Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
Části našich simkaret nefungovala data data v 1. zóně roamingu.
Týkalo se to jen některých SIM a navíc jen těch, které neměly měsíční balíček dat.
K tomu, aby se chyba projevila, byla nutná změna nastavení v období od 2025.02.01 do cca 2025-03-05. (detaily neznáme)
Problém se tedy týkal i 30denních balíčků a stavu bez balíčku, kdy jsou data v roamingu účtována po KB za cenu 0,05 Kč/MB.
Nyní je již většina SIM ve správném stavu. Nikdo nový by se s tím ale již setkat neměl. Pokud by se tím někdo ještě setkal, je třeba nám nahlásit telefonní číslo. O víkendu, nebo pokud to vyloženě spěchá, může být jediné řešení si koupit menší měsíční balíček. Na požádání vám na něj dáme slevu.
K chybě došlo v souvislosti s chystáním nových roamingovým balíčkům do 2. a 3. zóny, které konečně umožní používat data v těchto zónách (s vybranými operátory, ostatní budou blokováni) za ceny dat jen málo vyššími, než kolik stojí data v ČR. K chybě došlo u T-mobile.
Týkalo se to jen některých SIM a navíc jen těch, které neměly měsíční balíček dat.
K tomu, aby se chyba projevila, byla nutná změna nastavení v období od 2025.02.01 do cca 2025-03-05. (detaily neznáme)
Problém se tedy týkal i 30denních balíčků a stavu bez balíčku, kdy jsou data v roamingu účtována po KB za cenu 0,05 Kč/MB.
Nyní je již většina SIM ve správném stavu. Nikdo nový by se s tím ale již setkat neměl. Pokud by se tím někdo ještě setkal, je třeba nám nahlásit telefonní číslo. O víkendu, nebo pokud to vyloženě spěchá, může být jediné řešení si koupit menší měsíční balíček. Na požádání vám na něj dáme slevu.
K chybě došlo v souvislosti s chystáním nových roamingovým balíčkům do 2. a 3. zóny, které konečně umožní používat data v těchto zónách (s vybranými operátory, ostatní budou blokováni) za ceny dat jen málo vyššími, než kolik stojí data v ČR. K chybě došlo u T-mobile.
Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
Uff, s tím jsem si užil ... Nekonečného testování a nastavování u hranic. Snad se to rozjede.
Ta změna mohla být aktivace vypnuté SIMkarty, jinak jsem žádnou nedělal.
Ta změna mohla být aktivace vypnuté SIMkarty, jinak jsem žádnou nedělal.
Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
Já myslím, že si pořád nerozumíme, nebo řešíte někoho jiného a mě ne.
Nemám žádný balíček. Využívám nejčastěji roamingová data bez balíčku (teda v minulém čase, ty časy se už nevrátí asi)
A tam od 8. února vím, že ani ťuk a to jsem zrovna jezdil do zahraničí.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
Já jsem se T-mobile chybně zeptal na nějaké úplně jiné číslo. Proto mi napsali, že je vše OK. Nyní jsem se zeptal na správné číslo.
Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.
Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...
Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.