Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od xsouku04 »

Části našich simkaret nefungovala data data v 1. zóně roamingu.
Týkalo se to jen některých SIM a navíc jen těch, které neměly měsíční balíček dat.
K tomu, aby se chyba projevila, byla nutná změna nastavení v období od 2025.02.01 do cca 2025-03-05. (detaily neznáme)

Problém se tedy týkal i 30denních balíčků a stavu bez balíčku, kdy jsou data v roamingu účtována po KB za cenu 0,05 Kč/MB.

Nyní je již většina SIM ve správném stavu. Nikdo nový by se s tím ale již setkat neměl. Pokud by se tím někdo ještě setkal, je třeba nám nahlásit telefonní číslo. O víkendu, nebo pokud to vyloženě spěchá, může být jediné řešení si koupit menší měsíční balíček. Na požádání vám na něj dáme slevu.

K chybě došlo v souvislosti s chystáním nových roamingovým balíčkům do 2. a 3. zóny, které konečně umožní používat data v těchto zónách (s vybranými operátory, ostatní budou blokováni) za ceny dat jen málo vyššími, než kolik stojí data v ČR. K chybě došlo u T-mobile.
Válečník
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

Uff, s tím jsem si užil ... Nekonečného testování a nastavování u hranic. Snad se to rozjede.
Ta změna mohla být aktivace vypnuté SIMkarty, jinak jsem žádnou nedělal.
Válečník
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 289
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od misa »

Válečník píše: sob 15. bře 2025 0:14:33 2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Pošlete nám prosím mailem, o jaké číslo se jedná.
Válečník
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

misa píše: pon 17. bře 2025 13:39:14
Válečník píše: sob 15. bře 2025 0:14:33 2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Pošlete nám prosím mailem, o jaké číslo se jedná.
Právě jsem poslal. Ověřeno naposled včera 2025-03-26, stále to nejede.
Válečník
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od xsouku04 »

Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.
Válečník
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

xsouku04 píše: sob 05. dub 2025 22:54:40
Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.
Já myslím, že si pořád nerozumíme, nebo řešíte někoho jiného a mě ne.
Nemám žádný balíček. Využívám nejčastěji roamingová data bez balíčku (teda v minulém čase, ty časy se už nevrátí asi)
A tam od 8. února vím, že ani ťuk a to jsem zrovna jezdil do zahraničí.
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png (152.46 KiB) Zobrazeno 7604 x
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od xsouku04 »

Já jsem se T-mobile chybně zeptal na nějaké úplně jiné číslo. Proto mi napsali, že je vše OK. Nyní jsem se zeptal na správné číslo.
Válečník
Příspěvky: 21
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

obrazek.png
obrazek.png (164.19 KiB) Zobrazeno 4423 x
xsouku04 píše: pon 07. dub 2025 11:20:06
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.

Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...

Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.
obrazek.png
obrazek.png (17.45 KiB) Zobrazeno 4424 x
Odpovědět