Nahrávání hovorů pro callcentrum

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
zircon

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od zircon »

OK, budem to dalej komunikovat. Kazdopadne ak by bol realizovany centralny zaznam, kedze system podporuje sifrovanie aj pomocou ZEP, je mozne vyuzit existujuci ZEP kluc a to sa da povazovat za nedobytnu
bezpecnost. Laicky povedane, aj ked su data zaznamenane na serveri, bez fyzickeho ZEP kluca su kazdemu k nicomu. A len mala poznamka k citlivosti: "velky brat" aj tak musi vsetko nahravat ;-)
Návštěvník

Re: Nahrávání hovorů pro callcentrum

Příspěvek od Návštěvník »

[quote="kapetr"]wireshark samozřejmě používám, ale to přece není realizované řešení o kterém mluvíme - nahrávání hovorů. To by muselo sedět 20 lidí u 20 wiresharků ručně filtrovat a ukládat streamy a pak je zpracovávat (navíc nevím jak zpracovávat)?[/quote]
http://www.voip-info.org/wiki/view/How+ ... shoot+VOIP

http://web.archiveorange.com/archive/v/ ... NfqV3CaLk7

http://ucsniff.sourceforge.net/readme.html

Podle mého názoru důležité je, že je to obecně možné, existují na toto téma opensource nástroje, konkrétních řešení je určitě více.

Důležitá myšlenka našeho vlákna je ta, že pokud chci nahrávat hovory mé kanceláře nebo callcentra a mít nahrávky sám pod kontrolou, nepotřebuji k tomu Asterisk ústřednu a tedy potencionálně velké bezpečnostní riziko a velké náklady na člověka, který se o ni bude starat. Dobře zabezpečit a nastavit Asterisk není tak triviální jak by se mohlo na první pohled nebo po přečtení nějakého tutoriálu zdát. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=10&t=671
Navíc tohle "odposlouchávání" funguje jen tak jaksi mimo a pokud by mělo výpadek, neznamená to výpadek celého provozu ale jen onoho nahrávání ... A to je pro callcentra velmi podstatné.[/quote]
Odpovědět