Nahrávání hovorů pro callcentrum

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
TKlf
Příspěvky: 117
Registrován: ned 16. pro 2012 1:05:17

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od TKlf »

Stále to ale neřeší zpětně volání, což by se jistě také hojné skupině lidí hodilo. Android bez rootu, to je bolest. Každopádně, proč v menu není někde volba, kde toto nahrávání zapnout nastalo? V adaptérů to není problém, mám to přidané před volání, ale z mobilu sem prostě ochuzen. :twisted:

Tomovo HTC ONE X
kapetr
Příspěvky: 224
Registrován: stř 12. říj 2011 7:14:21

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od kapetr »

To jsem již řešil zde (a dále):
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =110#p6929
Zatím se Odorik nevyjádřil a tak musíme doufat :-)

BTW: co je za problém s root právy v Androidu. To je normálně není možné získat ? Řeší to alternativní image ?
A ta root práva by pomohla řešit situaci jak ?
A opravdu neexistuje SIP klient, který nahrává ? SIP klient přece k audiu z/do RTP streamu přístup má, takže mu nemůže nic bránit hovor ukládat i bez SUID, ne ?

[Plánuji teprve koupi smartphonu, takž nemám o problematice přehled]
Návštěvník

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od Návštěvník »

kapetr píše: A opravdu neexistuje SIP klient, který nahrává ?
SIP (a IAX) klient Zoiper nahrávat umí (ve své placené verzi, cca 30 USD tuším) - tedy pro platformy MS Win, Linux, Solaris zcela jistě. Až pokud vím, tak Zoiper běží i na Androidu; umí-li tam nahrávat, nevím (Android nepoužívám).
Uživatelský avatar
TKlf
Příspěvky: 117
Registrován: ned 16. pro 2012 1:05:17

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od TKlf »

Zjednodušeně, Android od verze, myslim 2.3, má úpravu proto aby nešlo nahrávat hovory. Je to podle Googlu bezpectnostni chyba. Všechny programy nahrávají příchozí hovor pouze prez sluchátko, čili kvalita a hlavně hlasitost nic moc.
Root je potřeba pro úpravu, která umožní nahrávání přímo že systému.

Tomovo HTC ONE X
jirka
Příspěvky: 87
Registrován: stř 09. lis 2011 12:02:03

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od jirka »

Nahrával jsem přes Csipsimple, kde lze nastavit automatické nahrávání každého hovoru nebo lze zapnout nahrávání během hovoru a celkem v pohodě jak hlasitost tak kvalita.
HTC ONE S
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od Pitomec »

Jedině ROOT telefonu, opravdu je tam naprosto stupidní omezení od Google, který nahrávání blokuje, resp. dovoluje pouze přes mikrofon/sluchátko. A přitom i stará Nokia E51 s tím problém neměla...
Obrázek
Uživatelský avatar
TKlf
Příspěvky: 117
Registrován: ned 16. pro 2012 1:05:17

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od TKlf »

To Jirka - Bavime se o nahravani klasickeho GSM hovoru (callback) ten proste bez ROOTu neni mozny, obcas se objevi program, ktery je schopen pracovat s malou casti androidich telefonu, ale opravdu je to jen stopove mnozstvi.

To kapetr - root prava jde ziskat, ale neni to 100% na vsechny zarizeni, kdyz se udela root neni problem s nahravanim a nebo pouzitim alternativni rom, hodne sem to zkratil. Kazdopadne pokud je pouzit root zarizeni, muze jit o problem se zarukou apd... O sip klientu nevim, pouzivam vestaveny, neni to nic moc, obecne vzato android je skoro na vsechno, jen ne na volani a sip je bida. Vsemi zatracovana Nokia je na zvuku uplne neco jineho, pouzival sem jen dva typy a to E51 a C7 a to neni poznat, jestli je to GSM ci VOIP. Jak sem psal vyse i Jirkovi, bavime se o nahravani zpetneho volani, tam toho sip klienta moc nepouziji i kdyby nahraval jak o zavod.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od Largon »

kapetr píše:To jsem již řešil zde (a dále):
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =110#p6929
Zatím se Odorik nevyjádřil a tak musíme doufat :-)
Zjišťoval jsem stav u kolegy. Callbacky běží ještě přes starý server, proto tam nefunguje nahrávání. Předělat to je v plánu, ale časový horizont neznám.
zircon

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od zircon »

Ahojte,

tiez mam ucet u Odoriku a musim povedat, ze po skusenostiach z viacerymi operatormi velka spokojnost. Paci sa mi hlavne to, ze ich system ma mnoho automatizovanych moznosti a tym sa moze ich technicky a vyvojovy team venovat viac rozvuju riesenia a implimentacii novych veci. Ale k veci, kedze toto vlakno pojednava o nahravani. Osobne uz 7 rokov sa specializujem na nahravacie zariadenia a najviac som pracoval s Retia Redat3, musim povedat, ze je to hodne zastaraly a sialene drahy system. Okrem vyvoja ovladacov pre nove ustredne sa nad tymto nevyvija prakticky nic (ak neratam ostatne produkty). Druhy system, s ktorym som intenzivne pracoval bol od Slovenskeho vyrobcu Theracomm, MyCall Server, ktory som osobne pomohol velmi vyrazne zdokonalit a v priebehu rokov doslova "rozdrtil" svoju konkurenciu na trhu najma tym, ze ma podporu snad vsetkych ustredni pre analog, digital, isdn aj voip a radiostanice a ma priaznivu cenu. Vyvoj dost napredoval prave preto, ze sa podarilo odstranit vsetky neduhy, ktore mali viacere konkurencne a ovela drahsie zariadenia. Neskor boli pridane funkcie, ktore umoznuju pouzit tento system pre sudne dokazovanie a kedze dokaze vyuzit ZEP (zaruceny elektronicky podpis) je jeho pouzitie mozne prave na sudoch, v statnej a verejnej sprave. Na tento system su bohate referencie nakolko je na trhu uz takmer 10 rokov, len intenzivnejsi nastup zacal prave v poslednych rokoch, kedy bol integrovany v policajnych, hasicskych a zachrannych zlozkach, na dispecingoch vyrobnych zavodov, call centrach poistovni a pod. System je genialny na obsluhu aj administraciu, umuznuje napr. kompletnu obnovu vratane informacii o hovoroch v pripade zlyhania hardveru, umoznuje klastrovanie, centralizovane aj decentralizovane nasadenie. V poslednom obdobi sa pripravuje cloudova verzia, kazdopadne si myslim ze toto riesenie by bolo prinosne pre vsetkych pouzivatelov sluzby Odorik. Z tohto dovodu by bolo aj mojim zaujmom vybavit lepsiu cenu a rozumny sposob licencovania po vzajomnej dohode. Okrem zakupenia zariadenia je mozny aj prenajom co je velmi zaujimave pre cash-flow. Viac info mozte najst na http://www.aosone.com/sk/riesenia/zazna ... /mycall-5/
Ak by ste mali hlbsi zaujem, kontaktujte nas e-mailom, kontakt najdete na webe.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od xsouku04 »

Díky za nabídku. Jsem rád, že je z čeho vybírat a že nejsme nuceni vybírat jen z produktů firem z druhého konce světa. Nahrávání hovorů je velmi citlivé téma a jsem spíše pro to, aby si každý nahrával hovory sám a sám si zabezpečoval archivaci a zabezpečení takových hovorů.

Nebylo by možné udělat nějakou odlehčenou verzi tohoto systému, která umožní nahrávat maximálně třeba dva VoIP hovory, které běží na lokálním PC nebo v lokální síti? A bylo by to zdarma? Pokud by to chtěl někdo používat pracovně, jistě si připlatí za další kanály a třeba program doporučí i v práci .... Nejhorší u produktu je, když o něm nikdo neví ...

Podle mého názoru jak nyní dojde ke zlevnění volání z mobilu, bude se volat mnohem více a bude se volání využívat i třeba pro objednávání v eshopech a pod. kde to ještě donedávna nebylo myslitelné. Pro nahrávání hovorů vznikne tedy nová vlna poptávky.
Odpovědět