Gmail CRM

Jak ovládat Odorik a používat služby pomocí speciálních programů a aplikací.
Odpovědět
kurandin
Příspěvky: 15
Registrován: úte 29. črc 2014 13:15:50

Gmail CRM

Příspěvek od kurandin »

Dobrý večer
Provozovatelé e-shopů a možná i jiní lidé využívají na komunikaci se zákazníky Gmail a telefon Odoriku.
Informace o objednávce chodí na e-mail.

Bylo by možné vytvořit na Gmail napojení, aby když zavolá zákazník, tak se vyfiltruji všechny emaily obsahující telefonni číslo volajícího?

Nebo napojení na e-shop (BizBox Upgates, Exitshop, Binargon...), aby se automaticky vyfltrovávali všechny objednávky obsahující telefonní číslo volajícího?

Možná už něco podobného existuje, jen jsem to nenašel.
pe.havel
Příspěvky: 239
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Gmail CRM

Příspěvek od pe.havel »

Nevím, zda na to existují hotová rozšíření do Gmailu (spíše ne, nikdy jsem na to nenarazil), ale myslím si, že by mělo jít naprogramovat následující chování:
  • Naprogramovat v Google Script nebo v jiném jazyce (na serveru) aplikaci, která převezme z parametru číslo volajícího a podle toho nafiltruje zprávy v Gmailu do určitého štítku.
  • V Odoriku vytvořit webhook ("vzdálené řízení přes web"), který zavolá vytvořenou aplikaci a předá číslo volajícího.
  • V Gmailu pak mít otevřený štítek, ve kterém se budou zobrazovat zprávy podle toho, kdo zrovna naposledy volal
kurandin
Příspěvky: 15
Registrován: úte 29. črc 2014 13:15:50

Re: Gmail CRM

Příspěvek od kurandin »

Děkuji za napad

Jak by bylo finančně náročné udělat z toho komerční produkt
pe.havel
Příspěvky: 239
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Gmail CRM

Příspěvek od pe.havel »

kurandin píše: stř 13. zář 2023 15:15:38 Jak by bylo finančně náročné udělat z toho komerční produkt
Nevím, s tím zkušenosti nemám. Je něco jiného si to psát pro sebe/okolí a nebo komerčně, kde se musí řešit univerzálnost, spolehlivost, škálovatelnost, dokumentace, podpora atd.
kurandin
Příspěvky: 15
Registrován: úte 29. črc 2014 13:15:50

Re: Gmail CRM

Příspěvek od kurandin »

Jak by to vypadalo napsat pro okolí?
kurandin
Příspěvky: 15
Registrován: úte 29. črc 2014 13:15:50

Re: Gmail CRM

Příspěvek od kurandin »

Kromě Gmailu by to bylo zjímavé napojit odorik na https://baselinker.com/
Tam by tošlo taky7
pe.havel
Příspěvky: 239
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Gmail CRM

Příspěvek od pe.havel »

Napište do Baselinker s žádostí o integraci Odorik API, integraci musí udělat oni.
kurandin
Příspěvky: 15
Registrován: úte 29. črc 2014 13:15:50

Re: Gmail CRM

Příspěvek od kurandin »

pe.havel píše: stř 13. zář 2023 10:06:21 Nevím, zda na to existují hotová rozšíření do Gmailu (spíše ne, nikdy jsem na to nenarazil), ale myslím si, že by mělo jít naprogramovat následující chování:
  • Naprogramovat v Google Script nebo v jiném jazyce (na serveru) aplikaci, která převezme z parametru číslo volajícího a podle toho nafiltruje zprávy v Gmailu do určitého štítku.
  • V Odoriku vytvořit webhook ("vzdálené řízení přes web"), který zavolá vytvořenou aplikaci a předá číslo volajícího.
  • V Gmailu pak mít otevřený štítek, ve kterém se budou zobrazovat zprávy podle toho, kdo zrovna naposledy volal
Zaujalo mě vaše řešení
Můžeme se spojit?

Dmitrij Kurandin
728138381
dmitrij@4ecommerce.cz
koudyko
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 04. srp 2016 11:24:47

Re: Gmail CRM

Příspěvek od koudyko »

Napojení na Gmail neřeší situaci, v okamžiku kdy zákazník telefonuje. Odorik odesílá e-mail o zmeškaném hovoru nebo nahrávku hovoru až poté co hovor skončí. Poté by snad bylo možné seskupit hovory a e-maily zákazníka.
Většina e-shopových řešení umí odesílat kopie všech e-mailů sama sobě. Objednávka vždy obsahuje e-mail a telefonní číslo.
E-mail od Odoriku obsahuje telefonní číslo.
Nejsem programátor, ale snad by bylo možné vytvořit script, který by vyfiltroval e-maily obsahující buď email nebo telefonní číslo anebo obojí a přiřadil jim nějaký štítek. Tak by byla pohromadě veškerá korespondence i nahrávky telefonátů s konkrétním zákazníkem. A také upozornění na zmeškané hovory.
pe.havel
Příspěvky: 239
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Gmail CRM

Příspěvek od pe.havel »

koudyko píše: ned 24. zář 2023 18:46:04 Napojení na Gmail neřeší situaci, v okamžiku kdy zákazník telefonuje. Odorik odesílá e-mail o zmeškaném hovoru nebo nahrávku hovoru až poté co hovor skončí.
Nejspíš nevíte vše, co Odorik umí ;)
Odorik má API, kde lze získávat informace o probíhajících i proběhlých hovorech atd., a má také webhook na příchozí/zvednuté/ukončené hovory. Příchozí hovory tak lze podchytit a provést událost s jinou aplikací.
Odpovědět