlasová schránka hotova

od Rosta » úte 25. zář 2012 21:07:44

Je možné hlasovou schránku vypnout. Osobně ji tedy nechci. Děkuju za odpověď.

Nahoru