Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod miiira » pon 11. bře 2013 11:10:25

Jenomže já mám data vypnuté a funguje to taky. Myslím, že mi GSM operátor tu první minutu započítá. To zjistím až za měsíc z výpisu.
miiira
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10. bře 2013 17:41:43

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod Pitomec » pon 11. bře 2013 11:36:34

Hlavně, abys nezjistil ta data až z výpisu... :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2383
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod miiira » pon 11. bře 2013 14:01:01

Já bych právě uvítal kdyby ta aplikace používala data, mám je levné. Pokud jsem na 3G, tak volám přes data za 1 Kč. Ale když jsem někde v lese, tak musím použít callback. Pokud jde mluvení, tak musí jít i GPRS/EDGE, které by na objednání stačilo.
miiira
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10. bře 2013 17:41:43

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod unknown » pon 11. bře 2013 14:22:55

Bude odorik uvažovat o programu který automaticky generuje hovory při obsazenosti linky například když volám tam kde je furt obsazeno
ale hovor musí proběhnout.
Umí řešit odorik i tenhle neřešitelný problém z pohledu jiných operátorů.
unknown
 

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod Pitomec » pon 11. bře 2013 16:08:38

miiira píše:Já bych právě uvítal kdyby ta aplikace používala data, mám je levné. Pokud jsem na 3G, tak volám přes data za 1 Kč. Ale když jsem někde v lese, tak musím použít callback. Pokud jde mluvení, tak musí jít i GPRS/EDGE, které by na objednání stačilo.

Používá data, už se to tady řešilo někde na začátku tohoto vlákna.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2383
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod Pitomec » pon 11. bře 2013 16:09:51

unknown píše:Bude odorik uvažovat o programu který automaticky generuje hovory při obsazenosti linky například když volám tam kde je furt obsazeno
ale hovor musí proběhnout.
Umí řešit odorik i tenhle neřešitelný problém z pohledu jiných operátorů.

Toto by mělo spíš řešit samotné zařízení, kdysi to uměla i stará Nokia...
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 2383
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod miiira » pon 11. bře 2013 18:08:50

Měl by se tady vyjádřit někdo kompetentní z Odoriku jestli používá data nebo ne. Podle mne nepoužívá, funguje i když je datový přenos vypnutý. Netuším jestli existuje nějaký jiný způsob jak sdělit ústředně číslo volaného bez zvednutí. A pokud to zvedne, tak stojí u O2 Zero první minuta 8,50 Kč a teprve ty další jsou za 2 Kč.
miiira
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10. bře 2013 17:41:43

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod xsouku04 » pon 11. bře 2013 19:59:25

miiira píše:Měl by se tady vyjádřit někdo kompetentní z Odoriku jestli používá data nebo ne. Podle mne nepoužívá, funguje i když je datový přenos vypnutý. Netuším jestli existuje nějaký jiný způsob jak sdělit ústředně číslo volaného bez zvednutí. A pokud to zvedne, tak stojí u O2 Zero první minuta 8,50 Kč a teprve ty další jsou za 2 Kč.

Pokud se spojujete pomocí aplikace, tak u ní se data vždy používají. Je ale možné využít i wifi.
Pokus se spojujete pomocí (přednastaveného) zpětného volání aktivováného prozvoněním, tak zde se data nepoužívají.
Pokus se necháte spojit pomocí sms, tak tam platíte za sms. http://www.odorik.cz/w/callback
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7680
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod Zedna » pon 11. bře 2013 20:16:54

miiira píše:Netuším jestli existuje nějaký jiný způsob jak sdělit ústředně číslo volaného bez zvednutí. A pokud to zvedne, tak stojí u O2 Zero první minuta 8,50 Kč a teprve ty další jsou za 2 Kč.


Pri callbacku prozvonenim nehraje roli kolik stoji minuta u meho GSM operatora (napr. O2 Zero), protoze se jedna o PRICHOZI hovor.
Ja prozvonim prozvaneci cislo a zavesim. Ustredna mi zavola zpet a ja prijmu tento PRICHOZI hovor.
Pak uz behem tohoto prichoziho hovoru zadam cislo volaneho (nebo zkracenou volbu rychleho kontaktu) a #.
Pote ustredna zavola protistrane a oba hovory propoji.

Takovyto Callback mne nestoji vubec nic u meho GSM operatora,
protoze jsem pouze prozvonil ustrednu a ta mi zavolala zpet,
ale uctuje se pouze u Odorika jako soucet dvou hovoru:
- z Odorika na muj mobil (ten muj prichozi od ustredny)
- z Odorika volanemu cislu
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Vlastní aplikace na zpětné volání z OS Android

Příspěvekod Návštěvník » pon 11. bře 2013 23:07:06

xsouku04 píše:
miiira píše:Měl by se tady vyjádřit někdo kompetentní z Odoriku jestli používá data nebo ne. Podle mne nepoužívá, funguje i když je datový přenos vypnutý. Netuším jestli existuje nějaký jiný způsob jak sdělit ústředně číslo volaného bez zvednutí. A pokud to zvedne, tak stojí u O2 Zero první minuta 8,50 Kč a teprve ty další jsou za 2 Kč.

Pokud se spojujete pomocí aplikace, tak u ní se data vždy používají. Je ale možné využít i wifi.
Pokus se spojujete pomocí (přednastaveného) zpětného volání aktivováného prozvoněním, tak zde se data nepoužívají.
Pokus se necháte spojit pomocí sms, tak tam platíte za sms. http://www.odorik.cz/w/callback

Díky, to jsem potřeboval vědět. Teď jsem to zkoušel znova a opravdu to s vypnutým datovým přenosem nejde. Budu to používat mimo město přes GPRS/EDGE. Ve městě je lepší použít SIP přes 3G nebo wifi.
Návštěvník
 

PředchozíDalší

Zpět na Novinky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků