Nefunguje odesílání nahraných hovorů na URL

Co a jak lze všechno provádět po přihlášení na web Odoriku.
Odpovědět
Jan Václavík
Příspěvky: 5
Registrován: úte 20. zář 2022 10:38:35

Nefunguje odesílání nahraných hovorů na URL

Příspěvek od Jan Václavík »

Dobrý den, od 21.4.2023 (datum posledního záznamu) jsme zaznamenali že se nám neodesílají nahrávky hovorů na vyplněnou URL v poli "Email pro zasílání nahraných hovorů [?]:". Nastavení "Nahrávání hovorů" máme aktivní. Před udaným datem se nám nahrávky hovorů na URL odesílali a pokud se něco pokazilo tak jsme obdrželi email. Aktuálně nedostáváme ani nahrávky ani email o neúspěšném volání URL.

Pole "Email pro zasílání nahraných hovorů [?]:" máme v následujícím formátu:

Kód: Vybrat vše

jmeno1@firma.cz,https://x:x@dev.frima.cz/odorikScript.php?param1=param1Value!jmeno1@firma.cz!mp3,jmeno2@firma.cz
Zkoušeli jsme různé úpravy formátu URL ale bez úspěchu. Může se jednat o chybu na straně Odoriku ? Případně jaké kroky by jsme měli podniknout k tomu aby jsme opět dostávali nahrávky hovorů. Děkuji
Jan Václavík
Příspěvky: 5
Registrován: úte 20. zář 2022 10:38:35

Re: Nefunguje odesílání nahraných hovorů na URL

Příspěvek od Jan Václavík »

Problém byl na straně Odoriku kdy chybně vyhodnocoval délku všech hovorů jako 0. Kontaktoval jsem nakonec Odorik pomocí sekce "Dotazy" v administraci a problém se chybu opravili. Nyní se již záznamy hovorů odesílají správně. Děkuji
Odpovědět