Nahrávání hovorů pro callcentrum
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Stále to ale neřeší zpětně volání, což by se jistě také hojné skupině lidí hodilo. Android bez rootu, to je bolest. Každopádně, proč v menu není někde volba, kde toto nahrávání zapnout nastalo? V adaptérů to není problém, mám to přidané před volání, ale z mobilu sem prostě ochuzen.
Tomovo HTC ONE X
Tomovo HTC ONE X
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
To jsem již řešil zde (a dále):
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =110#p6929
Zatím se Odorik nevyjádřil a tak musíme doufat
BTW: co je za problém s root právy v Androidu. To je normálně není možné získat ? Řeší to alternativní image ?
A ta root práva by pomohla řešit situaci jak ?
A opravdu neexistuje SIP klient, který nahrává ? SIP klient přece k audiu z/do RTP streamu přístup má, takže mu nemůže nic bránit hovor ukládat i bez SUID, ne ?
[Plánuji teprve koupi smartphonu, takž nemám o problematice přehled]
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =110#p6929
Zatím se Odorik nevyjádřil a tak musíme doufat
BTW: co je za problém s root právy v Androidu. To je normálně není možné získat ? Řeší to alternativní image ?
A ta root práva by pomohla řešit situaci jak ?
A opravdu neexistuje SIP klient, který nahrává ? SIP klient přece k audiu z/do RTP streamu přístup má, takže mu nemůže nic bránit hovor ukládat i bez SUID, ne ?
[Plánuji teprve koupi smartphonu, takž nemám o problematice přehled]
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
SIP (a IAX) klient Zoiper nahrávat umí (ve své placené verzi, cca 30 USD tuším) - tedy pro platformy MS Win, Linux, Solaris zcela jistě. Až pokud vím, tak Zoiper běží i na Androidu; umí-li tam nahrávat, nevím (Android nepoužívám).kapetr píše: A opravdu neexistuje SIP klient, který nahrává ?
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Zjednodušeně, Android od verze, myslim 2.3, má úpravu proto aby nešlo nahrávat hovory. Je to podle Googlu bezpectnostni chyba. Všechny programy nahrávají příchozí hovor pouze prez sluchátko, čili kvalita a hlavně hlasitost nic moc.
Root je potřeba pro úpravu, která umožní nahrávání přímo že systému.
Tomovo HTC ONE X
Root je potřeba pro úpravu, která umožní nahrávání přímo že systému.
Tomovo HTC ONE X
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Nahrával jsem přes Csipsimple, kde lze nastavit automatické nahrávání každého hovoru nebo lze zapnout nahrávání během hovoru a celkem v pohodě jak hlasitost tak kvalita.
HTC ONE S
HTC ONE S
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Jedině ROOT telefonu, opravdu je tam naprosto stupidní omezení od Google, který nahrávání blokuje, resp. dovoluje pouze přes mikrofon/sluchátko. A přitom i stará Nokia E51 s tím problém neměla...
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
To Jirka - Bavime se o nahravani klasickeho GSM hovoru (callback) ten proste bez ROOTu neni mozny, obcas se objevi program, ktery je schopen pracovat s malou casti androidich telefonu, ale opravdu je to jen stopove mnozstvi.
To kapetr - root prava jde ziskat, ale neni to 100% na vsechny zarizeni, kdyz se udela root neni problem s nahravanim a nebo pouzitim alternativni rom, hodne sem to zkratil. Kazdopadne pokud je pouzit root zarizeni, muze jit o problem se zarukou apd... O sip klientu nevim, pouzivam vestaveny, neni to nic moc, obecne vzato android je skoro na vsechno, jen ne na volani a sip je bida. Vsemi zatracovana Nokia je na zvuku uplne neco jineho, pouzival sem jen dva typy a to E51 a C7 a to neni poznat, jestli je to GSM ci VOIP. Jak sem psal vyse i Jirkovi, bavime se o nahravani zpetneho volani, tam toho sip klienta moc nepouziji i kdyby nahraval jak o zavod.
To kapetr - root prava jde ziskat, ale neni to 100% na vsechny zarizeni, kdyz se udela root neni problem s nahravanim a nebo pouzitim alternativni rom, hodne sem to zkratil. Kazdopadne pokud je pouzit root zarizeni, muze jit o problem se zarukou apd... O sip klientu nevim, pouzivam vestaveny, neni to nic moc, obecne vzato android je skoro na vsechno, jen ne na volani a sip je bida. Vsemi zatracovana Nokia je na zvuku uplne neco jineho, pouzival sem jen dva typy a to E51 a C7 a to neni poznat, jestli je to GSM ci VOIP. Jak sem psal vyse i Jirkovi, bavime se o nahravani zpetneho volani, tam toho sip klienta moc nepouziji i kdyby nahraval jak o zavod.
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Zjišťoval jsem stav u kolegy. Callbacky běží ještě přes starý server, proto tam nefunguje nahrávání. Předělat to je v plánu, ale časový horizont neznám.kapetr píše:To jsem již řešil zde (a dále):
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... =110#p6929
Zatím se Odorik nevyjádřil a tak musíme doufat
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Ahojte,
tiez mam ucet u Odoriku a musim povedat, ze po skusenostiach z viacerymi operatormi velka spokojnost. Paci sa mi hlavne to, ze ich system ma mnoho automatizovanych moznosti a tym sa moze ich technicky a vyvojovy team venovat viac rozvuju riesenia a implimentacii novych veci. Ale k veci, kedze toto vlakno pojednava o nahravani. Osobne uz 7 rokov sa specializujem na nahravacie zariadenia a najviac som pracoval s Retia Redat3, musim povedat, ze je to hodne zastaraly a sialene drahy system. Okrem vyvoja ovladacov pre nove ustredne sa nad tymto nevyvija prakticky nic (ak neratam ostatne produkty). Druhy system, s ktorym som intenzivne pracoval bol od Slovenskeho vyrobcu Theracomm, MyCall Server, ktory som osobne pomohol velmi vyrazne zdokonalit a v priebehu rokov doslova "rozdrtil" svoju konkurenciu na trhu najma tym, ze ma podporu snad vsetkych ustredni pre analog, digital, isdn aj voip a radiostanice a ma priaznivu cenu. Vyvoj dost napredoval prave preto, ze sa podarilo odstranit vsetky neduhy, ktore mali viacere konkurencne a ovela drahsie zariadenia. Neskor boli pridane funkcie, ktore umoznuju pouzit tento system pre sudne dokazovanie a kedze dokaze vyuzit ZEP (zaruceny elektronicky podpis) je jeho pouzitie mozne prave na sudoch, v statnej a verejnej sprave. Na tento system su bohate referencie nakolko je na trhu uz takmer 10 rokov, len intenzivnejsi nastup zacal prave v poslednych rokoch, kedy bol integrovany v policajnych, hasicskych a zachrannych zlozkach, na dispecingoch vyrobnych zavodov, call centrach poistovni a pod. System je genialny na obsluhu aj administraciu, umuznuje napr. kompletnu obnovu vratane informacii o hovoroch v pripade zlyhania hardveru, umoznuje klastrovanie, centralizovane aj decentralizovane nasadenie. V poslednom obdobi sa pripravuje cloudova verzia, kazdopadne si myslim ze toto riesenie by bolo prinosne pre vsetkych pouzivatelov sluzby Odorik. Z tohto dovodu by bolo aj mojim zaujmom vybavit lepsiu cenu a rozumny sposob licencovania po vzajomnej dohode. Okrem zakupenia zariadenia je mozny aj prenajom co je velmi zaujimave pre cash-flow. Viac info mozte najst na http://www.aosone.com/sk/riesenia/zazna ... /mycall-5/
Ak by ste mali hlbsi zaujem, kontaktujte nas e-mailom, kontakt najdete na webe.
tiez mam ucet u Odoriku a musim povedat, ze po skusenostiach z viacerymi operatormi velka spokojnost. Paci sa mi hlavne to, ze ich system ma mnoho automatizovanych moznosti a tym sa moze ich technicky a vyvojovy team venovat viac rozvuju riesenia a implimentacii novych veci. Ale k veci, kedze toto vlakno pojednava o nahravani. Osobne uz 7 rokov sa specializujem na nahravacie zariadenia a najviac som pracoval s Retia Redat3, musim povedat, ze je to hodne zastaraly a sialene drahy system. Okrem vyvoja ovladacov pre nove ustredne sa nad tymto nevyvija prakticky nic (ak neratam ostatne produkty). Druhy system, s ktorym som intenzivne pracoval bol od Slovenskeho vyrobcu Theracomm, MyCall Server, ktory som osobne pomohol velmi vyrazne zdokonalit a v priebehu rokov doslova "rozdrtil" svoju konkurenciu na trhu najma tym, ze ma podporu snad vsetkych ustredni pre analog, digital, isdn aj voip a radiostanice a ma priaznivu cenu. Vyvoj dost napredoval prave preto, ze sa podarilo odstranit vsetky neduhy, ktore mali viacere konkurencne a ovela drahsie zariadenia. Neskor boli pridane funkcie, ktore umoznuju pouzit tento system pre sudne dokazovanie a kedze dokaze vyuzit ZEP (zaruceny elektronicky podpis) je jeho pouzitie mozne prave na sudoch, v statnej a verejnej sprave. Na tento system su bohate referencie nakolko je na trhu uz takmer 10 rokov, len intenzivnejsi nastup zacal prave v poslednych rokoch, kedy bol integrovany v policajnych, hasicskych a zachrannych zlozkach, na dispecingoch vyrobnych zavodov, call centrach poistovni a pod. System je genialny na obsluhu aj administraciu, umuznuje napr. kompletnu obnovu vratane informacii o hovoroch v pripade zlyhania hardveru, umoznuje klastrovanie, centralizovane aj decentralizovane nasadenie. V poslednom obdobi sa pripravuje cloudova verzia, kazdopadne si myslim ze toto riesenie by bolo prinosne pre vsetkych pouzivatelov sluzby Odorik. Z tohto dovodu by bolo aj mojim zaujmom vybavit lepsiu cenu a rozumny sposob licencovania po vzajomnej dohode. Okrem zakupenia zariadenia je mozny aj prenajom co je velmi zaujimave pre cash-flow. Viac info mozte najst na http://www.aosone.com/sk/riesenia/zazna ... /mycall-5/
Ak by ste mali hlbsi zaujem, kontaktujte nas e-mailom, kontakt najdete na webe.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum
Díky za nabídku. Jsem rád, že je z čeho vybírat a že nejsme nuceni vybírat jen z produktů firem z druhého konce světa. Nahrávání hovorů je velmi citlivé téma a jsem spíše pro to, aby si každý nahrával hovory sám a sám si zabezpečoval archivaci a zabezpečení takových hovorů.
Nebylo by možné udělat nějakou odlehčenou verzi tohoto systému, která umožní nahrávat maximálně třeba dva VoIP hovory, které běží na lokálním PC nebo v lokální síti? A bylo by to zdarma? Pokud by to chtěl někdo používat pracovně, jistě si připlatí za další kanály a třeba program doporučí i v práci .... Nejhorší u produktu je, když o něm nikdo neví ...
Podle mého názoru jak nyní dojde ke zlevnění volání z mobilu, bude se volat mnohem více a bude se volání využívat i třeba pro objednávání v eshopech a pod. kde to ještě donedávna nebylo myslitelné. Pro nahrávání hovorů vznikne tedy nová vlna poptávky.
Nebylo by možné udělat nějakou odlehčenou verzi tohoto systému, která umožní nahrávat maximálně třeba dva VoIP hovory, které běží na lokálním PC nebo v lokální síti? A bylo by to zdarma? Pokud by to chtěl někdo používat pracovně, jistě si připlatí za další kanály a třeba program doporučí i v práci .... Nejhorší u produktu je, když o něm nikdo neví ...
Podle mého názoru jak nyní dojde ke zlevnění volání z mobilu, bude se volat mnohem více a bude se volání využívat i třeba pro objednávání v eshopech a pod. kde to ještě donedávna nebylo myslitelné. Pro nahrávání hovorů vznikne tedy nová vlna poptávky.