od xsouku04 » sob 29. zář 2012 21:10:14
romanf píše:608529908 píše:
Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)
Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce

) To, co byste chtěl, nemá nic společného s funkcionalitou hlasové schránky, neboli záznamníku. To je funkce IVR, neboli automatického hlasového rozhraní, což je zcela jiná aplikace, a to podstatně komplikovanější. Vývojáři Odoriku by ji dost pravděpodobně uměli napsat a ta idea, že "větve" stromu volání by znamenaly nepř. přesměrování na uložené rychlé kontakty, resp. do hlasové schránky je docela hezká, ale bylo by to zcela jistě docela dost práce a v žádném případě bych nepočítal s tím, že by to bylo zadarmo, tedy jaksi v ceně služby. Vyvinout funkční IVR není zrovna legrace, a takové, které je "uživatelsky konfigurovatelné", to už vůbec ne.
S tím, že přidáme IVR počítám. Důležité je to jen dobře promyslet, aby to nebylo komplikovanější než je nutné a bylo to co nejuniverzálnější. To mi nyní přijde že dá tak asi nejvíce práce.
Obecně zatím nemělo IVR moc uplatnění, protože ceny hovorů z mobilu byly tak vysoké. Spíše se tím firmy stylizují do kultury nadnárodního molochu.
Ve zkutečnosti ale každý mnohem raději mluví hned z živou osobou, než aby poslouchal nějakou plechovou hubu a platil vysokou cenu za každou minutu takového hovoru. Takže firmy svoje zákazníky s IVR spíše obtěžovali a nebo v případě bezplatných linek 800 plýtvali svými financemi. Nyní když přijde doba, kdy cena hovorů bude zanedbatelná, naproti tomu cena živého člověka bude to nejdražší, význam a praktické využití IVR značně vzroste ...
Bylo by také možné, aby IVR četl přímo o počítač. Nahrát totiž slušně znějící hlášky není něco, co dovede každý a když je k tomu využíván někdo externě, bývá to zase velmi nepružné, zvláště když dochází k častým změnám.
O tom kde takové hlášky pořídit je tohle vlákno.
http://www.telefonujeme.cz/about7676.html
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že žádné nahrávací studio potřeba není, důležitá je osoba s pěkným vyrovnaným hlasem. Třeba někdo studující herectví měl být schopen přečíst několik vět a to tak jak je žádoucí.
[quote="romanf"][quote="608529908"]
Nápad: jde nějak zadat v hlasové schránce (pokud ne, tak to berte jako návrh) při stisku "1" přesmšruj na tel XXX XXX XXX?
Uvítací zpráva:
Dobrý den ...bla bla... Stiskněte "1" pro přesměrování na prodejnu, "2" pro zjištění stavu zakázky "3" pro servisní odd nebo nám zanechte zprávu ...3...2...1...píp (nestiskl li do posud jedno z čísel, pod kterým je uloženo přesmšrování, spustí se záznamník)
Co vy na to, hlavně k "800" by to byla dokonalá funkce
[/quote]
:-)) To, co byste chtěl, nemá nic společného s funkcionalitou hlasové schránky, neboli záznamníku. To je funkce IVR, neboli automatického hlasového rozhraní, což je zcela jiná aplikace, a to podstatně komplikovanější. Vývojáři Odoriku by ji dost pravděpodobně uměli napsat a ta idea, že "větve" stromu volání by znamenaly nepř. přesměrování na uložené rychlé kontakty, resp. do hlasové schránky je docela hezká, ale bylo by to zcela jistě docela dost práce a v žádném případě bych nepočítal s tím, že by to bylo zadarmo, tedy jaksi v ceně služby. Vyvinout funkční IVR není zrovna legrace, a takové, které je "uživatelsky konfigurovatelné", to už vůbec ne.[/quote]
S tím, že přidáme IVR počítám. Důležité je to jen dobře promyslet, aby to nebylo komplikovanější než je nutné a bylo to co nejuniverzálnější. To mi nyní přijde že dá tak asi nejvíce práce.
Obecně zatím nemělo IVR moc uplatnění, protože ceny hovorů z mobilu byly tak vysoké. Spíše se tím firmy stylizují do kultury nadnárodního molochu.
Ve zkutečnosti ale každý mnohem raději mluví hned z živou osobou, než aby poslouchal nějakou plechovou hubu a platil vysokou cenu za každou minutu takového hovoru. Takže firmy svoje zákazníky s IVR spíše obtěžovali a nebo v případě bezplatných linek 800 plýtvali svými financemi. Nyní když přijde doba, kdy cena hovorů bude zanedbatelná, naproti tomu cena živého člověka bude to nejdražší, význam a praktické využití IVR značně vzroste ...
Bylo by také možné, aby IVR četl přímo o počítač. Nahrát totiž slušně znějící hlášky není něco, co dovede každý a když je k tomu využíván někdo externě, bývá to zase velmi nepružné, zvláště když dochází k častým změnám.
O tom kde takové hlášky pořídit je tohle vlákno. http://www.telefonujeme.cz/about7676.html
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že žádné nahrávací studio potřeba není, důležitá je osoba s pěkným vyrovnaným hlasem. Třeba někdo studující herectví měl být schopen přečíst několik vět a to tak jak je žádoucí.