Gmail CRM
Gmail CRM
Dobrý večer
Provozovatelé e-shopů a možná i jiní lidé využívají na komunikaci se zákazníky Gmail a telefon Odoriku.
Informace o objednávce chodí na e-mail.
Bylo by možné vytvořit na Gmail napojení, aby když zavolá zákazník, tak se vyfiltruji všechny emaily obsahující telefonni číslo volajícího?
Nebo napojení na e-shop (BizBox Upgates, Exitshop, Binargon...), aby se automaticky vyfltrovávali všechny objednávky obsahující telefonní číslo volajícího?
Možná už něco podobného existuje, jen jsem to nenašel.
Provozovatelé e-shopů a možná i jiní lidé využívají na komunikaci se zákazníky Gmail a telefon Odoriku.
Informace o objednávce chodí na e-mail.
Bylo by možné vytvořit na Gmail napojení, aby když zavolá zákazník, tak se vyfiltruji všechny emaily obsahující telefonni číslo volajícího?
Nebo napojení na e-shop (BizBox Upgates, Exitshop, Binargon...), aby se automaticky vyfltrovávali všechny objednávky obsahující telefonní číslo volajícího?
Možná už něco podobného existuje, jen jsem to nenašel.
Re: Gmail CRM
Nevím, zda na to existují hotová rozšíření do Gmailu (spíše ne, nikdy jsem na to nenarazil), ale myslím si, že by mělo jít naprogramovat následující chování:
- Naprogramovat v Google Script nebo v jiném jazyce (na serveru) aplikaci, která převezme z parametru číslo volajícího a podle toho nafiltruje zprávy v Gmailu do určitého štítku.
- V Odoriku vytvořit webhook ("vzdálené řízení přes web"), který zavolá vytvořenou aplikaci a předá číslo volajícího.
- V Gmailu pak mít otevřený štítek, ve kterém se budou zobrazovat zprávy podle toho, kdo zrovna naposledy volal
Re: Gmail CRM
Děkuji za napad
Jak by bylo finančně náročné udělat z toho komerční produkt
Jak by bylo finančně náročné udělat z toho komerční produkt
Re: Gmail CRM
Jak by to vypadalo napsat pro okolí?
Re: Gmail CRM
Kromě Gmailu by to bylo zjímavé napojit odorik na https://baselinker.com/
Tam by tošlo taky7
Tam by tošlo taky7
Re: Gmail CRM
Napište do Baselinker s žádostí o integraci Odorik API, integraci musí udělat oni.
Re: Gmail CRM
Zaujalo mě vaše řešenípe.havel píše: ↑stř 13. zář 2023 10:06:21 Nevím, zda na to existují hotová rozšíření do Gmailu (spíše ne, nikdy jsem na to nenarazil), ale myslím si, že by mělo jít naprogramovat následující chování:
- Naprogramovat v Google Script nebo v jiném jazyce (na serveru) aplikaci, která převezme z parametru číslo volajícího a podle toho nafiltruje zprávy v Gmailu do určitého štítku.
- V Odoriku vytvořit webhook ("vzdálené řízení přes web"), který zavolá vytvořenou aplikaci a předá číslo volajícího.
- V Gmailu pak mít otevřený štítek, ve kterém se budou zobrazovat zprávy podle toho, kdo zrovna naposledy volal
Můžeme se spojit?
Dmitrij Kurandin
728138381
dmitrij@4ecommerce.cz
Re: Gmail CRM
Napojení na Gmail neřeší situaci, v okamžiku kdy zákazník telefonuje. Odorik odesílá e-mail o zmeškaném hovoru nebo nahrávku hovoru až poté co hovor skončí. Poté by snad bylo možné seskupit hovory a e-maily zákazníka.
Většina e-shopových řešení umí odesílat kopie všech e-mailů sama sobě. Objednávka vždy obsahuje e-mail a telefonní číslo.
E-mail od Odoriku obsahuje telefonní číslo.
Nejsem programátor, ale snad by bylo možné vytvořit script, který by vyfiltroval e-maily obsahující buď email nebo telefonní číslo anebo obojí a přiřadil jim nějaký štítek. Tak by byla pohromadě veškerá korespondence i nahrávky telefonátů s konkrétním zákazníkem. A také upozornění na zmeškané hovory.
Většina e-shopových řešení umí odesílat kopie všech e-mailů sama sobě. Objednávka vždy obsahuje e-mail a telefonní číslo.
E-mail od Odoriku obsahuje telefonní číslo.
Nejsem programátor, ale snad by bylo možné vytvořit script, který by vyfiltroval e-maily obsahující buď email nebo telefonní číslo anebo obojí a přiřadil jim nějaký štítek. Tak by byla pohromadě veškerá korespondence i nahrávky telefonátů s konkrétním zákazníkem. A také upozornění na zmeškané hovory.