Zapamatování různých způsobů volání pro různá čísla u Odorik callback 2 je poměrně problematická funkce (a navíc, zdá se, ani nefunguje).
Mnohem lepší by bylo, kdyby Odorik přes API povolil dotaz, zda je dané číslo v síti Odorik (a tedy, zda má smysl použít přímé či přesměrované volání nebo callback).
Aplikace by pak snadno mohla volat na čísla Odorik přímo, a na čísla mimo Odorik s nastaveným způsobem volání (přesměrované volání nebo callback).
Případně by implementace mohla vrátit cenu volání mezi dvěma zadanými čísly, a aplikace by si je porovnala a našla optimální způsob spojení hovoru.
API dotaz, zda je číslo u Odorika, případně na cenu volání
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 7741
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: API dotaz, zda je číslo u Odorika, případně na cenu volá
Zní to sice dobře, v praxi ale myslím, že využít moc nejde. Hlavně lidí, co mají také Odorik, není jistě až tolik a budou to jen vaši známí, o kterých určitě víte.
Re: API dotaz, zda je číslo u Odorika, případně na cenu volá
Hlavní využití by bylo v přepínání přímého a přesměrovaného volání.xsouku04 píše:Zní to sice dobře, v praxi ale myslím, že využít moc nejde. Hlavně lidí, co mají také Odorik, není jistě až tolik a budou to jen vaši známí, o kterých určitě víte.
Stále mi to připadá uživatelský přítulnější, než pro každý z kontaktů někde zaklikávat způsob volání, a pokoušet si zapamatovat, pro které číslo jsem to již provedl (jak očekává současná podoba aplikace Odorik Callback 2, kdyby tedy tato funkce fungovala). Mnoho lidí k Odoriku převedlo svou rodinu, a u nich to silně komplikuje využití přesměrovaného volání. Odorik Callback 2 je jednou z uživatelsky nejméně přítulných aplikací.