Regulace marketingových hovorů na Slovensku

Je libo vlastní telefonní číslo? Co to obnáší a jaké jsou možnosti.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8510
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Regulace marketingových hovorů na Slovensku

Příspěvek od xsouku04 »

Od roku 2022 se na Slovensku se nesmí používat běžná telefonní čísla pro marketingové hovory.
Musí se použít čísla se speciální řady +421888 a navíc prověřovat volané čísla proti databázi https://nevyziadanevolania.sk/

Povinnost využívat speciální marketingové číslo se nevztahuje na případy, kdy budete marketingově volat na zveřejněné kontaktní číslo účastníka/uživatele, který je fyzickou osobou podnikatelem, nebo právnickou osobou.

O těchto povinnostech nemusejí všichni uživatelé slovenských čísel vědět a proto na to upozorňujeme.

Řešení též může být dělat marketingové hovory na Slovensko z českých čísel, na které se tato regulace nevztahuje.

Více informací na stránkách slovenského telekomunikačního úřadu.
https://www.teleoff.gov.sk/urad/aktuali ... o-nie.html

Nebo na stránkách operátora fayn. https://www.fayn.cz/novinka/telemarketing-slovensko
alfi
Příspěvky: 787
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Regulace marketingových hovorů na Slovensku

Příspěvek od alfi »

Tj. jako malý podnikatel, který párkrát za rok někomu zavolá s propagací, si musím pořídit a zaplatit extra telefonní číslo? No nazdar.. :-(
Odpovědět