kontrola stavu služeb | Registration failed.

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
sip2sim
Příspěvky: 46
Registrován: ned 05. čer 2022 17:56:09

kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od sip2sim »

Nevi nekdo co se deje?

Vsechny pevne linky u Odorik.cz hlasi "Registration failed".

A vsechny Zakladni/Doplnkove sluzby jsou v poruse ...
https://www.odorik.cz/watchdog.html

Vypis registrovanych zarizeni hlasi vse v poradku do 05.06.2024 v 14:05:33
potom zadne zaznamy uz nejsou :(
line=765432 (cislo Vasi linky)
https://www.odorik.cz/ucet/sip_tisk.html?line=765432
jernom
Příspěvky: 3
Registrován: úte 08. říj 2013 14:08:27

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od jernom »

Druhý výpadek během dvou dnů. Co se děje?

Bude se to opakovat? Mám začít řešit náhradu?
dbaicz
Příspěvky: 3
Registrován: pát 29. led 2021 11:53:02

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od dbaicz »

Nevím, co se děje, ale mám stejný problém se všemi linkami - ani jedna nejde.
kudla8509
Příspěvky: 1
Registrován: stř 05. čer 2024 14:56:41

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od kudla8509 »

U nás to samé na infolinku odorik se nemůžu dovolat :-(
jadu
Příspěvky: 158
Registrován: pon 09. úno 2015 13:35:30

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od jadu »

Stejná situace, žádná linka není nikde registrovaná. Zkusil jsem i MicroSIP a - Service Unavailable. Včera byl po 18 hodině podobný problém, všechny linky byly u Odorika odhlášené, ale zařízení se tvářila přihlášeně. Při přeregistraci se bez problému všechny linky na všech zařízeních zaregistrovala.
janb
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 17. led 2013 10:57:56

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od janb »

u mě také stále -- Registration for 'XXXXXX@sip.odorik.cz' timed out, trying again,od Odoriku zatím bez potvrzení problému
Uživatelský avatar
Dehumanizer
Příspěvky: 24
Registrován: sob 10. pro 2016 17:38:48

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od Dehumanizer »

Tak snad o tom vedia a pracuju na oprave, tiez mi to nejde. Volat im asi nema zmysel, predpokladam ze nejaky monitoring maju :-)
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 275
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od misa »

Dobrý den, výpadek intenzivně řešíme. Nejde SIP. Pro příchozí hovory lze použít záložní číslo nebo přesměrování na mobil. Hovory z mobilu jdou. Jakmile bude dořešeno, tak se k tomu pan Soukup vyjádří.
dbaicz
Příspěvky: 3
Registrován: pát 29. led 2021 11:53:02

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od dbaicz »

Vypadá to, že už to funguje.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8217
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.

Příspěvek od xsouku04 »

Omlouváme se za potíže.

Včera kolem 18.hodiny skončil s kernel panic server, na kterém běžel hlavní proxy sip.odorik.cz (a jiné věci). Server jsme restartovali, ale sip.odorik.cz se musel spustit na záložním serveru, protože nečekaný restart rozbil databázové tabulky a nešel tak hned nastartovat.

Dnes odpoledne se odmlčel záložní server. A po restartu opět nechtělo naběhnout sip proxy kamailio. Při startu prostě padalo. A nešla tedy použít záložní instalace a překvapivě ani ta původní, kterou jsme už měli za opravenou a v noci zkušebně naběhla.

Pomohl až přesun na jiný stroj, ale ne aktuálního stavu, ale noční zálohy.

Proč spadly oba servery tak relativně krátce za sebou? Možná to může souviset s provedenou bezpečnostní aktualizací, ale bez restartu nakonec - i když všude se píše že je to OK, jen se bezpečnostní aktualizace zatím nezačne používat. Ale možná je to jen náhoda.

Poučení do budoucna je, že je nutné mít záložní kopie připravené ke startu všech důležitých částí ne na jednom ale všech ostatních serverech.
Zálohujeme pomocí zfs snapshotů každých 5 minut. Jediný problém se ZFS je, že ZFS nám špatně funguje s hlavní databází - příliš se opotřebovávají disky. Tam musíme pro zálohování použít replikaci databáze.

Pokud chcete mít jistotu, žene přijdete o důležité příchozí hovory, nastavte si u nás záložní číslo. V menu "linky" klikněte v levém sloupečku na šestimístné číslo. Objeví se tabulka se SIP jménem a heslem, kde lze také nastavit záložní číslo.

Záložní číslo chrání též proti výpadku internetu u vás nebo poruše VoIP telefonu.

Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html
Odpovědět