Minulý pátek odpoledne jsem podal žádost hovorem na OskartaLinku,a stále nic. Jdu od Kaktusu,protože ten nemá ani přesměrování hovorů a dokonce ani hlasovou schránku ! Ale zatím marně čekám na info o průběhu . Co o tom říká ČTÚ ?
Možná už jsem s tou Ukrajinou protivný, ale tam , pokud žádost podáte dopoledne,tak druhý den dopoledne už máte číslo přenesené ! ! !
Já jsem v březnu přenášel k lifecell dva Kyivstary a jeden Vodafone.ua ,ale žádost jsme dělali až odpoledne kolem 15. hodiny,a tak přenos proběhl až "popozítří" . To jsme na tom o tolik hůře,než oni ?
A ještě - Kyivstar umožňuje přesměrování hovorů i na zahraniční čísla , tady u nás , kromě Vodafonu, ani na vvnitrostátní

Ještě jeden příklad zaostalosti ČR - rychlovlaky . V Uzbekistánu a v zemích severní Afriky si jezdí 300 km/h a my ? Prý budeme testovat 200 km/h.
