Nedoručení MMS
Nedoručení MMS
Dneska jsem v 10.28 hod. z tel. čísla u O2 poslal MMS na tel. číslo u Odoriku, a byť tu MMS vidím jako odeslanou v O2 samoobsluze, tak na číslo Odoriku doručena nebyla a ani není vidět v samoobsluze Odoriku. Je u těch MMS taková prodleva a ještě dorazí, anebo ta MMS prostě někde mizí v nenávratnu?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8311
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedoručení MMS
Aby doručování a odesílání MMS fungovalo, musí být povolená data na SIM a v telefonu. Někdy ale T-mobile stejně nefunguje. Minimálně v jednom případě jsem dokázal, že chyba byla v T-mobile. Ale myslím si, že je to mnohem častější. Chyba se váže k telefonnímu číslu.
Pak by měl druhý den přijít odkaz na na stažení v SMS.
Hrozně špatně se to ale T-mobile dokazuje, protože vždy lze tvrdit, že chyba je v nastavení telefonu a podobně.
Pak by měl druhý den přijít odkaz na na stažení v SMS.
Hrozně špatně se to ale T-mobile dokazuje, protože vždy lze tvrdit, že chyba je v nastavení telefonu a podobně.
Re: Nedoručení MMS
Data povolená nejsou, ale telefon je trvale připojený k WiFi. Zítra uvidím, jestli ta SMS dorazí.
Re: Nedoručení MMS
Data povolené být musí, nefunguje to třeba ani, když jsou data na druhé SIM. Nicméně vždycky by telefon měl ukázat doručenou zprávu ("MMS push" chodí smskou) a hlásit, že se mu ji nedaří stáhnout
Re: Nedoručení MMS
Zatím nic a je to už víc, než 24 hodin...